Recensie Linda, Nieuwegein 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...a/563699-linda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Linda een paar weken terug in Nieuwegein bezocht. Ze is op wisselende dagen aanwezig in Nieuwegein en niet altijd op vaste dagen. Ze doet ook wat andere steden aan gedurende de week. De lokatie is rustig gelegen, makkelijk en kosteloos parkeren. Linda is een knappe dame en heeft mooie ogen. Ze is stevig, maar daar houd ik wel van. Ze doet alles safe, dus pijpen is met condoom. Ik heb niet gevraagd of ze ook zonder doet. Eerst hebben we elkaar verkend, daarna is ze lekker gaan liggen en heb ik lekker aan haar tepels gesabbeld en ben haar gaan beffen. Haar tepels zijn gevoelig dus doe voorzichtig. Haar poes is echt heerlijk. Lekker fris. Linda communiceert ook top. De sex gaat daardoor vanzelf. Met neuken ging ze eerst bovenop zitten waar ze behoorlijk lekker bewoog. Toen haar naar missionaris gedraaid en haar heerlijk geneukt. Ze geniet er zelf ook echt van.

Linda is heel aardig, ze geniet, is duidelijk in communicatie, echt een lekker ding. Ik ga er zeker nog een keer heen wanneer ze in de buurt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan