Recensie Lisa (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 10 k1 4,33 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op welk adres is zij actief, want ik heb haar al tijden niet meer gezien op bovenstaand adres. De laatste keer dat ik de verlichte beer zag, was op Doublet 12
 
Ze staat of beter gezegd haar oranje verlichte beer, want Lisa zie je zelden, staat op 10 k1. Moderator mag dit wel even aanpassen want 40 k 5 heeft Lisa minstens een half jaar niet meer in gebruik.
 
Gisteravond was ze er; althans haar oranje verlichte beer want heb haar zelf niet gezien. Momenteel is ze er niet want daar is het nog veels te vroeg voor. Als je geluk hebt is ze er eind van de middag maar ga er maar vanuit dat ze in de avond begint. Hoelaat precies weet ik niet.
 
Niet dat ik weet, voor mij is dreadlocks een afknapper, Ik vind het niet vrouwelijk.
Ze is inderdaad behoorlijk dik geworden, dat valt pas op, als je haar in casual kloffie ziet.
Ik snap ook niet dat zo zo populair is, er zijn meiden zat in de straat die mooier zijn, maar het zal wel met haar liefdesspel te maken hebben.
 
Ze heeft geen dreadlocks, maar ze is natuurlijk wel dik.
Niet zo dik als veel dvp's in de doublet, maar vergeleken met toen ze nog op 40k5 zat scheelt het wel wat kilootjes.
Ze kijkt ook niet meer zo geil als dat ze vroeger wel deed.
 
Ja bijna dagelijks op nummer 10 (k1), ze is er vaak in de avond maar je zal haar niet snel zien staan ze komt alleen naar het raam om klanten binnen te laten.
 
Welke collega zou mij prive het nr kunnen geven van deze topper?! Mijn dvp telefoon is onlangs gestolen, ben al mn nrs kwijt. Meerdere avonden geprobeerd haar bij het raam te treffen maar nagenoeg onmogelijk. Thanks alvast!
 
Heb zus Kayla gesproken en ze zei volgend weekend maar iemand die ik wel eens zie en spreek heeft haar al tweemaal (in ieder geval 1e kerstdag) gezien in de straat dus ze is er al of binnenkort.
 
Ik heb haar echt al heel lang niet meer gesproken of gezien, schijnt dat ze nog bestaat ,ben zo vaak bij haar geweest , sprak haar ook nog met enige regelmaat, tijdens haar vakanties ..nummer verloren, heb alleen een oud nr zou erg leuk zijn om haar weer s te treffen ..
I
Wie weet meer ?
 
Als je Lisa wilt zien kun je beter een afspraak met haar maken want ze doet denk ik veel op afspraak en boven op haar kamer wacht ze dan op haar volgende klant dus daarom zie je haar niet denk ik.
 
My loves, I received some requests for my phone number. Sorry I don't give my number to people I don't know.
For those who have my old number but don't know the new number.....just enter the old number in your calculator and subtract 535331, then you have the new number,:love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Lisa in het verleden (toen ze nog op 40k5 werkte) 10+ keer bezocht en altijd een super ervaring gehad.

Dame is heel sociaal en klets er lekker op los, ondanks dat mijn Spaans en haar Engels niet al te best zijn.

Lisa doet alles met erg veel passie en inzet en lijkt er zelf ook oprecht van te genieten, alles wat we doen voelt alsof er een tornado van sex over je heen gaat en het is vaak vechten om niet te snel klaar te komen. Zoenen, beffen, pijpen en veel standjes, heerlijk!

Zijn er ook nadelen? Ja zeker, helaas zie ik haar de laatste tijd echt nooit meer vrij staan, het lijkt wel alsof ze altijd bezet is, wat begrijpelijk is gezien de service en aandacht die ze biedt.

Hopelijk snel weer een vervolg....
 
Ja dat is wel jammer dat ze bijna niet vrij is, en dat je eigenlijk alleen kans hebt als je haar nummer hebt en een afspraak maakt. Ik was kortgeleden ook eens naar Den Haag gegaan en had ook een beetje gehoopt deze Lisa te bezoeken. Helaas helemaal niet gezien. Jammer dat ik zover van Den Haag woon want ik zou graag wat vaker daar een dame bezoeken dan in Amsterdam, waar ik veel dichterbij woon. Maar helaas is de prijs daar te hoog voor te weinig tijd en service ☹
 
Hi my loves....I'm so sorry I'm sometimes hard to find.
If you don't have my phone but you see the bear write me here. I'll try to check no promises cause my steady loves come first. But I would love to meet you😘🥰❤️

//Edit mod: prima, graag niet in dit topic maar via PB. Nice initiative, but via DM please.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan