Recensie Lin Lin/Mimi, Sittard (Dilsen, BE) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.445
30/06/21
1.665
123
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/sittard/3453123-lin-lin https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mimi-asain.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Adverteert op Kinky, ontvangt echter in Dilsen-Stokkem, België dus.
Contact opgenomen en na lang aandringen een selfie van haar gekregen met mijn naam en datum om laatste twijfels weg te nemen. (y)
Eerder op dezelfde locatie geweest, was toen echter een andere dame, duidelijk ouder en niet die van de toenmalige advertentie. Was echter geen verkeerde date toen, maar geen zin in verrassingen en deze was conform advertentie. ?
Spreek liever langere dates af, jammer is wel dat je dan voor een xtra half uurtje €100,- neer mag tellen dus afgesproken voor 1 uur, met optie tot verlengen indien nodig/gewenst.

Dan de date zelf...., locatie is een "love hotelletje" aan de Rijksweg, kamer niet verkeerd en mét groot bad.
Volgens advertentie heet ze Lin Lin, haar "echte" naam is echter Mimi, kniesoor die daar nog op let bij zo een mooie dame, Niet heel klein, mooi slank, lief koppie en alles naturel, inclusief een ongeschoren poesje, gelukkig geen oerwoud. :giggle:
Samen in bad/douche, daar elkaar opgevreeën, zoenend en strelend. Zoenen doet ze goed, na een poosje ook volop tong.
Poesje aanraken/wrijven geen probleem, echt vingeren echter wilde ze liever niet. Beffen vond ze prettig en tong mocht wel naar binnen. Toch maar verder op het bed, meer plaats om te bewegen.
Haar klaar gelikt waarbij ze grappige geluidjes produceerde, was, gezien haar samentrekkende bekken geen gefaket gebeuren en werd beloond met een écht goede pzc pijpbeurt. Die was echt wel goed, niet superdiep, wel nat en sensueel met een zéér duidelijk voelbare tong. ♨️?
Ondertussen haar poesje met m'n hand op temperatuur houdend kon/wilde ik me niet inhouden en liet het orgasme doorzetten. Kwam klaar in haar mond maar na eerste lading stopte ze, restant zelf op m'n buik gelost waarbij ze moest lachen vanwege de hoeveelheid en aanhoudende duur. ?

Echt wel ff de tijd genomen om bij te komen toen ze me een massage aanbood en vroeg of ik dat half uurtje ook nog wilde.
Bijgeboekt uiteraard want nog niet geneukt en zou in het resterende kwartiertje ook niet gelukt zijn.
Massage was goed, niet super maar wel lekker ontspannend en gevarieerd.
Na omdraaien op m'n rug verlegde ze de aandacht elders want, haar Engels is minimaal trouwens, ze wilde ook "feel if it fits", ze wilde geneukt worden dus.
Stijf gepijpt wat snel ging, condoom aangebracht en ze ging on-top, wel op een vreemde manier trouwens, op mij liggend met haar benen gesloten. ?
Zo reed ze zichzelf klaar, onmiskenbaar......, ze voelde al strak, toen ze kwam echter zat hij echt klem. Ander geluid dan eerder, zich inhoudend leek het wel? Niet eerder meegemaakt zoiets en toch echt wel wat gewend.
Toen omgedraaid naar missio en verder, mocht in eerste instantie niet geheel doorstoten, ze dacht dat ze dat niet kon hebben?
Blijkbaar kan ze vlot meerdere keren klaarkomen want in no time kwam ze weer klaar, voor mij echter zat een tweede er niet meer aan want tijd ook vrijwel om.
Nog even zoenend na genoten en elkaar bedankt. ??
Desgevraagd wist ze me via vertaalapp te vertellen dat ze nog 1 maand blijft en ik was welkom voor een vervolgbezoek wat ik zeker weten ook ga doen.
Zeer positieve ervaring, ondanks alle "nepdames"/foto's die in dat Chinese clubje circuleren.
Je kunt dus geluk hebben, nu was het mijn beurt. ?
 
Heb er een beetje een hekel aan dat er bij Kinky duidelijk staat, Sittard. Puntje bij paaltje zit ze in België, zet dan ook België er neer.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag bij haar geweest…ontvangt in een net 'love hotelletje' in Dilsen-Stokkem (BE).
Nette, frisse meid…bij binnenkomst het gebruikelijke wasje, en daarna al zoenend en strelend op bed beland…goede pijp/ber sessie, waarbij ze zelf ook ervan geniet…kwam klaar bij het beffen, en ik moest me inhouden 😉
Daarna in doggy en missio het binnenbandje volgespoten…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan