Recensie Linda, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Enjoy0987

Wandelaar
79
14/06/22
24
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/tantrische-massage_4519949
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van Linda onlangs een massage mogen ontvangen. Ze ontvangt discreet en parkeren (betaald) in de buurt ging makkelijk.
Op de afgesproken locatie hebben we de financiën gelijk in orde gemaakt en daarna even kort gekletst. Ze stelt je op je gemak en praat erg makkelijk. Tijdens het gesprek de wensen besproken en kon de massage beginnen.

De massage wordt op een tafel gegeven. Ze blijft zelf gekleed wat prima is. Ze heeft een klein buikje en ik kwam ook niet om haar aan te raken. Tijdens de massage van de achterkant geeft ze een fijne massage waarbij al snel mijn ballen werden gemasseerd. Hierna werd ook de anus rondom rustig gemasseerd. Ik mocht naar verloop wat omhoog zitten waarna ze mijn prostaat kon masseren. Dit deed ze met een dildo met een condoom erom heen.
Tijdens de massage helpt ze je ook bij de ademhaling wat ervoor zorgt dat je op de juiste manier in- en uitademt. De massage met de dildo was wel voornamelijk het heen en weer bewegen van de dildo, de prostaat werd niet gemasseerd met de vingers.
Mijn anus werd gemasseerd en tegelijkertijd ook mijn penis. Dit deed ze goed en ook vrij lang waarna ik ook na verloop van tijd heerlijk klaar kwam. Hierna maakte ze de boel even schoon en masseerde ze eerst de achterkant nog rustig verder.

Halverwege mocht ik omdraaien en werd ook mijn voorkant volledig gemasseerd. Ook mijn penis werd weer gemasseerd. De massage was fijn maar er was niet een mogelijkheid voor een tweede ontlading. De massage werd rustig afgebouwd en kon na verloop nog even blijven liggen.

Ze heeft verder geen douche maar ik kon mij wel even schoonmaken met een handdoek. Daarna weer aangekleed, nog wat gepraat en toen weer gegaan.


Linda haar advertentie staat vaak offline, maar is nu weer even online. Wel is ze een wat zweverig type met een uitgesproken mening. Tijdens de massage vond ik dit niet erg. Ik zal zeker nog eens terugkomen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan