Recensie Linda, Noordbroek (voorheen Hoogezand, Appelscha) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Zeeman

Newbie
Forumpionier
15
07/07/21
18
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/119868-linda https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/linda_6604465
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aantal weken geleden Linda een bezoek gebracht. In "dat andere forum" had ze heel veel reviews maar die waren al tijdens de eerste censuurgolf verdwenen, zij is het wel waard om weer een review te hebben, dus bij deze. Afspreken ging vlot en zonder problemen. Aangekomen stond ze me al in een leuk setje fris gewassen op te wachten. Zelf kon ik ook douchen of bij de wasbak opfrissen, dus met de hygiene is niets mis. Verder doet Linda alles met condoom wat ik wel een geruststellend idee vind, dus ook het pijpen waarbij ze de condoom met de mond aanbrengt. Ze vroeg of ik ook prostaatmassage wilde en ik was wel nieuwsgierig hierna, ze deed dit met veel enthousiasme en bracht zelfs een (kleine) dildo in. Ondertussen pijpend. Ik kon dit niet lang weerstaan en mocht het rubber afdoen om over haar grote borsten klaar te komen. Daarna nog een tweede ronde, intiem, geprobeerd maar dat kon ik binnen de tijd niet opbrengen. Dus alles bij elkaar een goede date gehad. Enige minpuntje, maar dit is persoonlijk, is dat ik Linda iets te rond vond. Wat kilo's minder zou ze voor mij, lichamelijk aantrekkelijker worden. Verder is het een heel vriendelijk iemand waar je ook normaal mee kunt praten en die je niet het gevoel geeft om te moeten haasten. En wat ook belangrijk is voor mij is het feit dat ze een niet roker is.
 
Volgens mij zijn ze eerder gecorrigeerd (dus verkleind) ipv vergroot. Kan me herinneren gelezen te hebben op het "oude forum" dat ze een verklein operatie had ondergaan, maar er is nog voldoende over om mee te spelen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/119868-linda
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Poos geleden voor het laatst bij haar geweest, was fantastisch. Linda is een zeer vrolijke / leuke dame waar veel bij mogelijk is. Parkeren is prima al vindt ik het omhoog gaan bij de trap elke keer wel een beetje spannend. Ze is heel schoon ,rookt niet en bied altijd wat te drinken aan. Ze is niet de slankste maar ik persoonlijk hou daar wel van :)
Al met al 8/10
Linda ziet mij zeer zeker weer en ik zal dan uiteraard ook weer een recensie plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kolham/119868-linda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan bovenstaande alleen maar beamen. Ben inmiddels een aantal keer bij Linda geweest en elke keer was het ontzettend lekker. Een op en top prof
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan