Recensie Linda, Haarlem (voorheen Breda, Rotterdam, Schiedam, Eibergen, Leeuwarden, Nijmegen, Biddinghuizen) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
309
21/07/21
177
12
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8048680-linda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Linda, Rotterdam

De dame op de fotos is niet de dame die je zal krijgen, de dame achter deze profiel is een mollig tot dikke dame.
Grote kont en grote tieten wel.
Ik was zo geil dat ik gewoon bleef.
Als je niet van millig of dik houdt zou ik hier niet naartoe gaan, achteraf gezien had ik weg moeten gaan maarja op het moment denk ik niet na haha.

De daad was niet slecht maar ook niet goed, ze doet wel haar best en is pro actief maar voor mij geen herhaling!

PS: de reden van het gebruiken van andere fotos is omdat haar andere account geblokkeerd was door kinky.
 
Dus je bent € 140 kwijt voor een matige wip met een matige dame.
Ze plaatst foto's van een prachtige latina terwijl ze zelf een dikkerdje is, omdat "haar andere account geblokkeerd was door kinky"...BULLSHIT
Ze gebruikt nep foto's van een mooiere dame om jou te lokken.
"De dame op de fotos is niet de dame die je zal krijgen" + "Ik was zo geil dat ik gewoon bleef" = Algemene beoordeling **
Je bent gewoon beetgenomen, wandelbroeder.
Jammer, volgende keer beter!
 
Dus je bent € 140 kwijt voor een matige wip met een matige dame.
Ze plaatst foto's van een prachtige latina terwijl ze zelf een dikkerdje is, omdat "haar andere account geblokkeerd was door kinky"...BULLSHIT
Ze gebruikt nep foto's van een mooiere dame om jou te lokken.
"De dame op de fotos is niet de dame die je zal krijgen" + "Ik was zo geil dat ik gewoon bleef" = Algemene beoordeling **
Je bent gewoon beetgenomen, wandelbroeder.
Jammer, volgende keer beter!
Haha precies! Kan er kwaad over worden maar gelukkig ben ik het niet. Gebeurd is gebeurd, wil het in ieder geval met jullie delen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan