Recensie Linda (NL), Den Haag, Geleenstraat 98 k3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.722
30/06/21
4.335
61
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze slanke en er bijzonder goed uitziende dame heeft een briefje "Linda NL" achter het raam hangen, maar alleen als het gordijn dicht is. Ze is blijkbaar behoorlijk populair want de wandelaars stonden duidelijk voor haar in de rij. Gelukkig kon ik er net tussen komen omdat ik net even wat dichter bij het raam stond toen het gordijntje weer open ging ?. Ik had ook de vorige wandelaar al weg zien gaan, dus ik bleef in de buurt omdat het waarschijnlijk niet lang meer zou duren voor ze weer zou verschijnen.
Ik kende haar niet, een experiment dus. Ze blijkt "geen vluggertjes" te doen, dus minimaal 100 euro voor 30 minuten. Ook is PZC niet mogelijk.
Ze kwam naast me liggen en begon me heel subtiel te strelen overal (en ik haar ook). Ze vroeg af en toe "zal ik een condoom pakken of hier nog even mee doorgaan", en ik vond dat gestreel zo prettig dat ik telkens zei "ga maar door". Helaas was het half uur om voordat ik klaargekomen was, maar dat lag dus aan mij. Maakt me verder niet zoveel uit, want ik had genoten. Ik had natuurlijk kunnen verlengen, maar ik vond het wel mooi zo. (Later bij Olga van nr. 23 k11 alsnog klaargekomen.)

Ik vond het een fijne, leuke en gezellige ervaring (dame is heel prettig gezelschap), maar een half uur is eigenlijk niet genoeg. Als ik nog een keer ga doe ik een uur en dan ook eens wat meer handelingen proberen. Als ik er tussen kom althans ? want ze zei ook dat ze maar 1 dag in de week werkt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Linda werkt al paar jaar in de Geleenstraat. Ik heb haar een aantal keer bezocht, ook was ze prive te bezoeken op verschillende adressen. Prive was te bezoeken voor 150€ voor een uur. Dat was aangenamer doordat je een hele huis hebt, je krijgt drank aangeboden en je kan douchen. Nu vraagt ze 200€ voor in een peeskamertje zonder die faciliteiten.. maja even over haar service;
Linda is een lekker Hollandse wijf, die in is voor een gfe. Zoenen, tongzoenen, beffen zijn mogelijk als je maar betaald. Pijpen kan ze ook heerlijk. Als je eenmaal naakt op bed bent, komt ze naast je liggen om even aan je leuter te zitten. Intussen kan je lekker aan elkaar friemelen en tz. Daarna komt cd tevoorschijn en kan het feest beginnen.
Verschillende standjes zijn mogelijk en het is een genot om zo'n jonge dame te nemen.
Ik heb altijd plezier gehad en voldaan vertrokken. Nu heeft ze het al te druk in de straat, waardoor ik vaak verder kijk. Ook leuk om andere dames te bezoeken toch? :p
 
Staat ook achter de gordijntjes, maar heeft het wel druk. Maar ik schat in dat je haar wel gewoon door het raam kunt aanspreken als je de tijd neemt om te wachten tot ze even vrij is.
Een advertentie van haar is me niet bekend.
 
ze staat in de Geleenstraat achter de gordijnen, je zult waarschijnlijk wel wat geduld moeten hebben en snel toeslaan want ze is populair.
Heeft een bordje met haar naam erop voor het raam staan.

Deze meid ergens begin vorig jaar bezocht, ze stond toen in Amsterdam, Bethlemsteeg 10, Linda is relaxed en levert goede service, mooie jonge meid.

Eentje uit de archieven, dezelfde kamer ergens begin 2008 bezocht, Yab Yum was net gesloten en een van de dames was op deze kamer terecht gekomen. Man wat een goddelijk mooie vrouw, echt onwijs lekker en ipv de 750 euro die ze by YY rekenden kon ik nu terecht voor 5 tientjes. Uiteraard kon ik dit niet weerstaan, jullie kennen haar als Jennifer van de Rose Passage :)
 
Mede wandelaars van het goede leven!
Deze dame, genaamd Linda, heb ik al veel langer in het vizier. Alleen, wat hier ook door een mede wandelaar is gemeld, je komt moeilijk tussen omdat ze vaak bezet is.
In het weekend kom ik regelmatig in de Geleenstraat maar kom haar sporadisch tegen. Met vandaag de derde keer totaal sinds aantal jaren. Of ze moet normaal na 21u pas beginnen.
Vandaag liep ik de straat in en van afstand zag ik een opvallende NL dame met mooie rode lingerie zitten. Ik zat nog te denken zou ze eindelijk weer zijn? Ze is het type verlegen hollandse studente. Nu ik de reviews heb gelezen weet ik 100% dat zij het is waar jullie over hebben. De gordijnen blijven lang dicht. Na paar rondjes besluit ik te wachten naast haar raam. Want ik wil weten wie zij is. Opeens zag ik de gordijnen bewegen maar in plaats van dat die open gaan, zie ik een bordje tevoorschijn met "Linda NL". Het bordje leg ze op de vensterbank maar de gordijnen blijven dicht.
Ik heb lang gewacht maar de moed opgegeven. Met koude straffe wind vandaag hou je niet lang vol buiten. Een half heb ik zeker niet genoeg. Net als een diesel motor heb ik meer tijd nodig om warm te draaien.
Maar als jullie een link van haar adv hebben van thuisontvangst dan houd ik mij aanbevolen.
Voor wie een poging wil wagen vandaag. Ze is vandaag links op de begane grond naast de korte gang.
 
Ze zet het bordje met haar naam alleen achter het raam als de gordijnen dicht zijn, als ze bezet is.
Als het gordijn open is, haalt ze het bordje weer weg. Ze heeft geen advertentie (voorzover ik weet).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig week zaterdag bij Linda geweest.

Een mooie dame om te zien, twijfelde om naar binnen te gaan. Ze was hele tijd op haar telefoon gefocused en keek niet vrolijk.

Haar lichaam deed me toch doen om naar binnen te gaan. Bij binnenkomst gaf ik het aan en zei ze tegen mij dat ze een spannende verhaal aan het lezen was.

De dame is heel lief en vriendelijk, het was een heerlijk en voor herhaling vatbaar 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben ook bij haar geweest voor 50 euro, maar dat was alleen aftrekken. Verder vertelde ze mij dat ze alleen op Maandag werkt.
Is al weer een tijd terug. Kan iemand bevestigen dat ze ook andere dagen daar is?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag zag ik een mooie jonge blonde meisje achter het raam van Geleen 98.3. De naam gevraagd, bleek Linda te zijn, een Nederlandse meid. Zij doet geen vluggertje maar begint met een half uur voor € 100,-; pijpen zonder condoom is niet inbegrepen. Even ben ik aan het twijfelen maar zo'n gelegenheid wil niet voorbij laten gaan. Achteraf heb ik toch helemaal geen spijt van. Een gezellige meid, mooi lichaam, mooi gezicht, alles is naturel, zeer hoge gfe gehaalte. Lekker lichaam verkennen, genieten van de borsten, beffen, pijpen, neuken zonder tijdsdruk. Daarna veel gelachen over alles en nog wat. Werkt zelden in Den Haag, meer in Amsterdam. Zij wilt graag Bali zien. Wie weet, misschien neem ik haar een keertje mee op vakantie naar Bali …. hahaha
 
Vrienden,

Ook ik ben ergens in april (overdag) bij haar geweest (voor € 70 Pmc+N).

Zonder klokkijken/zonder enige vorm van haast heb ik een zeer aangenaam verblijf (w.o. reverse-cowgirl) met haar gehad.
Het enige nadeel, ze is zo vreselijk mooi (PRACHTIGE billen), lief (enigszins timide) en zo'n (GFE-)schat dat ze volgens mij permanent bezet is/bezet kan zijn als ze wil.

Wat mij verbaast is dat er sinds begin mei zo verschrikkelijk weinig over haar geschreven wordt.
Daar waar ze toch echt op haar werkdagen vrijwel permanent bezet zal zijn.
Ik vind het namelijk altijd leuk om de ervaringen van anderen te lezen en die te spiegelen aan mijn eigen ervaring.


Maar nu het belangrijkste: weet iemand waar ze gebleven is? Of is ze weer privé (of in een privé-huis) aan het ontvangen?
Graag (heel graag zelfs) een reactie van personen die weten waar ze is/waar ze ontvangt (mag uiteraard ook in een PB).

Zou haar (HEEEEEEL) graag nog weer eens ontmoeten! En dan met name voor een wat langere date.



Het onderstaande is alleen voor Linda :
Hoe vangt een Koe een Haas?

Lieve Linda, ook jij mag mij een PB sturen. Jij hebt mij toen een ontboezeming gedaan (op die plek waar jij mij zeer prettig ontving) maar ondanks alle sms-jes die ik jou gestuurd heb, lukt het maar niet om contact met jou te krijgen.
En Linda, wees niet bevreesd, ik deel jouw ontboezeming EN ook jouw 06-nr. met ..... NIEMAND.
Daar kun je (voor de volle 100%) van op aan!
Hou je taai !
 
In Amsterdam heb ik haar ook al een tijd niet meer gezien. Heb haar bezocht in de Bethlemsteeg een jaartje geleden. Laatste tijd stond ze met enige regelmaat overdag Oudekennissteeg nr 7, laatste keer dat ik haar daar heb gezien zal wel Maart / April zijn geweest.
 
Voor de liefhebbers, moest vanmiddag voor mijn werk in het centrum van A'dam zijn, kon het niet laten om even te wandelen.. Staat daar op de hoek van Oudekennissteeg en Oudezijds de welbekende Linda. Ze is terug (y)
Geen naambordje in het raam gezien.
 
Gister voor het eerst bij haar op de ker geweest in de Geleen straat , ze was bijna klaar met werken maar 20 min. Voor 50 euro ging nog wel. Ze was inderdaad erg vriendelijk en relaxed speelde lekker met me l.. daarna heerlijk gepijpt en het in 2 standjes afgemaakt. Ze vertelde me dat ze denhaag leuker vondt dan A'dam en meer in denhaag wilt gaan werken , wat mij betreft z dat zeker gebeuren en zal ik waarschijnlijk vaker bij deze mooie lekkere dame langs gaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan