Recensie Lina (genieten zonder zorgen) 37 jaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VAAGRID09

Newbie
4
24/01/23
0
Ik heb Lina of hoe ze ook heet 2 weken geleden bezocht. In Lelystad,

apart want het app contact ging in het Nederlands ( wat gewoon goed was) maar toen ik wilde videobellen nam ze aldoor niet op, maar goed toch heen gaan omdat ik geil was atm. De deur ging open en er stond na mijn idee een heel andere dame voor de deur. Met veel tattoos op naar boven lichaam en benen. Niet dat ik dat erg vond. ( tattoos of niet maakt me niet uit) . Maar vanwege het gebrekkige Engels en nul Nederlands dacht ik wel. Met wie de F heb ik zitten appen dan. Dat ken geen Google translate geweest zijn want ze reageerde op moment af bijna daar zijn, direct..

maar goed ik was binnen en vrii oh eg me af hoe het zat en ze zei dat er dus een persoon met haar klanten appr enzo. Mmm vaag

verder wel prima sec gehad ik vindbaar BJ wel beetje ruig en hard. Wel goeie denk ik nep tieten voor Russisch o.a maar ze is wel beetje chaotische had ik het idee.

goeie kont om doggy te doen dus sex was prima.

het enige wat me ongelofelijk stoorde was dat er de hele tijd mensen op de gang liepen van de woning en de deur was uit de kamer daar ging een kleed voor. Beetje vaag allemaal




 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan