Recensie Linda/Melinda, Eindhoven (voorheen Amsterdam, Amstelveen, Den Bosch, Amersfoort, Rotterdam) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SidMeister20

Wandelaar
79
27/09/21
40
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/583305-melinda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben bij deze dame meerdere keren geweest, maar de laatste paar keren werden de ervaringen steeds slechter. Uit goede goodwill, heb ik besloten om de gok gisteren toch maar eens te wagen. De eerste ervaringen waren namelijk erg goed. Dit bleek een grote fout te zijn.

Laat ik van het begin beginnen. Ik heb haar netjes geappt of ze beschikbaar is en antwoord ja. Maar gaf aan dat ze zeker erg energiek voelt en zin had in mij. Nou, dat klinkt al erg goed. Eenmaal bij haar thuisgekomen heb ik mijn douche genomen en zijn wij begonnen met zoenen. Totdat ze in een keer besluit dat ze erg moe is en dat geen zin meer heeft om verder te gaan. Met alle respect, ik heb haar gewoon voor een uur voor 150 euro maar dan wil ik ook wel klaarkomen. Nee hoor, ze wilde alleen maar knuffelen. Ik dacht haar voor nu tegemoetkomen, wellicht dat we dan even later weer verder konden gaan. Dat bleek dus ook niet, ze geeft aan dat mijn uur voorbij is en dat ze wilt gaan slapen. Ik werd toen erg kwaad, maar ik heb dat niet laten zien. Ik gaf 'r wel aan dat ik wil klaarkomen en dat ze mij gaat pijpen (zc) zoals afgesproken. Alles voelde nep aan en ze had er overduidelijk geen zin in. Wel klaargekomen via penetratie (mc), maar met zeer veel negatieve gevoelens. Op het einde maar doei gezegd en geappt dat ik nooit meer bij haar kom. Wat een oplichtster is zij door de jaren heen geworden. MENSEN, WEES GEWAARSCHUWD!
 
Eigenlijk wel belachelijk dat dames hiermee zo makkelijk weg kunnen komen. Je kunt moe zijn, maar dan zeg je (desnoods net van tevoren) af en ga je slapen, liggen of lekker doen wat je wil.
Niemand is verplicht jou 200 euro te betalen om een beetje te knuffelen.
Vind het knap dat de recensent niet zijn geld terug heeft gevraagd en heeft gedreigd. Gewoon dreigen en desnoods ook anoniem aangeven bij de zedenpolitie. Als je zulke dames niet aanpakt worden de wandelaren alleen maar de dupe.
Dit is imo niks anders dan stelen/oplichterij.
 
Ik had een tijdje geleden een afspraak met haar ingepland. S'ochtends nog even conformatie mail gestuurd zoals door haar gevraagd, maar geen reactie. Uiteindelijk reactie van haar maar dat was te laat voor mij. Mijn mazzel als ik bovenstaande nu lees. Jammer want ze had echt goede recenties.
 
Heb Melinda plusminus een half jaar geleden bezocht voor een trio met Eva en dat was destijds een geile sessie. Ben nu wel aan het twijfelen om dit trio te herhalen of dat ik dan maar voor alleen Eva moet gaan...
 
Laatst bewerkt:
Ik had een tijdje geleden een afspraak met haar ingepland. S'ochtends nog even conformatie mail gestuurd zoals door haar gevraagd, maar geen reactie. Uiteindelijk reactie van haar maar dat was te laat voor mij. Mijn mazzel als ik bovenstaande nu lees. Jammer want ze had echt goede recenties.
Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Afspraak ingepland, alles bevestigd, kom ik aan bij het appartementencomplex: geen reactie. Na een tijdje wel reactie. Elke keer 5 minutes, 5 minutes, 15 minutes babe. Ik elke keer wachten. Uiteindelijk een 75 minuten gewacht en toen een berichtje ontvangen met: mijn huisbaas is hier en wil met mij en mijn huisgenoot van bil. Zeer teleurstellend omdat ze goede recensies had maar heb al met al mijn geld die dag gelukkig beter kunnen besteden.
 
Haar werk tijden van van 9:00 tot 23:00. Zou dus voldoende slaap moeten krijgen. Ik denk dat het erg dom van haar is om haar reputatie zo te grabbel te gooien. Het heeft haar behoorlijk wat gekost om deze op te bouwen, en nu zal ze klanten gaan missen.
 
Ben er ook vorig jaar geweest. Vond haar ook niet bijzonder. Zat meer met de doekjes en handreinigers te klooien dan met mijn willie. Leek alsof ik bij de tandarts arts was. Terwijl ik goed vooraf gedouched heb. Ja het was corona tijd maar als je zo bezorgd bent kun je beter stoppen want besmetting loop je dan zowiezo al op.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/583305-linda
Ik snap deze thread eerlijk gezegd niet zo heel goed. Kom al jaren bij Linda, oorspronkelijk nog in Zoetermeer en de laatste tijd veelal in Amstelveen (nu vreemd genoeg in Amersfoort). Ze is inderdaad extreem van de doekjes en disinfectie etc, maar als je dat eenmaal achter de rug hebt gaan de remmen volledig los. Het kan zijn dat ze moeilijk is met het aannemen van nieuwe klandizie - ik sta blijkbaar gelukkig op het groene lijstje - maar dat doet op zichzelf niets af aan de fijne ervaring als je bij haar bent.
Daarnaast trekt ze steevast op met haar vriendin Eva en als je echt geluk hebt en die twee hebben er zin in (tip: probeer het weekend), dan waan je jezelf in het walhalla.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/583305-linda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst Linda bezocht. Schoon en net appartement in Osdorp. Na de plichtmatige schoonmaak en hygiëne perikelen kon het feestje beginnen… volop zoenen, dirty talk en andere geile bezigheden tijdens het uurtje. Ze houdt van rollenspellen en dat was erg geil….
Na diverse rondjes op het bed en ernaast, was het tijd om het condoom volte schieten… Na een afsluitende massage voldaan richting huis vertrokken.
Ze gaat me zeker vaker terugzien. Kan me ook niet vinden in de slechte recensies hiervoor, of moet geluk hebben gehad 😀
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/583305-linda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik oudgediende Linda bezocht omdat mijn afspraak met een andere veelbesproken topper in Leiden niet doorging ivm haar thuissituatie. Linda ken ik al een paar jaar en mijn laatste keer was in dat hoge flatgebouw in Zaandam. Ik heb daar toen ook nog een trio gedaan met haar vriendin Eva maar dat was een eenmalig avontuurtje voor mij. Ik focus me toch liever op 1 kutje en Eva is voor mij persoonlijk te groot en niet echt mijn type maar dat terzijde. Een herhaalbezoek met Linda heb ik keer op keer uitgesteld ivm met mijn veel te lange favorietenlijst, zijsprongetjes etcetera. Mijn nummer herkende ze in eerste instantie niet maar na een screening door de bekende white list en daarna een korte videocall herkende ze me direct. Ze was blij dat ik weer contact met haar zocht en liet gelijk haar tieten tijdens de videocall zien waarbij ze ook geil op haar tepels begon te zuigen. Na een uurtje kon ik al bij haar terecht op een bekend adres in Amsterdam West ondanks dat er Amstelveen in haar advertentie wordt aangegeven.

Bij binnenkomst stond ze met ontblote borsten, rode stockings en high heels achter de deur te wachten terwijl ik langzaam naar binnen stapte. Ze begroette me met haar kenmerkende grote glimlach en na een innige tongzoen moest ik haar naar haar slaapkamer volgen waar ik goed uitzicht had op haar strakke kont. Linda is geen spat veranderd en ik bespeurde geen extra coronakilo's. Haar profielfoto's zijn nog steeds representatief; slank en strak.

Op de kamer even bijgepraat, beetje friemelen en aftasten. Thuis had ik al gedoucht maar moest nog wel even snel van haar de handjes wassen en de mond spoelen. Terug op de kamer even snel uitkleden en vervolgens ging Linda zowel bij haar als bij mij tekeer met haar desinfectiespray; eentje in de mond en eentje tussen de benen. Na deze eerste desinfectieronde begonnen we elkaar te tongzoenen; zij zittend op bed en ik tussen haar knieën op de vloer. Linda zoent uitstekend maar ik voel toch altijd een mate van automatisme cq professionaliteit bij haar. Linda speelt graag met haar eigen borsten waarbij ze regelmatig haar eigen tepels likt en daarna je ook ervan laat genieten door haar tieten in je mond te stoppen. Na een tijdje ging ze op bed liggen waarbij ik tussen haar benen in ging liggen en zijn we verder gegaan met tongzoenen, ik haar hals uit zitten likken en hebben we omstebeurt haar tieten gezogen en gelikt. Nadat ik haar slipje had uitgetrokken plaagde ik haar met mijn tong en likte ik tergend langzaam haar dijbenen en lag ze klaar om gebeft te worden. Langzaam gleed mijn tong over haar kutje en clit waar ze kreunend op reageerde en waarbij ze begon te kronkelen op bed. Mijn tong in haar kont vond ze kennelijk ook lekker en daarna heb ik haar hele onderkant rustig uit zitten likken. Na 10 minuten vond ik het wel genoeg geweest en ging ik op mijn rug liggen. Wederom pakte ze haar spray en kwam de tweede desinfectieronde eraan en spoot ze die weer op mijn pik en in haar mond. Mijn ballen begonnen te branden na de spray. Liggend tussen mijn benen in begon ze aan een gulzige deepthroat. Haar handje kwam er iedere keer bij die ik ook iedere keer wegmoffelde. Ik merkte wel dat ze veel ervaring heeft met een harde pik want ze ging heerlijk geil op een ongeremde manier tekeer waarbij ze me geil aankeek met haar volle mond. Ik drukte mijn pik met mijn hand op haar achterhoofd dieper in haar keel wat ze eigenlijk liever niet wilde omdat ze zelf dat graag onder controle wilt houden zei ze. Op een gegeven moment ging ze er goed voor liggen en begon ze me schaamteloos te rimmen. Ik kan me niet herinneren dat ze dat voorheen bij me deed dus dit was een verrassing. Rimmend, ballenlikkend en deepthroatend ging ze als een dolle tekeer. Haar hele gezicht was na een tijdje kleddernat wat ze na verloop van tijd met wat doekjes afveegde. Op haar initiatief wilde ze nog met haar knietjes op de vloer me deepthroaten voor de spiegel waarbij ze naar zichzelf keek. Linda staat volgens mij wel open voor de wat kinkier spelletjes. Daarna gingen we verder op bed waarbij er nog een derde desinfectieronde in werd gezet voordat ze me in standje cowgirl begon te rijden. Na een tijdje neuken vroeg ik haar me verder te deepthroaten want ik was al behoorlijk afgepeigerd en ik vond het wel de hoogste tijd om te komen. Linda ging weer aan de slag en na een paar minuten goed gezogen te zijn spoot ik mijn hele lading in haar mond terwijl ze mijn spuitende pik nog dieper in haar mond propte totdat mijn laatste druppel eruit was gekomen. Ze spuugde mijn kwakkie uit in een tissue waarna we nog heerlijk relaxed hebben nagepraat. De tijd vloog om en ik moest aanstalten maken om op te staan want ze had een andere afspraak staan dus even opgefrist in de badkamer en rustig mezelf aangekleed terwijl ik met Linda aan het napraten was. Ondanks dat mijn tijd ruimschoots voorbij was en ze een andere afspraak had was Linda erg relaxed en gaf me geen enkele druk om me de deur uit te werken. Sterker nog; ze had nog tijd over om grapjes met me te maken en wilde eigenlijk niet dat ik wegging. Uiteindelijk heb ik maar de stap genomen om echt te vertrekken waarna we nog uitgebreid afscheid van elkaar hebben genomen voordat ik met een grote glimlach de deur uitliep. Nadat ik terug in de auto was kreeg ik nog een bedankje van haar dat ze een hele leuke tijd met me had gehad.

Samengevat: ondanks de diverse desinfectierondes en enige mate van automatisme bij Linda heb ik een zeer leuke date met haar gehad. Overall een 4,5 ster maar ik maak er 5 van in de algemene beoordeling.

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/583305-linda
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Linda, Amsterdam

Wat een geweldige lieve en mooie vrouw. Ik was vooraf nogal gespannen, maar bij het openen van de deur voelde ik mij direct op mijn gemak. Mooie ogen, een lieve lach, een prachtige verschijning zoals op de foto's, verwelkomde mij direct bij het openen van de voordeur. In een zeer nette kamer, werd ik na een douche opgewacht door Linda, die mij direct een blik gunde op haar heerlijke borsten. Niks nep, alles echt en veel passie.
Mijn aandacht op Kinky werd getrokken door haar foto's en het feit dat ze aangeeft veel ervaring te hebben met tantra massages. Relaxen en heerlijk sex! En masseren kan ze! Ik kwam voor een uur, maar ben uiteindelijk twee uur gebleven. Een super massage met haar handen en haar body, geweldige sex, en heel veel warmte. Alles wat ze in haar advertentie aangeeft, maakt ze waar. Ze is uiterst gesteld op haar gezondheid en zorgt er dus voor dat alles schoon, veilig en netjes gebeurt. Dit is wat je noemt een ervaring met een echte vriendin.
Ik ga haar vast en zeker nog vaak bezoeken. Wat een geweldige droomvrouw.
 
Linda, Amsterdam

Wat een geweldige lieve en mooie vrouw. Ik was vooraf nogal gespannen, maar bij het openen van de deur voelde ik mij direct op mijn gemak. Mooie ogen, een lieve lach, een prachtige verschijning zoals op de foto's, verwelkomde mij direct bij het openen van de voordeur. In een zeer nette kamer, werd ik na een douche opgewacht door Linda, die mij direct een blik gunde op haar heerlijke borsten. Niks nep, alles echt en veel passie.
Mijn aandacht op Kinky werd getrokken door haar foto's en het feit dat ze aangeeft veel ervaring te hebben met tantra massages. Relaxen en heerlijk sex! En masseren kan ze! Ik kwam voor een uur, maar ben uiteindelijk twee uur gebleven. Een super massage met haar handen en haar body, geweldige sex, en heel veel warmte. Alles wat ze in haar advertentie aangeeft, maakt ze waar. Ze is uiterst gesteld op haar gezondheid en zorgt er dus voor dat alles schoon, veilig en netjes gebeurt. Dit is wat je noemt een ervaring met een echte vriendin.
Ik ga haar vast en zeker nog vaak bezoeken. Wat een geweldige droomvrouw.
Mooie reklame, een baan bij een auto showroom zou goed bij je passen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Linda eigenlijk al een tijd geleden opgemerkt en vond haar op de foto's altijd al erg mooi en sexy.
Toch was het er nog nooit van gekomen om een afspraak met haar te maken.
De review van James Bianchi had haar echter weer boven aan mijn prioriteitenlijst gezet.
Vanmorgen had ik snel contact op de app.
Ik mocht komen voor een uur, als ik er om 11.15 kon zijn.
Dat werd gas op de lollie, want ik woon een stukje van Amsterdam af.
Op de valreep reed ik de straat in en haastte me naar haar appartement.
Toen de deur open zwaaide, was ik blij verrast.
Ze is heel mooi en ook uiterst vriendelijk, op één of andere manier, was er meteen een fijne klik.
Na de douche en de ontsmettingsronde, kon het feest beginnen.
Linda kan heerlijk zoenen en plagen en begon me lekker op te vrijen.
Binnen de kortste keren was ik zo geil als boter.
Of ik 69 wilde vroeg ze, ja wat denk je zelf, natuurlijk wel:LOL:.
Na dit orale feest, zette zij me op de rand van het bed, voor de spiegel.
Daar heeft ze me langdurig verwend met Russisch, nat pijpen en likken, terwijl ze me aan bleef kijken met die mooie ogen.
Toen ik dat niet meer uit kon houden, heb ik haar op haar rug op bed gelegd.
Het werd tenslotte tijd om dat heerlijke kutje nog eens grondig te beffen.
Daar genoot ze zichtbaar van, terwijl ik afwisselend haar poesje en sterretje likte.
Ze was kledder nat en vroeg om een vinger er bij, waardoor ze na enige tijd heerlijk nat in mijn gezicht klaar kwam.
Na een tijdje zoenen, kreeg ik weer een pijpbeurt van jewelste, belandde op mijn rug, kreeg vliegensvlug een condoompje om werd door Linda bestegen.
Met haar tieten in mijn gezicht en handen, bereed zij me als een wilde.
Hoe lang het duurde weet ik niet, maar daarna heb ik haar nog een tijdje doggy geneukt voor de spiegel, hetgeen ook een rete geil gezicht was.
Uiteindelijk in de missionaris naar het einde toe gewerkt, dat vind ik vaak lekker, vooral met zo'n mooie vrouw.
Ik had één van de lekkerste orgasmes sinds tijden, al zoenend en zuigend op haar tepels.
Man, man wat een feest!
Het glaasje water dat ze erna aanbood was zeer welkom.
Gezellig kletsend kreeg ik aan het eind van mijn bezoek nog een massage, van top tot teen, afgewisseld met body to body.
Wat een topper is Linda, ze gaat me hopelijk nog vaak zien.
Het was een buitengewone GFE voor mij en voor die 150 euro, de beste service tot nu toe.
Dikke zoen Linda!😉
 
Laatst bewerkt:
Ik had Linda eigenlijk al een tijd geleden opgemerkt en vond haar op de foto's altijd al erg mooi en sexy.
Toch was het er nog nooit van gekomen om een afspraak met haar te maken.
De review van James Bianchi had haar echter weer boven aan mijn prioriteitenlijst gezet.
Vanmorgen had ik snel contact op de app.
Ik mocht komen voor een uur, als ik er om 11.15 kon zijn.
Dat werd gas op de lollie, want ik woon een stukje van Amsterdam af.
Op de valreep reed ik de straat in en haastte me naar haar appartement.
Toen de deur open zwaaide, was ik blij verrast.
Ze is heel mooi en ook uiterst vriendelijk, op één of andere manier, was er meteen een fijne klik.
Na de douche en de ontsmettingsronde, kon het feest beginnen.
Linda kan heerlijk zoenen en plagen en begon me lekker op te vrijen.
Binnen de kortste keren was ik zo geil als boter.
Of ik 69 wilde vroeg ze, ja wat denk je zelf, natuurlijk wel:LOL:.
Na dit orale feest, zette zij me op de rand van het bed, voor de spiegel.
Daar heeft ze me langdurig verwend met Russisch, nat pijpen en likken, terwijl ze me aan bleef kijken met die mooie ogen.
Toen ik dat niet meer uit kon houden, heb ik haar op haar rug op bed gelegd.
Het werd tenslotte tijd om dat heerlijke kutje nog eens grondig te beffen.
Daar genoot ze zichtbaar van, terwijl ik afwisselend haar poesje en sterretje likte.
Ze was kledder nat en vroeg om een vinger er bij, waardoor ze na enige tijd heerlijk nat in mijn gezicht klaar kwam.
Na een tijdje zoenen, kreeg ik weer een pijpbeurt van jewelste, belandde op mijn rug, kreeg vliegensvlug een condoompje om werd door Linda bestegen.
Met haar tieten in mijn gezicht en handen, bereed zij me als een wilde.
Hoe lang het duurde weet ik niet, maar daarna heb ik haar nog een tijdje doggy geneukt voor de spiegel, hetgeen ook een rete geil gezicht was.
Uiteindelijk in de missionaris naar het einde toe gewerkt, dat vind ik vaak lekker, vooral met zo'n mooie vrouw.
Ik had één van de lekkerste orgasmes sinds tijden, al zoenend en zuigend op haar tepels.
Man, man wat een feest!
Het glaasje water dat ze erna aanbood was zeer welkom.
Gezellig kletsend kreeg ik aan het eind van mijn bezoek nog een massage, van top tot teen, afgewisseld met body to body.
Wat een topper is Linda, ze gaat me hopelijk nog vaak zien.
Het was een buitengewone GFE voor mij en voor die 150 euro, de beste service tot nu toe.
Dikke zoen Linda!😉
Heb je haar laten squirten?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Ik heb Linda een paar jaar geleden bezocht in Zaandam.
Een bekend adres en er was nog een andere dame aanwezig.
Het is al een tijdje geleden maar ik had een hele goede ervaring met haar.
Ik heb haar echt hard in allerlei standjes geneukt, ze liet alles gewillig toe.
Uiteindelijk heeft zij het als enige dame voor elkaar gekregen om mij op zn russisch terwijl ze op mijn pik zoog klaar te laten komen.
Dat kwam echt uit mijn tenen..... geweldig was het.

Het was wel al een tijdje geleden dus onthoudt; "behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie in de toekomst" ;)
 
Laatst bewerkt:
die ene keer dat ik haar heb bezocht vlogen de vonken er af, maar ze heeft er een handje van om laatste minuut af te zeggen of je te laten wachten ook al heb je de tijdstip met haar bevestigd. Ik heb het met haar opgegeven, als het je lukt om met haar te zijn is het geweldig - alleen mag zij wel eens een time management cursus gaan volgen
 
kom ook al jaren bij Linda, spraytje hier spraytje daar, echt een pracht van een lichaam met twee mooie koplampen erop. Maar als je er door je geilheid er tóch toe in staat bent dan prik je door het, Te enthousiast, Te gespeelde, acteerwerk heen. Voetballer van Ajax dit, en voetballer van Ajax dat. Ze mag mee naar wedstrijden elle lange verhalen en dit komt iedere date weer aanbod alsof ze het is vergeten dat we het de vorige keer hier ook over hebben gehad.
Ik heb dit ervaren bij onze laatste date en kon verschillende keren mijn lach maar net inhouden, zonder haar te kwetsen uiteraard.

Qua sex is ze geil, tongzoend volop en is op zijn tijd nasty.... Zoals we het willen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan