Recensie Lisa, Arnhem 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkoning69

Newbie
3
09/11/21
0
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-geile-meid-27-jaar-wil-jou-verwennen-_7426016 https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Gezellige jonge dame. Pijpt zonder. Gezellig praatje. Prima date.
 
Laatst bewerkt:
 
Ja hoor regelmatig geweest, leuke aardige dame vind ik. Beste is haar gewoon bellen voor afspraak, komt netjes na wat je afspreekt. Half uur €80 uur €120. Pijpt zonder (uiteraard mits schoon) neukt met CD . Al diverse keren bijzonder fijne tijd mee beleeft. Ik ben altijd tevreden weer vertrokken daar
 
Lisa draait al een aantal jaartjes mee. Ben meerdere keren in de afgelopen jaren langs geweest voor een half uurtje. is haar afsprakern altijd nagekomen. deed bij mij altijd haar best om het naar mijn zin te laten hebben. pzc cim nmc en zoenen.
 
Ik 'volg' Lisa al enige jaren omdat op een of andere manier haar advertentie me aanspreek en dat is dus sinds haar 'Wageningen' tijd , zo'n 10 jaar geleden. Helaas waren toen haar recensies heel wisselend net als die van een paar jaar geleden.

Ontvangstplek in Arnhem schijnt is een soort studentenhuis te zijn, niet erg makkelijk om discreet op bezoek te gaan (was een van de zaken die op Hookers stond).

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, ik wacht nog even op een recensie van een oude getrouwe ;-)
 
Als een niet zo nieuwe newbie, mijn ervaringen zijn prima. Voor mij persoonlijk is de ontvangstlocatie minder belangrijk. De ervaring met de dame zelf is m.i. het belangrijkste.

Daarnaast is een beoordeling voor een groot deel subjectief en afhankelijk van veel factoren.
 
Ja heb dit meisje ook is gedatet denk zo 'n 10 jaar geleden stond een massage tafel in de kamer waar we het op gedaan hebben,
seks was oké maar hygiëne niet en weinig initiatief van haar uit . Maarja dat ze nog steeds onder de rubriek studenten adverteert terwijl ze al over de 30 is
vind ik niet kunnen en er stonden over haar ook negatieve reviews op andere sites .
grt GW22
 
Ik bezoek haar al sinds een jaar of 5 en ben tevreden of haar dienstverlening. Afspraken worden nagekomen en ik krijg de tijd waarvoor ik betaald heb. Als je haar bezoekt dan gewoon relaxed aankomen en mochten de buren buiten zitten, gewoon groeten.... hoe sluiperiger jij doet hoe meer het daar opvalt. Het is al een maandje of zo geleden dat ik er was maar toen was er een kat, lief beestje, maar als je alergisch bent wordt het lastig. Qua handelingen.....ze is in voor een hoop, gewoon vragen zou ik zeggen.
 
Een week of twee geleden heb ik Lisa bezocht.

Met thuisontvangst vind ik het altijd wel een beetje tricky... Uiteindelijk hebben we ergens afgesproken en kwam ze mij ophalen bij het afgesproken punt. Ze respecteerde het feit dat ik niet wilde vertellen wat voor auto ik reed. De dame in kwestie is zelf ook erg voorzichtig (haar goed recht).

Toen we op haar kamer waren beland vertelde ze me dat ze niet aan TZ deed i.v.m. de corona. Kleine tegenvaller, maar toch vol goede moed begonnen aan het avontuurtje van een half uur. Ik moet zeggen de inzet van de Lisa was prima en ze deed zeker haar best om het mij naar de zin te maken. De bj was lekker maar van korte duur, want ik wilde haar grotje proeven. Wat kan deze dame nat worden omg haha.

Om het verhaal af te ronden heeft ze me heerlijk naar een hoogtepunt gereden en hebben we nog even liggen kletsen. Al met al bijna een 45 minuten binnen geweest, terwijl we voor 30 minuten hadden afgesproken.

Voor mij zit er wel een stukje herhalingsgevaar in
 
Ook ik ben in 2021 bij Lisa geweest in haar "studentenhuis" en dat samen met de kat op haar kamer de enige twee minpunten.
De date was gewoon chill en lekker, doet wat ze opgeeft. Een heerlijk lijf met geie kont.
Contact ging soepel via WA maar je moet wel eerst een paar keer langs haar huis op en neer rijden als check en dan komt ze je nog ophalen vanaf de parking ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 keer bij Lisa geweest.
Aller 2 keer goed bevallen doet wat in de adv staat
Pijpt lekker zonder en je mag in der mondje komen slikt niet
Doet af en toe ook trio's met een vriendin die nog niet bezocht
 
Ik ben gisteren bij Lisa geweest. ik had gekozen voor een vluggertje wel aan de dure kant voor 70 euro.ze trok alleen haar slipje uit en hield haar jurkje aan terwijl ze voorover leunde tegen het bed terwijl ik haar van achteren nam. Ze ziet er best wel goed uit.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/535814-lisa
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat een ontgoocheling.

Ik geef haar een gezichtje een 4.5 en haar lichaam een 5.5 op een schaal van 10. Ze is niet mijn type. Had om moeten draaien. Spijt dat ik niet heb gedaan.

De sexy dame van de foto was totaal nergens te bekennen. Had normale kleding aan en heeft een magervet lichaam.

Haar kamer was muf en rook naar katten. Het went wel na 5 min. Voor en na opfrissen zat er niet bij. tongzoenen deed ze niet en bare is mogelijk als je extra betaald. beide geen behoefte aan om te doen met haar.

Ze trekt en pijpt je lang. Pijpen is niet diep. Ze heeft een strak kutje. Verschillende standjes geneukt. Ze geniet wel als je haar op zijn hondjes neemt. Het geil en vocht liep langs mijn been naar beneden.

Prijs/kwaliteit is goed maar haar uiterlijk is voor mij een afknapper. Ik zou haar afgewezen hebben als ik haar ladder zat tegen was gekomen in de kroeg. Dus ik kan wel tegen mijn hoofd slaan dat ik er nu voor heb betaald.

Als je over haar uiterlijk heen kan kijken is het opzich best ok. Het is een aardige meid en de inzet is goed. Stond wel 10 min te vroeg buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan