Recensie Lis (Ned), Amsterdam, Ruysdaelkade 133 L 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
48
03/01/22
60
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister einde van de ochtend bij Lis geweest. Ik had haar nog niet eerder zien staan. Na een paar keer heen en weer te zijn gelopen het besluit genomen om bij haar naar binnen te gaan. Lis is Nederlands, heeft blond haar en ik schat 1.80m. Bij binnenkomst meteen een leuk praatje en wat grapjes. Snel uitgekleed, een wasje en het feest kon beginnen. Staand kwam ze voor me staan en begon me te verleiden. Heerlijk. Het bed opgegaan en ze begon me lekker te teasen. Ze liet me onder haar rokje kijken, ze draaide zich met haar rug naar me toe en bukte zodat ik haar poes tussen haar benen kon zien. Dat was geil. Ik mocht ook overal aanzitten. Ondertussen was ze ook lekker geil aan het praten. Ik werd er behoorlijk geil van. Nadat ze mijn pik stijf heeft gemaakt ging het condoom erom en begon ze te pijpen. Dat deed ze echt goed, Met condoom vind ik er vaak weinig aan, maar dit voelde fantastisch. Na wat pijpwerk, teasen en trekken was het tijd om haar te neuken. Dit voelde ook echt lekker. Ik ging bovenop haar liggen en in haar. Het voelde heerlijk. Lekker met haar geneukt en ondertussen zegt ze wat geile woordjes. Niet te overdreven, niet te veel, precies goed, Ik spoot al snel het condoom vol en daarna tijdens het aankleden nog leuk even gekletst. Het was echt heel lekker en ik ga zeker terug. Ze heeft meer opties waar je voor bij kan betalen. Ze heeft een bordje met Lisa aan het raam met een Franse lelie op het bordje. Dit kan niet missen. Voor de liefhebbers, ze heeft grote tepels, heerlijk om aan te zuigen.
 
Laatst bewerkt:
Gister einde van de ochtend bij Lisa geweest. Ik had haar nog niet eerder zien staan. Na een paar keer heen en weer te zijn gelopen het besluit genomen om bij haar naar binnen te gaan. Lisa is Nederlands, heeft blond haar en ik schat 1.80m. Bij binnenkomst meteen een leuk praatje en wat grapjes. Snel uitgekleed, een wasje en het feest kon beginnen. Staand kwam ze voor me staan en begon me te verleiden. Heerlijk. Het bed opgegaan en ze begon me lekker te teasen. Ze liet me onder haar rokje kijken, ze draaide zich met haar rug naar me toe en bukte zodat ik haar poes tussen haar benen kon zien. Dat was geil. Ik mocht ook overal aanzitten. Ondertussen was ze ook lekker geil aan het praten. Ik werd er behoorlijk geil van. Nadat ze mijn pik stijf heeft gemaakt ging het condoom erom en begon ze te pijpen. Dat deed ze echt goed, Met condoom vind ik er vaak weinig aan, maar dit voelde fantastisch. Na wat pijpwerk, teasen en trekken was het tijd om haar te neuken. Dit voelde ook echt lekker. Ik ging bovenop haar liggen en in haar. Het voelde heerlijk. Lekker met haar geneukt en ondertussen zegt ze wat geile woordjes. Niet te overdreven, niet te veel, precies goed, Ik spoot al snel het condoom vol en daarna tijdens het aankleden nog leuk even gekletst. Het was echt heel lekker en ik ga zeker terug. Ze heeft meer opties waar je voor bij kan betalen. Ze heeft een bordje met Lisa aan het raam met een Franse lelie op het bordje. Dit kan niet missen. Voor de liefhebbers, ze heeft grote tepels, heerlijk om aan te zuigen.
is dit niet Lis bordje met franse lelie?
 
Gister einde van de ochtend bij Lis geweest. Ik had haar nog niet eerder zien staan. Na een paar keer heen en weer te zijn gelopen het besluit genomen om bij haar naar binnen te gaan. Lis is Nederlands, heeft blond haar en ik schat 1.80m. Bij binnenkomst meteen een leuk praatje en wat grapjes. Snel uitgekleed, een wasje en het feest kon beginnen. Staand kwam ze voor me staan en begon me te verleiden. Heerlijk. Het bed opgegaan en ze begon me lekker te teasen. Ze liet me onder haar rokje kijken, ze draaide zich met haar rug naar me toe en bukte zodat ik haar poes tussen haar benen kon zien. Dat was geil. Ik mocht ook overal aanzitten. Ondertussen was ze ook lekker geil aan het praten. Ik werd er behoorlijk geil van. Nadat ze mijn pik stijf heeft gemaakt ging het condoom erom en begon ze te pijpen. Dat deed ze echt goed, Met condoom vind ik er vaak weinig aan, maar dit voelde fantastisch. Na wat pijpwerk, teasen en trekken was het tijd om haar te neuken. Dit voelde ook echt lekker. Ik ging bovenop haar liggen en in haar. Het voelde heerlijk. Lekker met haar geneukt en ondertussen zegt ze wat geile woordjes. Niet te overdreven, niet te veel, precies goed, Ik spoot al snel het condoom vol en daarna tijdens het aankleden nog leuk even gekletst. Het was echt heel lekker en ik ga zeker terug. Ze heeft meer opties waar je voor bij kan betalen. Ze heeft een bordje met Lisa aan het raam met een Franse lelie op het bordje. Dit kan niet missen. Voor de liefhebbers, ze heeft grote tepels, heerlijk om aan te zuigen.
Klinkt goed welke dagen is ze er nog steeds
 
Beste medewandelaars, is Lis de laatste tijd nog gespot? Ben van plan om eerdaags een bezoek te brengen aan de dames van lichte zeden in Amsterdam. En nou staat Lis op de eerste plaats. Welke dagen werk ze, als ze nog werkt natuurlijk?
 
Maandag bij Lis geweest voor weer zo'n lekker sessie vol geile fantasietjes. Echt een kanjer! Als ze je een beetje kent weet ze precies wat je lekker vindt. Drie kwartier voor €150.- was zo om maar ik kreeg wel waar voor mijn geld. Ze is wel vaak druk dus soms wel wachten. Ik heb dus haar nummer gevraagd en nu kan ik een afspraak maken.
Ik heb haar ook gevraagd wanneer ze werkt; dat is doorgaans ma-di- wo overdag en nu in de kerstvakantie alle dagen, dus uk ben van de partij!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan