Recensie Linn, Ban Thai, Zonhoven 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bubbax

Newbie
4
13/09/22
2
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://banthai.be/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hoi,

Afgelopen zaterdag bij Ban Thai in Zonhoven op bezoek geweest. Ontvangen door Linn (of iets dergelijks) al kan die niet meteen terugvinden op de website, de 3 dames die op de website staan zijn het alleszinds niet. Na binnenkomst moest ik de schoenen uitdoen beneden aan de trap en vervolgens mee naar boven. Het ziet er allemaal wel wat oud en rommelig uit maar ok, daarvoor ga je niet naar een massage salon.

Eenmaal in de kamer was het meteen uitkleden en op bed, van opfrissen of douchen was geen sprake. Ze begon dat met de achterkant te masseren, de massage op zich wel wel ok, maar van erotisch was er geen sprake. Geen plagen of dergelijke gewoon effectief masseren. Plots stopte ze dan, bleek dat ze naar toilet moest, dus even gewacht. Nadien dan omdraaien en daar heeft ze nog even de benen onder handen genomen maar het was al snel aan het afwerken. Op zich wel een knappe dame dus mooi uitzicht maar geen enkele mogelijkheid om ze ook aan te raken of dergelijke. Na het hoogtepunt heeft ze dan nog even mijn handen gemasseerd maar voor de rest is ze aan de voorkant niet aangeweest.

Uiteindelijk op eigen verzoek dan toch kunnen douchen, ik wil toch liefst zo goed mogelijk die olie er afspoelen, en naar huis.

Al bij al wel een ok massage maar jammer dat er geen opbouw in zit, wat strelen of plagen tussendoor maakt het toch net wat spannender en leuker.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://banthai.be/
Totale kosten (in euro)
80+20 euro
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag ook bij Lin/Lyn geweest, op de website staat ze inderdaad niet (of het moet Rin zijn?)
Mijn ervaring is toch iets anders dan hierboven

Huis is wat verouderd maar je kunt discreet naar binnen voor wie dat belangrijk vindt.
Zonder afspraak binnen gestapt en meteen met Lin meegelopen en ook ik moest de schoenen uitdoen onder aan de trap.
Linn heeft een grote kamer die wel behoorlijk vol staat, zo staat er ook een bankstel en dergelijke, ze zou er bijna kunnen wonen.

Ik heb mijn kleren op de bank gelegd en plaatsgenomen op het bed.
Wat me opvalt is dat ze enorm veel keukenrol gebruikt voor, tijdens en na de massage.
Eerst uitgebreid de benen laten masseren, dat doet ze zacht maar met veel gevoel.
Ze heeft vaardige handjes, op sommige momenten dacht ik dat ze met 3 handen aan het masseren was.
Na ongeveer 15 minuten begon ze toch met wat teasen tussen bij bilspleet en mijn ballen, dit bouwde ze mooi op.
Daarna ging ze even verder met mijn rug om vervolgens weer naar beneden af te zakken.
Toen vroeg ze om mij om te draaien en begon ze opnieuw met beide benen, eenmaal boven ging ze verder met mijn kleine vriend.
Daarnaast werd bij een prostaatmassage aangeboden voor 20 euro extra, hier heb ik ook gebruik van gemaakt.
Ze heeft mij heerlijk tot een hoogtepunt gebracht en vervolgens alles schoongemaakt met het keukenpapier.
Daarna nog even de handen gemasseerd en heb ik mij nog even afgespoeld in de badkuip.

Zeker niet de beste massage ooit maar gezien de prijs van 'slechts 80 euro' toch zeker voor herhaling vatbaar.
Prijs/kwaliteit gewoon een dikke 8!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben hier ook geweest, Ze heeft een mooi figuur en heerlijke borsten om naar te kijken, de kans om ze aan te raken krijg je niet echt.
Masseren was erg zacht vond ik en ik heb zeker beter gehad, ze legt er wel veel gevoel in dat dan weer wel.
Ze teast heel even en bood ook een prostaat massage aan maar ik heb gepast. Ze maakte het wel lekker af met de hand en in de spiegel ziet het er geil uit haar te zien zitten met je pik in haar handen.
Ze gebruikt idd veel papier om je af te vegen, niet een heel fijn en warm gevoel vind ik dat.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/ban-thai-massage.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Langsgegaan voor een massage, wat een ramp zeg.
Tot 3x toe werd aangedrongen op een uur, helaas had ik daarvoor weinig tijd.

Het was ook mijn eerste keer, ik wou de kat uit de boom kijken.
Hygiëne was ok, geen wasje, maar ik kwam net zelf onder de douche uit (Ik ben erg proper).

Dan mocht ik gaan liggen, werd ik wat 'ingesmeerd' met olie, wat gewrijf, geen massage en al helemaal geen erotiek.
Daarna mocht ik me omdraaien, deed de masseuse een handschoen aan en begon aan de totaal zielloze handjob.

Ik raad dit 'salon' echt niet aan en zal nooit meer terugkeren.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week op een zaterdag middag was ik eens langs geweest in de hoop dat ik Kim nog eens zag, maar uiteindelijk was het Linn die me ontving.
Ik vroeg dus achter een massage en mocht naar binnen. Schoenen uit en de trap op. De kamer waar ik mijn massage kreeg was lekker warm en had niet alleen een bed, maar ook een salonzetel aanwezig. Er was ook een bad aanwezig.

Ik mocht me dus uitkleden en op bed liggen. De massage was ok, maar het mocht wat harder voor me.
Buiten haar intieme zone mocht ik haar overal aanraken. Linn heeft een prachtig en zachte lichaam.
Tot slot de happy ending deed ze wel goed moet ik zeggen. Ze begon eerst rustig met het teasen en ging daarna harder en sneller tekeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan