Recensie Lina, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
195
09/07/21
208
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4243684-lina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Lina https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4243684-lina :) Ik was wat nieuwsgierig geworden bij het zien van haar foto's en dacht nou even een lekkere milf van 38 jaar op de zondag middag, dat moet kunnen!
Een afspraak via de app was snel geregeld, dus Klaas die kant op... Toen ze het adres appte, moest ik hardop lachen, had daar de laatste keer Eva ook bezocht en een tijdje daarvoor Inga, op hetzelfde bed notabene 😀 Afijn daar aangekomen, stond Lina me bij de deur al op te wachten, ze kwam meteen heel spontaan en vriendelijk over, mmm had goed gevoel!
Op de slaapkamer beland, direct maar de kleren uitgedaan om vervolgens even op te kunnen frissen, dit is op deze locatie prima voor mekaar!
Lina begon me bij terugkomst op de kamer plagend te zoenen en te teasen..... wat me opviel was dat ze wel wat stevig was, haar kutje was voorzien van een klein streepje haar, en ja ze was geheel tattoo vrij 🙏 bijna uniek, vandaag aan de dag, voor Klaas hoeft dat niet zo nodig al die plakinkt op het lijf... maar goed ze begon me als een Dyson stofzuiger me toch een partijtje af te zuigen, niet normaal, wat een kracht heeft zij in haar mond, t ging me haast iets te krachtig, waarop ik ervoor koos om kleine Klaas los te laten in haar vlezige kutje, mmmmm, ze gebruikte ook geen glijmiddel, top was dat, kon haar goed voelen, en merkte dat ze ook begon te knijpen met die kut van haar, k heb er zo es een poosje bovenop liggen knallen en het rubbertje maar volgespoten! Heerlijk schokkend kwam ik klaar en had het idee dat zij ook was gekomen, ik was helemaal haar Size fluisterde ze me toe!
Ze heeft overigens best lekkere tepels waar je met een gerust hart goed op kan zuigen, ze vind het prima en Klaas vond dit zeker ook lekker eventjes......
Daarna kreeg Klaas een heerlijke wel wat stevige massage, ze beheerst de techniek goed, maar het leek meer een sport dan een ontspanningsmassage....... daarna nog wat gezellig gepraat, dat kan prima met haar, ze beheerst de engelse taal meer dan goed! Ze gaf me ook aan al in vele landen te hebben gewoond en overal wel vriendschappen te hebben opgedaan... het is gewoon een heel open vrouw, waarbij je je snel op je gemak voelt! Nou badkamer even in om de olie weg te spoelen, aankleden, afscheid genomen en richting huis gereden :cool: Herhalingsgevaar mmmm nee dat denk ik niet, begreep dat ze nog een dag of 10 zou blijven en dan pas in Oktober terug zal keren, wie weet, we gaan het beleven!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan