Recensie Lin, Lin Thai Massage, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Teennagels knippen, dafalganneke gekregen tegen de spierpijn die ging komen, soms geeft ze 'n totaalpakket. En vroeger kon je ze nog mee naar huis nemen ook. Heerlijk hoor.
 
Amai, wat een belevenis. Nooit meer.
Ik ben gekraakt en gebroken.
Het zal best wel met heel veel kennis en kunde gedaan zijn maar het was totaal dat niet waar ik nood aan had.
Ik zocht een zachte strelende teasende massage maar dit was totaal dat niet. Ze heeft de beste bedoelingen maar het is niets voor mij.
De massage deed hevig pijn. Als ik dat wil ga ik wel naar een kinesist. Daar krijg ik nog terugbetaling van het ziekenfonds. Neen, voor mij nooit meer. Lin zal voor veel mannen de top zijn maar ik heb er totaal geen klik mee.
 
Lin werkt zelfstandig . Daow werkt ook zelfstandig op een andere plaats in Brugge
Wat de harde massage betreft , je kan gewoon zeggen dat ze een zachtere moet geven weet niet waarom hierover geklaagd moet worden . Ik vind Lin nog altijd een topper die verzorgde erotische massage geeft
 
Hello Lin, I know you are reading this. I appreciate your massage. It was very hard maybe it was necessary. You are right, young beautiful ladies are often not aware to do massage like you. Your body is very pleasant to see and to touch. Lin welcomes you with tendreness. She is more in the style therapeutic than body body..

However I am sure that many things are possible..
The penis massage is very special indeed.
Thank you Lin, I will come again.
Mike.
 
Gisteren nog eens bezoekje gebracht aan Lin in Brugge. Rustig gelegen in de Brugse binnenstad met achteraan een privé-parkplaats zodat je uit het zicht bent en je de app 4411 niet hoeft te gebruiken (zo hoef ik thuis niet uit te leggen wat ik in Brugge deed ;)). Langs het achterpoortje binnen, en aansluitend iets om te drinken aangeboden. Daarna naar de massageruimte die er superproper bijligt. Lin trekt daar ook haar kleren uit zodat je mooi zicht krijgt op haar slanke lichaam. De massage zelf is niet te vergelijken met die van een klassieke Thaise massage. Zoals ik reeds las hier in de review over haar zit er iets therapeutisch in. Tijdens de massage voelt ze goed waar je geblokkeerd zit en probeert ze dit los te maken. Daarbovenop kreeg ik een body to body. Daarna halverwege de massage omdraaien en dan kwam er dit maal een speeltje aan te pas zodat je extra stimulatie krijgt voor een ontladende happy end. Daarna gaat Lin terug over naar de orde van de dag en krijg je nog een extra massage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan