Recensie Linda, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkabouter

Wandelaar
80
15/05/23
55
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/linda-2118/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
net bij 'Linda' geweest. Na verschillende malen te bellen waarbij ze niet opneemt, heb ik whatsapp geprobeerd. Op RL stond vanmorgen dat ze in Izegem zit. Dit lukte wel en in keurig Nederlands antwoordde ze dat ze toch in Centrum Brugge zit. Ik twijfelde, Brugge ,zaterdag ,parking, regen... Toch maar gewaagd. Juiste adres gekregen aangebeld krijg berichtje deur is open 2 de verdiep. Toen ik haar zag twijfelde ik meteen. Ze leek maar van ver op de foto's. Ze heeft wel mooie borsten met donkere dikke tepels, i love it, eerst betalen dan douche in. Ze spreekt enkel Spaans, geen nederlands... Op bed kreeg ik een deugddoende penismassage maar kreeg dan meteen jasje aan. Ik strubbelde tegen maar stond heet en had betaald.... Ze pijpt diep en voortreffelijk, kwam boven op me rijden. Ik nam haar doggy en mocht stevig stoten. In de spiegel zag ik haar stevige borsten heerlijk wiebelen Toen ik haar wilde beffen zei ze dat ze een allergie had, vandaar de CD en dat ze liever had van niet... Dan slik je toch even. Eerst wilde ik haar dan nog messio nemen maar bedacht mij, vroeg om mij klaar te trekken wat ze met veel gevoel vervulde. Bleek dan dat ze Sara noemde en uit Venezuela kwam!!!!Dus met veel gemengde gevoelens naar buiten :geen CIM geen gebef maar wel safe gesexed.
Als de echte Linda van de advertentie echt bestaat mag ze mij persoonlijk contacteren, ik had meer van 'Linda' verwacht!
 
Contact gehad met ene "Lisa" uit Brugge, vijf minuten voor de afspraak wijzigde plots de straat van de "Ka-straat" naar de "V-straat" 2e verdieping ??? Helemaal niet de dame van de foto maar vrouw ook uit Venezuela... iedere dag andere naam maar steeds dezelfde uitkomst...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan