• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Linda Katalinda, Amsterdam (Distintas.net) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aubergine

Wandelaar
68
03/09/21
71
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
19cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://secrethostess.com/7008438/
Totale kosten (in euro)
250
Net na de kerst langs geweest bij Linda Katalinda.

Linda Katalinda adverteerd niet op kinky en zag ik dus voor het eerst op distintas.net.
Deze advertentie website kende ik nog niet maar besloot toen om de proef op de som te nemen.

Ik had Katalinda op verschillende media gevonden, Instagram, X, en ze heeft ook een overpriced onlyfans achter een betaalmuur. Die laatste heb ik uiteraard niet bekeken, maar de media op instagram en X spraken mij erg aan.

Na wat over en weer geappt te hebben had ik afgesproken voor een uur, a 250euro all-in.
Katalinda ontving op een kleine zolderkamer in de buurt van de Albert Cuyp, een beetje skettchy entree, een lange donkere gang met 4 trappen omhoog zonder verlichting. Echter de foto's en videos die ik had gezien vertelden mij dat ik deze niet mocht missen.

Aangekomen op de vierde etage zie ik exact de dame van de foto's in een mooi setje lingerie met haar lul nog slap in haar slipje zitten.
Na even kort gesproken te hebben, heeft ze mij uitvoerig gerimd. Ik vind dat altijd lekker om zo mee te beginnen.

Nadat ze mij gerimd had, heb ik haar langdurig kunnen pijpen, ze was vrij dominant en duwde mijn hoofd herhaaldelijk diep tot ik een paar x moest afkloppen voor lucht. Uiteindelijk heeft ze mij nog gepijpt en met veel spuwg heerlijk mijn paal gemasseerd.

Ze was wat dominant en dirigeerde mij in doggy. Op de rand van het bed ben ik goed en hard genomen, zo hard dat ik er bijna van klaarkwam. het leek wel een prostaatmassage, iets waarvan ik niet wist dat dat kon.

De date was perfect maar de zolderkamer was veel te warm. ik zou mocht ze nog eens terug zijn, haar zeker nog wel eens willen zien.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan