Recensie Line, Vilvoorde/Leuven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet er iemand of Liné nog actief is?

Profiel al meer dan 3 maand niet meer geüpdate, reageert niet op (whatsapp) berichten... (wel leesbevestiging).

Probeerde er al een tijdje mee af te spreken maar we vonden nooit een moment dat voor beiden geschikt was. Vraag me af of ze nu misschien de boot afhoudt denkende dat ik een faker ben...

Ik heb er zelf al een hele tijd niet meer mee afgesproken, dus weet niet of ze nog actief is, nee.
Wat ik wel weet is dat ze sowieso haar profiel zéér zelden update en dat dit niets zegt over al of niet actief zijn. En dat ze vaak niet of pas héél laat reageert op berichten is eigenlijk ook niet zo uitzonderlijk...
Blijven proberen zou ik zeggen, en hou ons op de hoogte als het toch gelukt is 😉
 
Blijven proberen zou ik zeggen, en hou ons op de hoogte als het toch gelukt is 😉
Ik steek er m`n tijd niet meer in.

Een DVP stuurt niet graag eindeloos berichten om tot een afspraak te komen, wel, ik ook niet.
Bij uitblijven reactie van haar al meermaals elders geboekt bij een minder drukbezette DVP (of niemand beschikbaar meer gevonden die ik leuk vond), maar nog maar zelden voldoening uit gehaald.

Ze is niet de enige frisse verschijning die hier mooie reviews krijgt. Ondertussen elders een afspraak vastgelegd bij iemand die ook al lang op m`n lijstje stond en hier ook uitstekende reviews krijgt. Ik kijk er heel erg naar uit en een review volgt.

Exit Liné.
 
Ik steek er m`n tijd niet meer in.

Een DVP stuurt niet graag eindeloos berichten om tot een afspraak te komen, wel, ik ook niet.
Bij uitblijven reactie van haar al meermaals elders geboekt bij een minder drukbezette DVP (of niemand beschikbaar meer gevonden die ik leuk vond), maar nog maar zelden voldoening uit gehaald.

Ze is niet de enige frisse verschijning die hier mooie reviews krijgt. Ondertussen elders een afspraak vastgelegd bij iemand die ook al lang op m`n lijstje stond en hier ook uitstekende reviews krijgt. Ik kijk er heel erg naar uit en een review volgt.

Exit Liné.

Fair enough.
 
Ik begrijp de reacties hier. Zelf vind ik Line een heel lieve vrouw, mooi lichaam, mooie borsten. Tongzoenen heel goed. Echter, het lijkt alsof ze van de seks niet geniet. Beffen kan, maar gaat al vlug over in pijpen. Dan berijden. Ze doet echt veel moeite, gaat ook door, dus het werkgedeelte van haar kant is er wel, maar geniet ze er zelf van? nee. Wordt heel duidelijk bij missio. Niet echt meer tongzoenen en eerder ondergaan. Ze doet hard haar best voor je, maar weinig echte passie en geilheid van haar kant. Doet me denken aan Katrin vroeger. Heb in Leuven een buitenlandse die wel geil wordt tijdens de seks ( beffen, intiem ) en dat maakt het toch wel een stuk waardevoller.
 
Ik begrijp de reacties hier. Zelf vind ik Line een heel lieve vrouw, mooi lichaam, mooie borsten. Tongzoenen heel goed. Echter, het lijkt alsof ze van de seks niet geniet. Beffen kan, maar gaat al vlug over in pijpen. Dan berijden. Ze doet echt veel moeite, gaat ook door, dus het werkgedeelte van haar kant is er wel, maar geniet ze er zelf van? nee. Wordt heel duidelijk bij missio. Niet echt meer tongzoenen en eerder ondergaan. Ze doet hard haar best voor je, maar weinig echte passie en geilheid van haar kant. Doet me denken aan Katrin vroeger. Heb in Leuven een buitenlandse die wel geil wordt tijdens de seks ( beffen, intiem ) en dat maakt het toch wel een stuk waardevoller.
Ja, da's inderdaad een vrij accurate beschrijving en ook zo'n beetje de reden dat ik ondertussen ook al een tijdje niet meer bij haar langs ga. Was leuk voor enkele keren, maar inderdaad alles heel braafjes en weinig échte passie van haar kant.
Maar neemt niet weg dat als je op zoek bent naar een zachte NL-talige GFE zonder al te speciale wensen maar ook zonder klokkijken, ze zeker een vallabele optie blijft.
 
Weet er iemand of Liné nog actief is?

Profiel al meer dan 3 maand niet meer geüpdate, reageert niet op (whatsapp) berichten... (wel leesbevestiging).

Probeerde er al een tijdje mee af te spreken maar we vonden nooit een moment dat voor beiden geschikt was. Vraag me af of ze nu misschien de boot afhoudt denkende dat ik een faker ben...
Raar, ik had onlangs nog een date en snel respons gehad. Misschien wilt ze alleen nog maar met bekende afspreken ? Binnenkort verhuist ze wel...
 
Weet er iemand of Liné nog actief is?

Profiel al meer dan 3 maand niet meer geüpdate, reageert niet op (whatsapp) berichten... (wel leesbevestiging).

Probeerde er al een tijdje mee af te spreken maar we vonden nooit een moment dat voor beiden geschikt was. Vraag me af of ze nu misschien de boot afhoudt denkende dat ik een faker ben...
Ze ging in de zomer verhuizen en dus sowieso even niet ontvangen. Nog even geduld, denk ik.
 
Ben benieuwd naar haar nieuwe locatie. Een paar maanden geleden bij haar geweest maar de magie is er voor mij af. Te weinig beleving van haar kant, ondanks ze wel aangenaam en vriendelijk is.
 
Weet er iemand of Liné nog actief is?

Profiel al meer dan 3 maand niet meer geüpdate, reageert niet op (whatsapp) berichten... (wel leesbevestiging).

Probeerde er al een tijdje mee af te spreken maar we vonden nooit een moment dat voor beiden geschikt was. Vraag me af of ze nu misschien de boot afhoudt denkende dat ik een faker ben...
Zelfde hier, ik weet wel dat ze eens ging verhuizen,...
 
Wel nogal een make-over, zowel qua foto's als de advertentie (mogelijkheden) op zich. Er staat zelfs geen pijpen tussen de mogelijkheden??

Is hier iemand recent nog geweest, en is ze "met vernieuwde goesting" aan het werk?
 
Is er al iemand hier geweest sinds haar verhuis? Kan iemand dat bevestigen, dat ze nu in Vilvoorde ontvangt?
Is mogelijks wel interessant voor me want ik kom er soms wel eens voor het werk. Als ik eens een half uurtje over heb dan kan ik dan ineens aangenaam invullen :)
Maar... dus nog steeds niet in geslaagd met haar contact te maken. Op geen van beide nummers. Tja, dan is het moeilijk he...
 
Is er al iemand hier geweest sinds haar verhuis? Kan iemand dat bevestigen, dat ze nu in Vilvoorde ontvangt?
Is mogelijks wel interessant voor me want ik kom er soms wel eens voor het werk. Als ik eens een half uurtje over heb dan kan ik dan ineens aangenaam invullen :)
Maar... dus nog steeds niet in geslaagd met haar contact te maken. Op geen van beide nummers. Tja, dan is het moeilijk he...
Denk dat je dan niet bij Line moet zijn als je zo eens een halfuurtje over hebt, die krijg je echt niet spontaan gepland, is moeilijk te bereiken, toen ik afspraak had gemaakt was dat paar dagen vooraf gemaakt wel.
 
Aha dat verklaart die bengelende tieten dus, chapeau dat ze dan is afgevallen. Jammer inderdaad van dat klaarstomen, heb ze daar nochtans lang genoeg liggen likken, ze heeft dan ook een lekkere fris kutje dat vraagt om lang te likken. Amai door die herinneringen terug te halen krijg ik terug zin om nog eens langs te gaan daar. Vlaamse dames in regio Leuven zijn schaars, vroeger had ik m'n Angelica in heverlee, maar die is gestopt, dat was een topper!
hoi weet er iemand of Angelica uit heverlee nog op non actief staat ? of dat ze misschien elders onder andere naam actief is ? ben regelmatig bij haar geweest altijd top
 
Terug
Bovenaan Onderaan