ÉenVanDeZoveleGeileMannen
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/nora-marocaine/
- Totale kosten (in euro)
- 180
Awel ik was curieus naar ons Nora.
Nora is een aangename, vriendelijke dame die vlot frans en engels spreekt.
Op zich wel iemand als zij zich opmaakt waarnaar je zeker en vast achterna kijkt.
Maar de andere zaken waren in mijn ogen povertjes. Het was allemaal heeeeeeel mechanisch zonder enige emotie en dit start al na de koetjes kalfjes babbel.
Geeft weinig intentie tot wat spielerei ( of hoe schrijf je dit). Was meteen overgaan tot massage die zus en zo was. 69 wou ze niet dus zij op haar rug zodat ze zich zo kon plaatsen dat ik haar poesje net maar kon likken.
Pijpen was gewoontjes net als het echt intieme gedeelte.
Kortom voelde geen klik en ook na 50min buiten gewandeld omdat ik het zelf wou.
Ik hoop dat de volgende wel wat meer gelul heeft. Ik geef ze 2 sterren omdat ik er nog wel een leuke babbel heb mee gehad
Nora is een aangename, vriendelijke dame die vlot frans en engels spreekt.
Op zich wel iemand als zij zich opmaakt waarnaar je zeker en vast achterna kijkt.
Maar de andere zaken waren in mijn ogen povertjes. Het was allemaal heeeeeeel mechanisch zonder enige emotie en dit start al na de koetjes kalfjes babbel.
Geeft weinig intentie tot wat spielerei ( of hoe schrijf je dit). Was meteen overgaan tot massage die zus en zo was. 69 wou ze niet dus zij op haar rug zodat ze zich zo kon plaatsen dat ik haar poesje net maar kon likken.
Pijpen was gewoontjes net als het echt intieme gedeelte.
Kortom voelde geen klik en ook na 50min buiten gewandeld omdat ik het zelf wou.
Ik hoop dat de volgende wel wat meer gelul heeft. Ik geef ze 2 sterren omdat ik er nog wel een leuke babbel heb mee gehad
Laatst bewerkt: