Recensie Lisa, Purmerend (voorheen Apeldoorn) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
452
30/06/21
651
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/6553000-lisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lang heb ik getwijfeld of ik een afspraak met Lisa zou maken. Haar profiel spreekt mij op een of andere manier erg aan en ook de foto's, hoewel weinig en geen herkenning, zijn van een vrouw die ik graag voor een seksdate wil ontmoeten.

Een afspraak was snel gemaakt en op het afgesproken tijdstip kwam ik aan bij het (nette) appartement. Toen Lisa mij binnenliet had ik wel twijfels of zij degene is waarvan de foto's op Kinky staan. Na thuiskomst nog eens gekeken en ik denk dat de foto's van een andere vrouw zijn. Voor de date maakte het mij verder niet uit. Lisa is, vind ik, een mooie vrouw en de specs op Kinky kloppen wel. 1,65m, cup C (ik denk dat sommige andere dames met dezelfde borsten met cup D zouden adverteren), zwart haar, Zuid- Amerikaans (Colombia). Dus ook als is het volgens mij een andere vrouw dan is het wel een goede vergelijking met de vrouw waarmee je de date hebt. Lisa is iets voller dan op de foto's maar ook wel weer iets gespierder, met name in de buikstreek was dit zichtbaar (iets meer buik maar wel blokjes).

Het Engels is zeer matig waardoor communiceren niet heel vlotjes verliep, maar zoals gebruikelijk kende ze de meest elementaire woorden en dat is bij een date wel fijn. Bij het afrekenen na binnenkomst vroeg ze direct of ze haar vriendin erbij zou halen voor een trio. Dat werd hem deze keer niet want ik neem eigenlijk altijd gepast geld mee, je hoort soms van die verhalen dat wandelaars achteraf geld kwijt zijn en daar wil ik er geen van worden.

In dit geval jammer, maar aan Lisa had ik ook mijn handen meer dan vol. Want Lisa wil wel. Na het verkennende begin daalde ze naar beneden af om de boel eens goed op te stijven voor zover dat nog nodig was. Lisa pijpt met veel gevoel en dat was lekker genieten voor mij. Daarna heb ik haar een flinke befbeurt gegeven waarvan ze erg genoot. Omdat ik na het beffen toch al lekker bovenop lag vroeg ze of ik in missionaris verder wilde gaan. Natuurlijk, ik was toch al zover dat ik overal ja op zou zeggen. Condoom erover en de natte poes in. Na een langzaam begin van de missionaris begon ze lekker mee te bewegen en nam ineens het werk van mij over. Nu weet ik gelijk waar de blokjes vandaan komen ;). Ze deed het met veel snelheid en ze kneep haar kutje extra aan, zoals je begrijpt was dat niet lang uit te houden en voor ik het wist zat het condoom nokkievol.

Daarna vroeg ze mij of ik een massage wilde, natuurlijk wilde ik dat wel. Ik kreeg een heerlijk stevige massage, daar kunnen er nog veel van leren. Heerlijke ontstressing na het vurige begin.

Het liep alweer naar het einde van de date en ik wilde aanstalten maken om af te douchen maar zover was Lisa nog niet. Ze voelde eens even hoe het met de kleine was en dacht dat die nog wel een rondje kon. Ze begon langzaam weer te pijpen en ging in 69 liggen zodat ik ook lekker kon meedoen, wat een lekkere poes.

Nadat alles op oorlogssterkte was nog wat standjes gedaan maar helaas had ik mij de eerste keer niet ingehouden en een tweede keer lozen zat er niet meer in. Na nog even samen op bed te hebben gelegen toch maar de douche opgezocht en afscheid van Lisa genomen.

De twijfels waar ik mee begon bleken ongegrond, ik heb een heerlijk uurtje met Lisa gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan