Recensie Linda, Napthong Thai, Deinze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Na lang twijfelen waar ik eens zou gaan en omdat er hier nog niets over Yok van Nazareth staat, even op ontdekking geweest naar Deinze. Lang geleden omdat het daar de laatste tijd toch niet goed was.
Gekozen voor Linda en er zonder verwachting naar toe. Nieuw is als je binnen komt dat je uw schoenen in een rek moet zetten. Dan naar boven en daar stond Linda mij op te wachten. Mijn eerste idee was om terug te keren omdat ze zo ouderwets als een boma gekleed was. Maar ik probeerde er door te kijken en volgde haar naar boven. Ze liep een eind voor mij, waardoor ik toch zag dat ze mooie benen had.
Op de kamer transformeerde ze precies. Super lief en vriendelijk. Keuze uit gewone massage op massagetafel, of erotische massage op bed. Ik koos dat laatste voor een uurtje, en wachtte af als er meer mogelijk was.
Als ze naakt is, is ze wel mooi. Ze heeft een lief snoetje, heeft een buikje, maar zeker niet storend en zware, doch geen dikke benen. Haar borstjes zijn klein en zacht, maar ik heb dat liever dan grote plastic bollen. Mooie poep erboven. Ze begon met de rug zoals gewoonlijk, en ging quasi onmiddellijk al eens aan het klokkenspel voelen. Ze zag dat ik reageerde en vroeg als het ok was. Uiteraard mag ze dat doen. Wat daarna volgde heb ik nog niet veel gehad. Ze heeft bijna gedurende een half uur afwisselend de rug gemasseerd en onderdoor mijn piemel beetje bij beetje meer vast genomen. Als ze voelde dat hij goed stijf was zei ze, ik ga nu een paar minuutjes rustig masseren. Dat rustig masseren was vooral met haar zachte borstjes en harde tepels over je glijden. Haar poes wreef ze steeds over mijn been. Ik voelde hoe nat ze was. Als ik het zei giechelde ze wat en kroop hoger zodat ik haar kon aanraken met mijn hand. Zachtjes strelen van haar nat poesje kreeg nog meer effect. Haar clitje zwol goed op. Daarna nog wat super erotische massage langs achter en toen draaien. Blijkbaar was ze de massage vergeten, want ze begon met haar natte poes mijn piemel terug op sterkte te schuren. Ze lachte eens en kwam dan naast me zitten zodat ik haar overal kon strelen. Ze genoot er van . Eenmaal zei ze niet in mijn poesje met je vinger, maar een paar ogenblikken later zat mijn vinger er behoorlijk diep in en ik kreeg een lief glimlachje terug. Ze genoot er duidelijk van en trok mij ondertussen klaar.
Daarna ging ze op mij liggen en vroeg ze als ik haar volgende keer wou neuken. Ik zei haar dat ze dat nu ook al mocht gevraagd hebben, maar blijkbaar is ze voor een nieuwe klant ook wat verlegen. Toen ik haar zei dat ik haar de volgende keer wel wou neuken, was ze blijkbaar héél tevreden en kreeg ik een paar stevige zoenen op de mond.
We zien wel wat dat wordt de volgende keer. Ik heb gepast voor de douche, waar ik achteraf spijt van had. Volgende keer doe ik het samen met haar. Al bij al viel het dus goed mee, ik tevreden buiten daar, maar ik mocht de kamer alleen maar uit als ik beloofde dat ik zeker haar zou kiezen volgende keer. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan