Recensie Line, Vilvoorde/Leuven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1556

Meubelstuk
Forumpionier
1.350
21/07/21
1.819
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/line-is-terug-3.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie girl next door. Een lief buurmeisje dat houd van een portie eerlijke sex. Ontvangt in een huis aan de Leuvense ring. Pijpen van ongekende kwaliteit en ze laat je goed doorrammen. meid die weet wat een man lekker vind. Mogelijkheid voor een drankje en aan wasje. Prijs kwaliteit gewoon een topper.
 
Ik vind het moeilijk om haar te bereiken. reageert niet op sms. Nog mensen met deze ervaring ?
Ik communiceer met haar via whatsapp, ik weet wel dat ze niet elke week werkt ivm met haar zoontje . Als je met haar afspreekt, haar huis en dan vooral de badkamer is wel een zooi. probeer daar door te kijken. Slaapkamer is wel proper. Zelf is haar hygiene ok, dat wel.
 
Ik communiceer met haar via whatsapp, ik weet wel dat ze niet elke week werkt ivm met haar zoontje . Als je met haar afspreekt, haar huis en dan vooral de badkamer is wel een zooi. probeer daar door te kijken. Slaapkamer is wel proper. Zelf is haar hygiene ok, dat wel.
Klopt helemaal, ja. Ze is soms moeilijk bereikbaar (zeker in vakantie-periodes), maar als het je lukt om er mee af te spreken, krijg je er geen spijt van, want het is een super lieve meid die er alles aan doet om je een goeie GFE sessie te bezorgen. Verwacht geen extreme toestanden bij haar (zoals ze ook aangeeft in haar profiel), maar kussen, knuffelen en innig vrijen zoals met een liefje, dat doet ze als de beste. En ook het communiceren gaat vlot, aangezien het een Vlaamse is (en ze babbelt graag :)). Al meerdere keren bij haar geweest en ben er nog nooit teleurgesteld geweest. Dus zoals @sexlex zegt: topper voor die prijs in Leuven.
 
Klopt helemaal, ja. Ze is soms moeilijk bereikbaar (zeker in vakantie-periodes), maar als het je lukt om er mee af te spreken, krijg je er geen spijt van, want het is een super lieve meid die er alles aan doet om je een goeie GFE sessie te bezorgen. Verwacht geen extreme toestanden bij haar (zoals ze ook aangeeft in haar profiel), maar kussen, knuffelen en innig vrijen zoals met een liefje, dat doet ze als de beste. En ook het communiceren gaat vlot, aangezien het een Vlaamse is (en ze babbelt graag :)). Al meerdere keren bij haar geweest en ben er nog nooit teleurgesteld geweest. Dus zoals @sexlex zegt: topper voor die prijs in Leuven.
Ze is zelfs zo lief en casual dat je bij momenten vergeet dat je bij een dvp bent. En daar schuilt wel een klein gevaar tot verslaving aan haar. Verder mag ze wel niet meer afvallen want de kilo's vliegen er af, en ik vond ze voller wat mooier nog. Maar dat is mss een detail.
 
1 keer geweest, leuke meid, wel hangtieten. Vlotte babbel, pijpt lekker, heb haar heerlijk doggy gebeukt, 2keer cd vol gespoten. Lieve meid, maar neemt te weinig initiatief vind ik. Herhalingsgevaar, mss gezien ze echt vlakbij is...
 
1 keer geweest, leuke meid, wel hangtieten. Vlotte babbel, pijpt lekker, heb haar heerlijk doggy gebeukt, 2keer cd vol gespoten. Lieve meid, maar neemt te weinig initiatief vind ik. Herhalingsgevaar, mss gezien ze echt vlakbij is...
ja de borsten zijn niet bepaald strak. Maar voor de rest laat ze zich wel lekker beuken toch? Kan trouwens wel wat aan, wat met mijn 23 cm niet bepaald klein. Kreunt wel wat hard en bed piept als de hel.
 
ja de borsten zijn niet bepaald strak. Maar voor de rest laat ze zich wel lekker beuken toch? Kan trouwens wel wat aan, wat met mijn 23 cm niet bepaald klein. Kreunt wel wat hard en bed piept als de hel.
Ja klopt volledig, begrijp me niet verkeerd, was een leuke ervaring, maar weet niet, ergens ontbrak het aan initiatief, ik moest zelf alles aanbrengen, heb graag een dame die ook de touwtjes in handen neemt, dan is zij mss minder geschikt voor mij. Maar toch fijne eerste ervaring, k zeg het ben 2keer zalig gekomen, eerst toen ze op me zat, nadien toen ik haar hard neukte in doggy, dan waren die bungelende tieten wel leuk om zien ?
 
Ja klopt volledig, begrijp me niet verkeerd, was een leuke ervaring, maar weet niet, ergens ontbrak het aan initiatief, ik moest zelf alles aanbrengen, heb graag een dame die ook de touwtjes in handen neemt, dan is zij mss minder geschikt voor mij. Maar toch fijne eerste ervaring, k zeg het ben 2keer zalig gekomen, eerst toen ze op me zat, nadien toen ik haar hard neukte in doggy, dan waren die bungelende tieten wel leuk om zien ?
Wel nogaal vuil daarbinnen he. Verder idd een lieve meid die veel aan je over laat. Ze is wel heel simpel....niet teveel franjes. Maar dat hoeft ook niet voor die prijs. Hoe lang ben je geweest?
 
Wel nogaal vuil daarbinnen he. Verder idd een lieve meid die veel aan je over laat. Ze is wel heel simpel....niet teveel franjes. Maar dat hoeft ook niet voor die prijs. Hoe lang ben je geweest?
Ja proper ist niet, maar zijzelf wel zeer proper, zeer lekker ruiken en een lekker fris kutje, zalig om te lukken. Ben uurtje geweest, ze kijkt ook niet op de klok. Moest die niet zo'n hangers hebben, k zat elke week erop denk ik ?
 
Ja proper ist niet, maar zijzelf wel zeer proper, zeer lekker ruiken en een lekker fris kutje, zalig om te lukken. Ben uurtje geweest, ze kijkt ook niet op de klok. Moest die niet zo'n hangers hebben, k zat elke week erop denk ik ?
Vroeger was ze wat molliger en waren de borsten ook steviger. Ze is echt teveel afgevallen. Ze kijkt idd ni op de klok. Spijtig dat ze niet klaarkomt.
 
Vroeger was ze wat molliger en waren de borsten ook steviger. Ze is echt teveel afgevallen. Ze kijkt idd ni op de klok. Spijtig dat ze niet klaarkomt.
Aha dat verklaart die bengelende tieten dus, chapeau dat ze dan is afgevallen. Jammer inderdaad van dat klaarstomen, heb ze daar nochtans lang genoeg liggen likken, ze heeft dan ook een lekkere fris kutje dat vraagt om lang te likken. Amai door die herinneringen terug te halen krijg ik terug zin om nog eens langs te gaan daar. Vlaamse dames in regio Leuven zijn schaars, vroeger had ik m'n Angelica in heverlee, maar die is gestopt, dat was een topper!
 
Ben onlangs bij haar geweest, communicatie vooraf was heel leuk wat de verwachtingen nog groter maakten. Heeft veel vaste klanten waardoor ze niet dagelijks hoeft te adverteren op redlights. De afspraak zelf was goed, volgens mij leest ze mee want huis was tamelijk goed opgeruimd en het viel mij niet zo direct op dat het er vuil was op enkele zaken na.Zijzelf is heel vriendelijk proper meisje , het is wat het is typetje. Ze houd zelf wel van sex . Zelden zo met gevoel getongkust met Dvp , beffen doe ikzelf niet bij een Dvp maar nu had ik er toch wel echt veelzin in toen ik haar kutje zag met uitpuilende schaamlippen. Ze heeft hangborsten ja , maar ze zijn zo zalig om mee te spelen, ik werd er botergeil van , veel leuker dan die harde bollen die je soms tegenkomt. Pijpen was goed . Neuken was heftig terwijl ik haar heerlijke borsten vast hield en tamelijk snel diep in haar het condoompje vulde. Nog wat gepraat, wat ze inderdaad veel doet. Ga ik nog terug? Wel ik weet het niet,misschien wel, er is iets dat me doet twijfelen ook al is het speelgoed voor geile sex aanwezig. Laat ons zeggen dat ik tegenwoordig het leuker vind een type dame te neuken die in het dagelijkse leven vermoedelijk moeilijker te krijgen zou zijn. Dit gevoel had ik nu niet, zou haar type in het dagelijkse leven wel kunnen versieren om gratis te neuken naar mijn gevoel en dat maakt het voor mij minder interessant. Heb enkele weken geleden hier een review geschreven over een andere Dvp in de omgeving(eveneens Nederlandstalig)en die leunt toch wat dichter aan bij wat ik zoek alleen zou ze Liné haar borsten moeten hebben?
 
Deze week langs geweest en ik kan al het goede wat al gezegd is bevestigen,ze pijpt enorm goed ze stopt ook niet tot je het zelf zegt, verder een paar lekkere standjes gedaan en terug pzc om te eindigen ,wel geen cim, in mijn menig heeft ze prachtige borsten om mee te spelen ,ze praat wel graag wat ik leuk vind , en betaald voor 30min en was een klein uur binnen wat ook al positief is, ik ga zeker terug...
 
Weet er iemand of Liné nog actief is?

Profiel al meer dan 3 maand niet meer geüpdate, reageert niet op (whatsapp) berichten... (wel leesbevestiging).

Probeerde er al een tijdje mee af te spreken maar we vonden nooit een moment dat voor beiden geschikt was. Vraag me af of ze nu misschien de boot afhoudt denkende dat ik een faker ben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan