Recensie Linda, Dilsen Stokkem, Love hotel Rijksweg 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
2.904
02/07/21
1.995
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/linda-chinese-493778261.html
Totale kosten (in euro)
150
Laatst bij deze geweest https://www.redlights.be/prive-ontva...493778261.html, maar adverteert ook als https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...n/6021289-luna
Had het niet uit de foto's gehaald, maar hetzelfde telefoonnummer.
Foto's van Linda lijken meer dan Luna, maar kloppen redelijk. Ik ging eigenlijk voor de Luna, maar berichtje met "Ik ben het allebei" hielp me uit de droom.
België zat nog op slot, dus vandaar ad in NL, maar ontvangst in hotel, waar ze zo te zien enige tijd zit.
Aangeboden diensten kloppen natuurlijk niet. De communicatie, zeer matig, maar de vertaalapp op telefoon biedt uitkomst.
Aan de berichten te zien zit er een operator achter die ook de adv maakt. Van een aantal diensten wist ze helemaal niet af. Valt dan altijd weer tegen.
Natte doekjes ipv wasje/douche valt tegen, maar was erg vroeg op de dag. Wel groot bad, maar niet aangeboden.

Kortom, viel niet tegen, maar weet niet of ik het circus herhaal.
Trouwens meevaller (pas de 2e keer meegemaakt) afgenomen optie tegen meerprijs die niet lukt niet hoeven betalen!!! Dat is service.
Zit nu tijdje hier en dan weer naar Antwerpen (vertelde ze)
 
Ik ben een tijdje terug ook bij haar in Dilsen geweest. Makkelijk afspreken via sms. Ziet er niet slecht uit, iets meer vlees dan op haar filterfoto's. Was wel vriendelijk/lief en een leuk uurtje gehad maar niet echt overtuigend. Mss op een slecht moment of niet echt een klik. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Een algemene 'recensie':

Chineesjes recenseren is een moeilijke zaak. Zij worden door netwerken geplaatst in hotels of op huurkamers en huurflatjes, en verhuizen om de haverklap naar andere steden. Met foto's en namen wordt gegoocheld. Je krijgt altijd wel een Chineesje dat er wat op lijkt, maar niet noodzakelijk degene van de foto's. De advertenties en ook de prijzen worden meestal opgemaakt door 'externen'. Van de genoemde 'mogelijkheden' (bv op hun RedLights profiel) zijn deze meisjes dan ook niet op de hoogte.

De communicatie is zelden mogelijk wegens taalproblemen. Wat je wél krijgt: ze zijn doorgaans vriendelijk en gedienstig, en de ene is al wat beter in bed dan de andere. Iets voor liefhebbers van jonge meisjes, waar je eenmalig langs gaat want bij jouw volgende geile bui, zijn ze meestal reeds verhuisd.

Toch heb ik er al enkele echt leuke dates mee gedaan.
 
Ben laatst ook naar zo'n chineeske geweest. Seks was prima, inderdaad zeeeer gedienstig, deze deed wel alles zoals beschreven. Beetje te enthousiast, maar wel lekker, die meiden hebben meestal lekkere strakke kutjes en kontjes. En pijpen kon ze ook erg lekker. Herhaling? misschien wel, maar zoals hier al gezegd is ze ondertussen al ribbedebie. Haar foto's komen wel nog voor op redlights onder een andere naam.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/sittard/3359042-linda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Geile bui, wat dames gebeld/geappt en Linda was de eerste fatsoenlijke reactie. Heeft veel mogelijkheden op d'r lijstje staan en ze appte al "dfk, golden shower, bj" dus dat was prima.
Ontvangt bij Dolce Vita langs de grote weg, geen top locatie maar normaliter ontvangt daar volk dat een redelijke tot goede prestatie levert voor het geld. Mocht vooraf en achteraf douchen, had ik om gevraagd. Daarna lekker zoenen en werd ik fijn geknuffeld. Wat kroelen op bed en ze verontschuldigde zich dat ze golden shower te laat had door gekregen, dat moest dus even wachten. Vooraf lekker spelen, deed fijn pijpen, rimmen, prostaat massage. Op zeker moment kon ze plassen en werd er een fijn waterballet aangericht. Helaas in de badkuip. Ze waste me goed tot afsluiting en weer terug op bed CD erom en neuken. Het leek er sterk op dat ze zelf ook klaar kwam, ben er vrij zeker van.
Na orgasme was de tijd om, geen nazitje of knuffel meer. Ik kon op mijn gemakje wassen en aankleden maar ze deed geen moeite meer voor een kus of knuffel, gelukkig ook geen houding van "en nu wegwezen".
Herhalingsgevaar? Zeker wel, ga eens fijn de opties proberen.

Spreekt niet of nauwelijks Engels, wel paar woorden Frans en Spaans. Daarmee en met Translate kwamen we er wel uit.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-new-asian-schattig-anaal.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze advertentie gevonden op redlight.be.
Middels whatsapp contact gemaakt, ging vlot.
150 - uur
100. - 1/2uur

Nog wat vragen gesteld over de eventuele extra's en mogelijkheden:
is het pzc —> ja
Mag je klaarkomen en haar mond ? —> ja
Kost dit extra? —> nee
Anaal mogelijk? —> ja, €50 extra

Oké, afspraak gemaakt en daar de auto in.
Aangekomen langs de drukke weg bij dolce vista.
Ik bel aan, een dame opent de deur; welke kamer vraagt ze?
Ik zeg dat ik het niet weet maar ik kom voor Luna.
Zonder kamernummer geen entree en de deur ging dicht 😂.
Daar in de auto maar weer contact gelegd met de dame, ondanks het slechte netwerkverbinding toch gelukt, oke kreeg het kamernummer door.
Opnieuw aangebeld en nummer doorgegeven. Moest de trap op en dan zag ik het nummer wel op de deur staan.
Een Chinese dame liet me de kamer in.
Werkelijk een COMPLEET andere dame dan de advertentie.
Ik vroeg haar; waar is je tattoo op je arm gebleven? Waar is de dame van de advertentie?
(Dit alles mbv Google translate , ze praat geen woord Engels)
Haar reactie; Luna is er niet, ik ben er nu. 😂😂😂😂
De dame zal echt wel haar best doen, en ik vind het voor haar ook zielig dat ze dus zo wordt behandeld door een of ander iemand. Om dan om te draaien en te gaan vind ik normaal niet erg maar ik bedacht me toen of er misschien wel consequenties zijn voor de dame wanneer ze geen geld in het laatje brengt.
Ik heb met haar afgesproken om even vluggertje te doen voor €80,-.

Pijpen zc gewoon normaal en daarna cowgirl afgemaakt.

In de auto middels de app gevraagd aan haar of hem wat dit voor praktijken zijn!!??

Kreeg een reactie van wat bedoel je??

Situatie uitgelegd.

Toen kreeg ik letterlijk dit:
Advertenties voor meisjes met menstruatiepauzes.

Ik zeg; je bent een vieze oplichter, stop daarmee. En nog wel wat dingen …..


Mensen wees gewaarschuwd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan