Recensie Lina, Amsterdam ZO 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
325
13/09/21
416
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6322101-lina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De advertentie vond ik niet zo aantrekkelijk, maar omdat ik in de buurt was (ze ontvangt op een bekende plaats in nabij de Arena) de gok genomen. En dat was een succes. Ze is ouder dan op de foto's, heeft een beetje buikje maar dat wordt allemaal gecompenseerd door haar enthousiasme. Bij binnenkomst ging de badjas gelijk uit en voor ik het wist stonden we samen onder de douche. En reeds daar werd er hartstochtelijk gezoende en opgewreven En deed ze al een eerste poging tot neuken.

Afgedroogd, zij onmiddellijk in Amazon en pussy gliding. Wat facesitting waarbij ze zichtbaar en hoorbaar genoot en vervolgens hopla in het strakke cutje. In alle mogelijke standjes doorgeneukt (ze legt haar benen nagenoeg in haar nek en ook in mijn nek)waarbij ze een aantal keren klaar kwam en uiteindelijk heerlijk in haar klaargekomen. De afgesproken 30 minuten waren er ondertussen 45 geworden, maar toch €150 afgerekend.

Opvallende details: Ze pijpt niet en ze accepteert betaling achteraf. En geen schoonmaken met die stomme doekjes, maar gewoon onder de douche.

Na afloop wederom onder de douche en ik werd, als oude man, helemaal aangekleed.
 
Vanavond een afspraak met deze dame gemaakt via whatsapp.
Ze stuurde het adres door. Toen de auto geparkeerd. Toen zei ze dat ik naar een ander adres moest lopen.
Dat gedaan. En toen gevraagd wat nu het plan was.
"Ja ik ben aan het bellen met familie is belangrijk"

Ik wilde best eventjes wachten. Maar dat werd al gauw 15 minuten.
Heb haar nog geappt maar geen reactie. Ook was het telefoon nummer niet meer in gebruik.

Kennelijk heeft de wandelaar boven mij wel een positieve ervaring gehad. Maar voor mij hoeft deze dame niet meer.
Lekker m'n tijd verdoen...
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6322101-lina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bobbert's ervaring verbaasde me in hoge mate. Vanmorgen een afspraak gemaakt en wat een teleurstelling. Bobbert moet blij zijn dat het niet doorging.
De deur werd opengedaan door een heel klein Chineesje, naakt, hangende B borstjes en in geen enkel opzicht gelijkend op de Lina die ik hierboven besprak. Ik had om moeten draaien, maar ja, je loopt toch je pik achterna.
Positief: Ze spreekt redelijk Engels en Spaans
Negatief:
  • Niet zoenen
  • niet vingeren
  • schoonmaak met die rot doekjes
  • klokkijkster
  • afstandelijk
Samengevat vrij naar de Stones: You cannot always get what you want!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan