Recensie Lisa, Den Haag, Doubletstraat 20 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
479
03/07/21
1.298
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alleraardigste Lisa bezoek ik af en toe als ik zin heb om lekker lang te beffen (waar ze meerdere malen van kan genieten... ) en om mijn jongeheer diep in een mondje te steken.

Van een clitoraal likpartijtje kan ze uitermate genieten en ik kan op mijn beurt weer erg genieten van haar pijpkunsten , waarbij haar hoofd achterover buiten het bed hangt : de jongeheer is dan regelmatig geheel uit het zicht verdwenen.
Heerlijk gewoon hoe ze hem dan naar binnen hapt.

Lisa is een vriendelijke leuke en schone dame die een bezoekje waard is.
Naambordje voor het raam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze week ook even bij Lisa langsgewipt voor ene pijpbeurt (zc). Heerlijk hoe zij hem helemaal tot in de keel neemt en ook de ballen veel aandacht geeft.

Die mooie borsten die ze er langs strijkt, echt een leuke show.

Verder altijd aardig en vriendelijk.

Klaarkomen mag ik niet in haar mond.
 
İk heb deze dame in het verleden 1 keer bezocht. Vriendelijke dame. Gekozen voor het standaardpakket pmc+nmc. Pijpen vond ik niet bijzonder. Neuken was gemiddeld. Helaas rook ik tijdens doggie een vieze geur. Daarom snel afgemaakt en weggegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo v/d week, weer eens even binnengestapt bij deze stevige colombiaanse dame. Billen en borsten van alles aanwezig,om eens heerlijk te knuffelen.
Deze lieve dame is voor heel veel dingen in,zoals een heerlijke deeptroath, zonder condoom. En vooral een heerlijke befbeurt kan ze nog steeds waarderen.
Andere wandelaars kunnen bevestigen,dat je jodokus volledig verdwijnt bij het keeltje neuken. Verder had ze haast haar vriendin er bij gehaald,Sandra van 29/2
maar dat vond ik te veel van het goede.Ik had niet zo,n zin in een trio.Na het keeltje kwam haar poesje in beeld,waar ik mij dan ook heerlijk op heb uitgeleefd,zowel met de tong als
jodokus.Maar zoals iedereen weet,als het goddelijk lekker is,kom je snel.En dat gebeurde ook, bij plat doggy was het jasje snel gevuld.Het geheel werd afgesloten ,met een zeer diepe tongzoen,en ben ik weer tevreden naar huis gegaan. Bedankt lieve lisa.
 
Nee.dat klopt ,dan moet je er iets langer komen,zoiets moet je opbouwen. Wie die 60min heeft verzonnen,die heeft het mis,met zoveel geiligheid sta ik meestal wel na een half uur buiten..Maar als het niet je type is,moet je niet eens meepraten. Iedereen heeft zo zijn smaak,45 a 50jaar kan ook een voordeel zijn. Er zijn meer dames in de Doublet,die die leeftijd hebben,maar dat zijn wel de toppers,ongeremde ervaring heerlijk,ga eens naar saskia, of sandra, die kunnen sommige clienten nog wat leren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Lisa bezocht. Lieve vrouw waar je een aangename meeting mee kunt hebben. De eerdere ontmoetingen waren ook fijn en aangenaam.Met haar gesproken over deze site. Ze had erover gehoord en was verdrietig over de wilde verhalen op deze site en de onwaarheden. Nog wel een note: als je een vrouw niet aantrekkelijk vindt om te bezoeken, laat dan commentaren achterwege. Tenslotte is smaak persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Dat is altijd een moeilijke vraag,dat ligt eraan wie het is,net als met anaal. Dat hangt af van verschillende factoren,hoelang kom je al bij zo iemand, je moet ook wel en relatie hebben opgebouwd,als een dame dat voor je doet. Er zijn er ook die zeggen ja ,dat is oke , maar het kost wel meer. Of het kan bij iemand,staat niet altijd vast. Dat moet je zelf aftasten. Kijk bv Yvonne van 29k4 die heeft er een hekel aan,maar bv Saskia maakte er vroeger ook geen probleem van. Dit is zo,n persoonlijke keuze,ik zou dat niet zo maar willen roepen. Maar veel plezier met Lisa,is een topper.
 
Kom al tijden regelmatig bij Lisa op visite, zo ook dit weekend.
Even bijpraten en afhandelen daarna beide wassen en het bed op. Begonnen met knuffelen en masseren. Daarna haar een goede befbeurt gegeven wat ze duidelijk kon waarderen. Dit werd door haar beantwoordt door een goddelijke pijpbeurt van haar kant, waarbij hij zelfs even helemaal verdween. Absoluut een van de beste pijpers van de Doublet. Nadat ik haar waarschuwde te stoppen (doet geen CIM), snel een rubbertje aangedaan. Twee standjes gedaan, missionaris en doggy. Heerlijk. Weer even geknuffeld. Vroeg mij of ik nog een keer missio wou doen. Tempo goed opgevoerd en haar pussy kneep als de hete colombiaanse jungle. Gaf aan dat ik knappen stond. Haar heerlijke volle borsten bij de massage al ingeoliedt waardoor ze nog groter leken. Snel condoom afgedaan en op zijn russisch tussen en over haar grote borsten klaargekomen. Nog commentaar over de enorme hoeveelheid (half koffiekoppie), Zei 2 weken geen sex gehad en zinkpillen. Gelukkig had ze veel papier liggen.
Kortom heerlijke lieve en ondeugende milf, altijd schoon en geduldig, goede sex, goddelijk pijpen. Een van de betere van de Doublet. Regelmatig een GFE gehad, maar ja kom er al jaren!
P.s. werkt nog tot 27 november 2021, daarna vakantie in Colombia, terug 3 februari 2022.
Wordt weer een koude winter Lisa, mucho gracias y cuidado.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Was weer een fijn bezoek met Lisa. Heerlijke relax
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week bij deze dame langs geweest.
Whoooh wat een beest.
Eerst lekker laten pijpen (zc)
Ze laat hem echt geheel verdwijnen in haar mond. Ook vergeet ze de ballen niet.
Daarna afgemaakt in doggy.
Lekker tegen die kont stampen.
Zeker herhalingsgevaar.
 
Vandaag Lisa maar eens bezocht. Tsjonge dat had ik veel eerder moeten doen!
Bij binnenkomst lekker schuren, dansen en zoenen. Dacht dit gaat lekker!
Aan de wastafel gevraagd hoe lang ik bleef. Zij doe maar een half uurtje.
60 euro overhandigd en gaf ongevraagd 20 extra. Zij doe maar rustig aan het is papadag.
Nou dat had ik niet zeggen want wat volgde was ongeveer een GFE.
Begonnen met lekkere massages wederzijds en een knuffelronde. Ze vroeg of ik gepijpt wou worden, nou hoe! Werd zijdelings over het bed gepijpt zc, ging van topje tot aan ballen. Verdween paar keer geheel in haar mond. Moest haar stoppen na een vijftal minuten, terwijl ze het tempo opvoerde, anders was het over geweest.
Wederom even knuffelen, dacht moet iets terugdoen en heb haar toen goed gebeft.
Ze heeft een kleine klit maar zeer gevoelig. Na een paar minuten heb ik haar g-spot ook maar gevingerd, wat ze heerlijk vond, aangezien ze mijn gezicht zowat in haar poessie drukte en ik haar kutspieren voelde samentrekken. Ze zij bedankt en even gepauseerd voor ronde twee.
Eerst begonnen met missionaris in drie verschillende posities. Voelde al na een paar minuten dat ik bijna ging komen terwijl haar poesje samenkneep. Snel eruitgehaald en gevraagd of ze reverse-cowgirl deed. Nou dat had ik geweten.Ze daalde over mij heen, liet hem erin glippen, en n begon mij als een waanzinnige te berijden. Ik had zicht via de spiegels op die waanzinnige grote billen die mijn jongeheer iedere keer lieten verdwijnen in haar vochtige hete Colombiaanse jungle.
Het tempo ging omhoog evnals de rotaties, voelde haar pussy waanzinnig samenknijpen en kwam vanuit mijn tenen klaar. Snel de gummi afgetrokken en de laatste restjes over haar grote bruine tieten gespoten.
Beide gewassen, dikke kus, mega bedankt en tot de volgende keer Lisa. Toppertje
 
Vandaag Lisa maar eens bezocht. Tsjonge dat had ik veel eerder moeten doen!
Bij binnenkomst lekker schuren, dansen en zoenen. Dacht dit gaat lekker!
Aan de wastafel gevraagd hoe lang ik bleef. Zij doe maar een half uurtje.
60 euro overhandigd en gaf ongevraagd 20 extra. Zij doe maar rustig aan het is papadag.
Nou dat had ik niet zeggen want wat volgde was ongeveer een GFE.
Begonnen met lekkere massages wederzijds en een knuffelronde. Ze vroeg of ik gepijpt wou worden, nou hoe! Werd zijdelings over het bed gepijpt zc, ging van topje tot aan ballen. Verdween paar keer geheel in haar mond. Moest haar stoppen na een vijftal minuten, terwijl ze het tempo opvoerde, anders was het over geweest.
Wederom even knuffelen, dacht moet iets terugdoen en heb haar toen goed gebeft.
Ze heeft een kleine klit maar zeer gevoelig. Na een paar minuten heb ik haar g-spot ook maar gevingerd, wat ze heerlijk vond, aangezien ze mijn gezicht zowat in haar poessie drukte en ik haar kutspieren voelde samentrekken. Ze zij bedankt en even gepauseerd voor ronde twee.
Eerst begonnen met missionaris in drie verschillende posities. Voelde al na een paar minuten dat ik bijna ging komen terwijl haar poesje samenkneep. Snel eruitgehaald en gevraagd of ze reverse-cowgirl deed. Nou dat had ik geweten.Ze daalde over mij heen, liet hem erin glippen, en n begon mij als een waanzinnige te berijden. Ik had zicht via de spiegels op die waanzinnige grote billen die mijn jongeheer iedere keer lieten verdwijnen in haar vochtige hete Colombiaanse jungle.
Het tempo ging omhoog evnals de rotaties, voelde haar pussy waanzinnig samenknijpen en kwam vanuit mijn tenen klaar. Snel de gummi afgetrokken en de laatste restjes over haar grote bruine tieten gespoten.
Beide gewassen, dikke kus, mega bedankt en tot de volgende keer Lisa. Toppertje
Je wist toch wel wat je bij Lisa kon verwachten?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week woensdag bij Lisa langs geweest.
Was eigenlijk op zoek naar Melissa maar kamer was bezet door Lisa
Ik toch naar binnen en afgesproken voor pijpen zonder en beffen.
Daar heb ik niet verkeerd aan gedaan haar heerlijk liggen beffen en met haar borsten spelen was helemaal top.
daarna heeft Lisa mij lekker deeptroath gepijpt en ook mijn ballen niet vergeten
Daarna afgemaakt in missionaris het rubbertje vol gespoten.
Ga zeker voor herhaling nog eens bij haar langs.
 
Door de weeks meestal van 12 tot 18 uur, weekends meestal van 11 tot 5 uur. Meestal 1 dag per week vrij (willekeurig).
Net van Lisa vernomen dat ze 16 Augustus weer begint met werken, gelijk een afspraak ingepland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan