Recensie Linda/Godin, Maasmechelen (vh Deurne) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HenkieSpenkie

Wandelaar
48
04/01/24
58
6
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/godin-3/
Totale kosten (in euro)
150
Verleid door leuke foto's en gladde teksten ben ik vol verwachtingen naar Maasmechelen gegaan om een uurtje plezier te hebben.
Het draaide echter uit op een totale deceptie. Dit was mijn slechtste ervaring ooit en daarom schrijf ik deze recensie om iedereen te behoeden voor een gelijke ervaring. Daar is dit forum immers voor.

Op haar profiel schrijft Linda (Diep Anaal) in het Nederlands het volgende:
"natuurlijke borsten"; ze waren zo fake als wat en vol van littekens van de operaties
"geen communicatieproblemen"; ze sprak geen woord Nederlands en heel gebrekkig brabbelend Engels; geen touw aan vast te knopen
"Ik kus met tong"; echt niet, ze hield haar opgespoten lippen strak op elkaar
"ik ontvang u in een comfortabele, schone en discrete omgeving met douche"; discreet enigszins maar dat was het dan ook wel. Geen opfrismogelijkheid of douche te bekennen. Was gewone afwerkplek.
"Ik ben niet verlegen om met mijn kwaliteiten te pronken"; ik heb ze echt niet kunnen ontdekken. Ongeïnteresseerd en keek zelfs tijdens mijn aanwezigheid op haar mobiel. Respectloos!
"Geschoren"; als ik mijn baard een week niet scheer voel ik nog zachter aan dan haar intiem kapsel; stoppels all over the place
"Echte foto's"; van 10 jaar geleden. Op de foto's ziet ze er mooi en uitdagend uit. Nu is ze mollig en ze schrijft dat ze geen tattoo's heeft; rug en benen zaten vol van de plakplaatjes.
"Geen spin-offs; geen oplichting"; in ieder geval niet de waarheid.

Ik had een uurtje betaald, maar na 20 minuten had ik er al genoeg van en ben vertrokken. Na een uurtje zat ik al thuis aan de koffie.

Kortom... heel teleurstellend maar heb wel geleerd dat ik vooraf Girlsreview beter moet raadplegen. Er was niet veel over deze dame bekend. Wellicht niet voor niks. Mijn advies... wegblijven!

Terug
Bovenaan Onderaan