Recensie Linda, J´aime la Vie, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hans62utr

Wandelaar
81
26/06/22
224
7
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is al weer paar weekjes terug dat ik bij Linda was. De eerste keer. Het huis had ik eerder bezocht, naar tevredenheid.
Linda is een donkere vrouw begin dertig met een lekker vol postuur met grote stevig borsten. Ze heeft een heerlijk velletje en die borsten blijf je kneden :).
Ze is gewoon een schatje, bescheiden lief, heel klantgericht. Ze zegt niet veel maar is gewoon lief.
Ik ging douchen en vroeg haar erbij. Dat deed ze en reed onder de douche al lekker met haar lijf tegen me op.
Onder de douche heb ik haar billen "ge-motorboat", ach ja ieder zijn tik :)
Ik mocht op mijn buik gaan liggen en ze begon lekker mijn benen en voeten te masseren. Stom van mij is dat ik daar een beetje te ongeduldig voor ben, jammer want het was echt lekker, mede omdat ze af en toe mijn ballen en bilnaad alvast meepakte.
Toen werd mijn rug gemasseerd met al snel body to body. Haar borsten gleden over me heen en uiteindelijk hing ze ze in mijn nek en dus ook deels in mijn gezicht. Toen was ik met te houden en won mijn ongeduld het. Ik begon haar borsten te kneden en mijn gezicht erin en ertussen te drukken. Tot zover dus de massage, daarna werd het seks zonder neuken (doe ik liever alleen thuis.). Ze gleed met haar borsten over mijn voorkant en duwde mijn pik tussen en in haar tieten. Ik heb nog iets bijbetaald om haar te mogen beffen en vingeren. Ze smaakte super en was drijfnat. Erg lekker.
Zoals gezegd neuk ik niet maar het scheelde weinig. Ze zat met haar natte lippen op mijn pik (geen condoom) en er zou maar hele kleine beweging nodig zijn geweest om bij haar naar binnen te glijden. Da's niet gebeurd, want ik had al een beetje SOA zorgen in mijn hoofd.
Uiteindelijk ben ik op haar gaan zitten. Ik dacht haar tieten te neuken maar gek genoeg lukt dat niet zo omdat ze te stevig zijn of zo. Je vouwt ze niet zomaar om je lul heen.
Maar ze trok me af terwijl ik haar met rechts vingerde en met links haar borst kneedde. Ik kwam intens klaar op haar borsten en geloof dat ik nogal wat geluid maakte :).
Kortom een super lekkere ervaring met een hele lieve rustige lekkere vrouw. En ik ga terug want zowel het huis als Linda zijn top.
 
Heerlijke, bescheiden dame, met een mooie bolle komt en ferme, stevige voorgevel. Echt afrikaans met een mooi koppie. Masseert heerlijk, liefdevol en sensueel. Tegen een betaling van 50 euro meer kan er wat meer gebeuren. Ze is heerlijk nat en laat zich lekker gaan. Van het een kwam het ander en ze wilde graag doggystyle genomen worden. Ze laat zich dan heerlijk gaan en het bed is wel een centimeter of wat verplaatst, waarbij er ook flink wat geluid gemaakt werd. Een aanrader; lieve meid en goede massage, ze geniet er zelf ook van.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week geweest bij Linda. Erg vriendelijke dame.
Tijdens de heerlijke massage €50,00 extra betaald en toen werd het een erg geile date.
Ze genoot erg van mijn tong en kwam ook lekker klaar. Daarna met rubbertje afgemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan