Recensie Lindsey (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 16 K2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.143
05/07/21
10.373
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week weer eens in de Doublet geweest, na een aantal rondjes te hebben gelopen viel mijn oog op deze donkere Dominicaanse dame, ze had een mooi figuur een jaar of 26 a 27 en een piercing door haar neus, bovendien was ze uitdagend aan het dansen en zat ze te lonken.
Uiteindelijk ben ik bij haar binnen geweest, en ze vertelde me dat al een jaar werkzaam was in de Doubletstraat, Ik zelf heb haar niet eerder gezien.
Na het handwasje heb ik staand haar lichaam verkend, ze heeft best wel stevige borsten. Daarna op bed beland voor een orale verwennerij van haar kan. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Daarna na dat mijn hamer hard was, heb ik haar flink even te grazen genomen, eerst zij on top en vervolgens heb ik missionarisstandje haar lekker volgespoten. Kortom een leuk bezoekje.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week weer eens in de Doublet geweest, na een aantal rondjes te hebben gelopen viel mijn oog op deze donkere Dominicaanse dame, ze had een mooi figuur een jaar of 26 a 27 en een piercing door haar neus, bovendien was ze uitdagend aan het dansen en zat ze te lonken.
Uiteindelijk ben ik bij haar binnen geweest, en ze vertelde me dat al een jaar werkzaam was in de Doubletstraat, Ik zelf heb haar niet eerder gezien.
Na het handwasje heb ik staand haar lichaam verkend, ze heeft best wel stevige borsten. Daarna op bed beland voor een orale verwennerij van haar kan. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Daarna na dat mijn hamer hard was, heb ik haar flink even te grazen genomen, eerst zij on top en vervolgens heb ik missionarisstandje haar lekker volgespoten. Kortom een leuk bezoekje.
Bedankt voor je recensie, hier was ik naar opzoek! Aanstaande vrijdag nadat mijn salaris weer eens gestort is ga ik weer eens jagen op het andere geslacht. Deze Beyonce 2.0 zit al een tijdje in me hoofd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan