Recensie Sophie/Liona, Den Haag, Geleenstraat 122 k8 (voorheen Alkmaar) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miamor

Vaste klant
164
31/01/22
1.803
4
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/leeuwarden/7342982-liona
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Liona bezocht. Volgens haar info op kinky.nl werkt ze in Leeuwarden, maar via twitter laat ze weten dat ze altijd in Alkmaar werkt. Soms reageert ze op tweets of meldt dat ze aanwezig is: https://twitter.com/Liona988 De vriendin waar ze het over heeft, is denk ik Meesteres Luci Lux die op A27k2 heeft gewerkt, maar nu alleen inLeeuwarden te bezoeken valt volgens mij.
Ze heeft een heel lief karakter en heerlijke zachte billen. Ze is niet stevig maar ook niet slank. Vaak draagt ze een zwarte onepiece. Ze zoent niet, kleedt zich niet uit, en je mag haar niet vingeren of beffen. Haar borsten voelen door de kleding heerlijk aan. Als je dat laat merken, heeft ze helaas niet het idee om wat kleding te verwijderen. Ze kletst leuk mee, houdt zich aan de afspraken en laat duidelijk weten wat ze wel of niet accepteert. Ze is niet zo van het initiatief nemen. Het pijpen leidde niet tot het gewenste resultaat en ik vroeg haar me met een dildo te verwennen. Dat had vrij snel resultaat, maar meer door mijn inspanning dan door die van haar. Ik mis bij haar de interactie. En voor upselling is ze wel in ;-) Voor mij daarom geen herhalingsgevaar
 
Laatst bewerkt:
Liona heeft zich nu gericht op (soft) sm en haar twitter-account (Liona988) vermeldt nu dat ze Lady Liona is. Opvallend: in haar berichten volgt ze dezelfde teksten en beelden als haar overbuurvrouw Meesteres Luci Lux. Gezien het ontbreken van reviews zal ze wellicht haar marktaandeel willen vergroten. Ben benieuwd of iemand ervaring heeft bij haar met soft sm. Ze hoopt waarschijnlijk hier in kortere sessies meer te verdienen dan met het "gewone" werkSchermafbeelding 2022-04-02 155204.png
 
Laatst bewerkt:
Luci Lux en Liona zijn inderdaad vriendinnen van elkaar. De teksten die op elkaar lijken of nu grotendeels hetzelfde zijn hierdoor wel te verklaren. Heb zelf geen ervaring met haar dus kan daar helaas niet over oordelen.
 
De foto's op twitter doen anders geloven, maar op de Achterdam heeft Liona niet veel sm-tools heb ik gezien toen ik bij haar was.
 
Laatst bewerkt:
Het viel mij op ook op eerlijk gezegd dus dan is het gewoon een kwestie van eens vragen. Liona heeft enkele foto's gemaakt op de kamer (bovenverdieping) van Luci Lux. Heel af en toe gebruikt zij de bovenverdieping ook voor een sm sessie met een klant. Dat verklaart het wel waarom het dezelfde achtergrond is met dezelfde tools.

Ben zelf nog nooit bij Liona op de kamer geweest dus geen idee wat ze daar wel of niet heeft.
 
klopt A19k3, die speelt verstoppertje:) Commercieel gezien een van de slechtste kamers in mijn ogen, zo daar achteraf, om de hoek. Of juist niet natuurlijk, zelf nog nooit op die kamer geweest overigens.

Mollig is ze volgens mij niet, en ze rookt wel. Sterker nog zag haar weleens blowen dat ze nog op 16k1 zat.
 
Heb haar laatst gevraagd voor een half uurtje sm en sex was €150, toch maar niet gedaan vond ik ff teveel. Als ze voldoende vaste klanten heeft maakt het niet zoveel uit welke kamer ze heeft die weten haar toch wel te vinden.
 
Draagt ze ook wel eens een bril? Liep er eens langs toen ik al bij een dame geweest was, toen zag ze er wel geil uit, als zij dat was met die bril op. Elke keer als ik langsloop is het gordijn wel dicht. Is het de moeite waard?
 
Een goudkleurige bril. Ik zou voor niet sm niet voor haar kiezen. Ben 1x geweest maar viel tegen zeker qua interactie. Maar je weet nooit of jij wel juiste klik hebt met haar
 
Heb het geprobeerd, was niet mijn ding. Wel lekker enthousiast en de seks was ok. Pijpen was wat kort, topje bleef ook aan. En ze praat veel. Zal zeker niet nog eens gaan.
 
2 keer bij deze dame geweest werkelijk waar heerlijk aangepakt door haar. Lieve meid die graag meedenkt en geniet van jouw gekreun als je kaarsvet of zweep slagen aan het ontvangen bent. Kan zowel hard als soft zijn. Daarnaast ook nog een leuk gesprek met haar te voeren! Ook wil ik nog wel even een misverstand uit de wereld helpen. Ik zie dat andere lieve wandelaars hebben geschreven dat Liona sperma verzameld en aan een slaafje voert. Dit klopt niet, dit was een retweet op haar Twitter, oftewel een bericht van een andere meesteres die Liona heeft gedeeld. Niet haar werk dus ;)
 
Wat een onzin word er op deze topic verspreid. Ik kom al een zeer lange tijd bij deze dame en ik weet dat ze niks extreems doet. Nog nooit heb ik een slechte ervaring met haar gehad en ik kom altijd met plezier!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
In het verleden eens bij Liona binnen gestapt, geheel spontaan na een kort babbeltje aan de deur en dacht waarom niet. Na de Financiële overdracht een heerlijke tijd met deze dame doorgebracht en herhalingsgevaar is aanwezig! ;) Al met al, aanrader!
 
De meeste dames doen wel trio's, zeker met hun vaste vriendinnen. Liona is een goede vriendin van Luci.

Ik vind Luci alleen niet zo, maar Liona is best erg lekker. Was er een paar maanden terug nog.
 
Volgens mij ook alleen bdsm, (wat ik toen begreep) Ik ben daar totaal niet van maar ieder zijn ding, En ik had mijn handen al vol aan Liona, laat staan als er een 2e dame bij komt, mag dan hopen dat er zuurstof en een airco in de buurt is....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar dagen terug een onverwacht en spontaan bezoekje gebracht, De oogjes lonkten en aan de deur van "ben je er weer? Kom je binnen?" Ik twijfelde, toen kwamen de woorden "ah kom op, laatste keer was het ook gezellig" toen kwamen de Bambi oogjes en ik was om. Eenmaal binnen was het relax, sigaretje, beetje teasen en vooral een gezellig babbeltje. Daarna kon de pret beginnen. Vaak heb ik achteraf bij dames nog wel van "nah next time i dont know" ben de volgende dag meteen gaan biechten en gaan bidden. Of zoals ze zeggen "only god knows" en "what happens in the room stays in the room" (en de pastoor uiteraard) om een vervolg.

Goed. Lang verhaal kort. Het was voor herhaling vatbaar
 
Liona noemt zich nu Sophie en is in Den Haag te vinden

"Je kan me in de avonduren bezoeken op de geleenstraat in Den Haag in pand 122."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan