Recensie Lina, Terneuzen 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
650
07/11/21
477
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/priv_7842635
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet makkelijk om te daten. Eerst mail sturen, dan mail sturen met korte beschrijving van jezelf. Wanneer dit ok is krijg je haar nr. Afspreken niet makkelijk, vraagt je wel 10 keer of je zeker bent. Huis dichtbij centrum Terneuzen. Gewone vrouw, niets speciaals, levert goede service en nadien samen douchen. Enige minpunt voor mij is dat ze een rookster is en dat ik stonk naar de sigaretten, daarom zal ik ook niet meer bij haar teruggaan. Voor de rest vriendelijke dame.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/priv_7842635
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na mail contact en meerdere malen vragen of ik het zeker weet dat ik met een oudere damen wil daten uiteindelijk haar nummer gekregen.

Afspraak gemaakt via de app voor een half uur met condoom

Lina ontvangt net buiten de centrum in een mooie woning. Na een babbeltje meteen mee naar boven na wat aanrakingen ging de rubber eroverheen, ik dacht wtf?? Dus ik zeg ho ho wat gaan we doen " ik koos voor sex met condoom, dus wordt ik ook gepijpt met condoom " Nou in al mijn wandeljaren heb ik dit nog nooit meegemaakt tijdens een privé ontvangst. Prima, ik ga niet in discussie en respecteer haar regels. Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik door zo'n start ik niet klaarkom omdat bij mij de klik meteen was verdwenen aangezien zij ook niet lijkt op de wage fotos die op SJ staan. Na halfuur en iets meer geneukt te hebben niet klaargekomen, dus maar een douch genomen en naar huis vertrokken.

verder is het wel een aardige vrouw
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan