WHEM Lina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand toevallig ervaring met deze Nederlands sprekende Marokkaanse Lina? :)

 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig ervaring met deze Nederlandse Lina? :)

Marokkaans. Maar ben ook wel geinteriseerd. Zag haar al paar keer voorbij komen maar marokkaans loopt vaak uit op slechte date met die prijzen
 
Heb haar bezocht. Is een leuke meid om te zien, een beetje klein. Mooie stevige, kleine borsten. De foto's zijn van haar (ze had hetzelfde rode topje aan). De ontvangst, even buiten Utrecht, was wat onwennig. Ze was in een onsexy sweater toen ik binnenkwam, en wat afwachtend. Had niet echt een klik. Toen het eenmaal tot de daad kwam gilde ze zo hard dat ik afgeleid werd en daarna niet klaar kon komen. Kortom: leuke meid. Ze is te vertrouwen en aardig, maar ik mistte een klik. Voor mij niet herhalings vatbaar.
 
Zat ook te denken om een afspraak te maken , maar profiel zonder gezicht foto is altijd risky vooral als tongzoenen aangevinkt is dan wil je wel van te voren weten of ze knap is.
 
Doet ze vaker. Ook als je aankomt geen reactie meer, zelfs als je een uur blijft wachten en dan krijg je volgende ochtend ineens een appje van Hey schat sorry van gisteren was in slaap gevallen. Is niks nieuws bij haar.
Ik ben vorig jaar voor het laats bij haar geweest en daarnBlijft het ook bij
 
Doet ze vaker. Ook als je aankomt geen reactie meer, zelfs als je een uur blijft wachten en dan krijg je volgende ochtend ineens een appje van Hey schat sorry van gisteren was in slaap gevallen. Is niks nieuws bij haar.
Ik ben vorig jaar voor het laats bij haar geweest en daarnBlijft het ook bij
Maar hoe was ze voor de rest toen je haar wel bezocht ? Mij is het nooit gelukt afspraak te maken voor thuisontvangst…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan