Recensie Lisa, Center 42 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soaker

Wandelaar
34
27/01/22
17
7
Wat een ontdekking, deze prachtige Thaise Lisa! Tot nog toe mijn beste tantra/ body-to-body die ik al ooit heb mogen ontvangen. Ze is ongelofelijk bedreven in deze kunst: niet te hard, niet te zacht maar net goed. En een onwaarschijnlijke lingam-massage. Verslavend vrouwtje!
 
Laatst bewerkt:
Lina? Kan het zijn dat je Lisa bedoelt? Dat is een kleine thaise dame die daar werkt. Die heb ik de vorige keer gehad en dat was de beste ervaring die ik tot nu toe in dit huis gehad heb.
 
Is Lina een nieuwe dame bij Center 42? Op de website staat één Thaise met de naam Lotus. Heb er een tijdje terug een heel kleine en tengere Thaise dame gezien. Niet naar haar naam gevraagd. Mag je Lina aanraken, borsten strelen, poesje masseren tijdens de massage
 
Is Lina een nieuwe dame bij Center 42? Op de website staat één Thaise met de naam Lotus. Heb er een tijdje terug een heel kleine en tengere Thaise dame gezien. Niet naar haar naam gevraagd. Mag je Lina aanraken, borsten strelen, poesje masseren tijdens de massage
Nee, bij Lisa gaat het puur om de massage. Ze straalt iets 'edel' uit waardoor ik haar niet durfde aanraken.
🤷🏻‍♂️
 
Lina, die haar naam soms ook wel eens veranderd naar lisa werkt daar ondertussen misschien al 20 jaar, ben er de eerste kee bij geweest in 2006.
Denk dat ze niet meer op de site staat omdat ze nu enkel nog met vaste / bekende klanten werkt ?
 
Ik heb een tijdje terug eens aan de gastvrouw gevraagd hoe het komt dat sommige dames niet op de site staan. Het enige wat ze daarover kwijt wou is dat ze daar al serieuze problemen door gehad hebben.

Ik denk niet dat Lisa enkel met vaste klanten werkt. De vorige keren dat ik daar geweest ben is ze zich gewoon komen voorstellen en ik ben daar in totaal nog maar 3x geweest.
 
Vandaag langs gegaan bij Center 42 en gekozen voor Lisa, bij de voorstelling twijfelde ik tussen haar en Bella maar Lisa kreeg toch de voorkeur. Normaal neem ik een uur body 2 body maar Lisa was jammer genoeg maar 45 minuten beschikbaar. De massage zelf is zeer goed, van mij mag er wat meer plagen in zitten om de spanning op te bouwen maar ik genoot wel van haar massage kunsten, eens ze begint aan het erotische deel is het wel op en top genieten met zalig hoogtepunt. Enige jammere vond ik dat het in ieder geval lijkt alsof ze niet graag zelf aangeraakt word dus het is echt puur massage. Ik hou er wel van om ook de dame zelf te mogen voelen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken na mijn ervaring met Elly wilde ik nog eens langsgaan bij Center42.
Deze keer had ik op voorhand gebeld en een afspraak gemaakt met Bella omdat ik daar al goeie commentaar over gelezen had op girlsreview.

Bij aankomst werd ik echter teleurgesteld. Volgens de gastvrouw had Bella zich ziek gemeld en Lisa werd mij aangeboden als alternatief.
Lisa is een kleine thaise met donker haar en een vriendelijke glimlach. Ze lijkt nog redelijk jong en ik schat haar rond de 30.
Ik weet echter dat dat vooral bij aziatische vrouwen soms moeilijk in te schatten is dus kan ze misschien wel wat ouder zijn dan ze lijkt.

Gekozen voor een uurtje B2B en na het afrekenen mocht ik Lisa volgen naar boven.
We mochten gebruik maken van de terraskamer (denk ik). Dit is een zeer mooie en grote kamer die grenst aan een badkamer die met één andere kamer gedeeld wordt.

Ik mocht mijn kleren op de stoel leggen en mij even gaan afspoelen onder de douche.
Ondertussen maakte Lisa zich klaar en toen ik terug de kamer binnenkwam was ze net uitgekleed.
Hierbij viel het mij direct op dat ze erg mooi gevormde borsten heeft die op het eerste zicht net iets te groot lijken in verhouding met de rest van haar lichaam.
Daardoor vroeg ik af of ze bijgewerkt waren. Ik durfde er niet direct iets over te zeggen maar ik vroeg mij af of het onbeleefd zou zijn om hier tijdens de massage naar te vragen.

Ik mocht mij op mijn buik leggen en Lisa nam mijn rug onder handen.
Ze heeft een heel zachte en aangame aanraking en heb hier erg van genoten.
Regelmatig gaat ze ook met haar hand tussen je benen waarbij ze heel subtiel met de toppen van haar vingers je ballen streelt... Zalig!
Terwijl ze je rug masseert gebruikt ze op een gegeven moment ook een techniek waarbij ze je van boven tot onder masseert terwijl ze enkel haar vingertoppen gebruikt, wat ik erg kon appreciëren.
Na een tijdje kruipt ze bovenop de tafel en begint ze met haar zachte borsten over je rug te wrijven.

Vervolgens mocht ik mij omdraaien en begon ze aan de voorkant.
Terwijl ze langs de tafel stond heb ik ook ruim de kans gekregen om aan haar borsten te voelen.
Daarmee was mijn eerdere vraag vanzelf beantwoord want zodra ik haar borst langs onder vastnam in mijn hand voelde ik met de toppen van mijn vingers duidelijk de rand van een siliconen-implantaat.
Er was dus aan gewerkt maar het is wel goed gedaan want ze zijn heel zacht en erg mooi van vorm.
Na een korte massage van de benen kroop ze op de tafel en kwam ze op haar knieën tussen mijn benen zitten.
Dan leunde ze voorover en begon mijn lid te verwennen met haar borsten waarbij ze met haar borst en tepel zachtjes rondjes draaide rond mijn penis.
Ook mocht ik eventjes met mijn kleine vriend op en neer gaan tussen haar borsten op zijn russisch.

Daarna gebruikte ze haar handen en begon zachtjes met de toppen van haar vinger mijn eikel te masseren.
Dit was erg effectief en ze heeft dan ook een paar keer gas terug moeten nemen om te voorkomen dat ik vroegtijdig kwam.

De laatste keer dat ze mijn eikel vastnam met haar vingertoppen deed ze zachtjes door tot het einde waarbij ik een lekker hoogtepunt had.
Vervolgens heeft ze mij met wat tissues proper gemaakt en mocht ik nog eventjes op de tafel blijven liggen terwijl zij zich ging douchen.

Nadat zij gedoucht had was het mijn beurt en ze bood vriendelijk aan om even mijn rug te wassen.
Toen ik gedaan had met douchen mocht ik haar terug volgen naar beneden en werd ik via de achterdeur naar buiten gelaten.

Conclusie:
In eerste instantie was ik wat teleurgesteld dat Bella niet beschikbaar bleek.
Dit heeft mij echter wel de kans gegeven om Lisa te leren kennen wat ik mij niet beklaagd heb.
Ik heb tot nog toe nog maar ervaring met enkele dames bij Center42 omdat ik er nog niet zo vaak geweest ben.
Van de dames waar ik al mee kennis gemaakt heb is Lisa tot nu toe wel mijn favoriet.

In eerste instantie probeer ik bij elk bezoek een dame te kiezen die ik nog niet gehad heb om zoveel mogelijk verschillende dames te mogen ervaren.
Moest er bij een volgend bezoek niemand beschikbaar zijn die ik nog niet ken dan zou ik echter niet twijfelen om opnieuw voor Lisa te kiezen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken na mijn vorige bezoek aan Center42 begon het opnieuw te kriebelen.
Dus op vrijdagmiddag even gebeld om te vragen wie er aanwezig was die dag.
Volgens de gastvrouw waren dat Lisa, Elly, Bella en Azia.

Bella en Azia kende ik allebei nog niet dus geen afspraak gemaakt en naar daar gegaan in de hoop dat ofwel Bella ofwel Azia beschikbaar zouden zijn.
Eens aangekomen bleken echter enkel Elly & Lisa vrij.
Ik twijfel er enigszins aan of de andere dames wel aanwezig waren want ik heb voor de rest in het hele gebouw niemand anders gezien of gehoord tijdens mijn massage.

Enigzins teleurgesteld dat ik Bella al voor de tweede keer was misgelopen toch gekozen voor Lisa.
Aangezien ik intussen door de collega's op girlsreview te weten was gekomen dat je bij een tantra ook mag douchen met de dame heb ik hiervoor gekozen.
Best spannend aangezien ik nog nooit met een vrouw gedoucht had.

We hebben op het eerste verdiep de kamer mogen gebruiken die aan de voorkant van het gebouw ligt, ongeveer ter hoogte van de trap (in het midden dus).
De douche die we mochten gebruiken hoorde bij de andere kamer aan de voorkant van het gebouw (de aparte badkamer dus).

Samen met Lisa onder de douche gestapt en eerst heeft ze mijn achterkant gewassen, waarbij haar handen ook al enkele keren afdaalden naar mijn kleine vriend.
Ze doet dit best grondig zodat ze elk plekje van je lichaam gehad heeft.
Na een tijdje mocht ik me omdraaien en doet ze de voorkant.
Ook daar neemt ze alles weer goed onder handen waarbij ze op het einde ruim tijd besteedde aan het wassen van mijn eikel waarna
ze met een glimlachje omhoog keek en zei: "Zo, nu is ie lekker proper".

Na het afdrogen terug naar de kamer en ik mocht op de tafel gaan liggen.
Het rug-gedeelte van de massage is veruit gelijk aan de b2b met het verschil dat ze niet bovenop de tafel kruipt om met haar borsten over je rug te wrijven.

Redelijk snel al mocht ik mij omdraaien en begon ze aan de voorkant.
Hier komt het verschil met de b2b duidelijk naar voren.

Bij de tantra massage wordt er zeer veel aandacht besteed aan de opbouw.
Ze heeft een heel aantal keren mijn penis onder handen genomen tot ze merkte dat de finish in zicht kwam om dan de aandacht op de rest van mijn lichaam te vestigen en mij terug even te laten afkoelen.

Toen ik uiteindelijk mocht komen was mijn hoogtepunt ongekend hevig door die lange opbouw.
Ik had mijn arm om Lisa heen toen ik kwam en op dat moment heb ik haar in een opwelling stevig tegen mij aan getrokken omdat ik bijna het gevoel had dat ik van de tafel ging vallen.
Ik kan zonder overdrijven zeggen dat dit het meest intense hoogtepunt was dat een vrouw mij ooit met enkel haar handen heeft bezorgd.
Indrukwekkend!

Daarna mocht ik nog eventjes bekomen tot dat Lisa op een gegeven moment de klok in de gaten kreeg.
Toen moest ik snel gaan douchen want we waren al over tijd.

Daarna heeft ze mij terug tot aan de deur begeleid en ben ik alweer tevreden naar buiten gegaan.

Conclusie:
Het was fijn om voor de eerste keer eens met een vrouw te mogen douchen maar een echt geweldige ervaring was het nu ook weer niet.
Graag had ik tijdens het douchen de mogelijkheid gehad om haar ook eens te mogen wassen, of te mogen vastpakken.
Misschien had ik daar expliciet achter moeten vragen, of misschien doen niet alle dames dat? Alleszins een ervaring rijker.

De tantra massage zelf vond ik iets minder leuk omdat je minder contact hebt met het lichaam van de dame dan bij een b2b.
Daar tegenover staat wel dat het hoogtepunt een stuk heviger is.

Al bij al denk ik dat ik volgende keer toch weer gewoon voor een b2b ga. Als het een dame is waar ik al eens een b2b van gehad heb zal ik misschien nog eens een tantra proberen om samen te mogen douchen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan