Recensie Lisa Dreamgirls bergen op zoom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piet67

Newbie
13
13/05/22
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij dreamgirls bij lisa geweest ze was er nieuw leuke spontane dame met een erg mooi figuurtje in 1 woord super ervaring ze zoent je vol passie en verleid je echt tot een echte gfe met als hoogtepunt dat ze squirtend klaar kom ik zeg lisa tot snel
 
Ik sluit mij aan bij deze review. Goed ontvangst ze geeft direct aan wat wel en niet kan op een goede manier je voelt je echt op je gemak erg lieve dame. Ze is een mooie kleine brunette lief gezichtje, slank en een mooi figuur ook heeft ze mooie natuurlijke borsten met lekkere lange tepels.

Een goede GFE lekker tz en pijpen doet ze lekker ook kijkt ze je lekker geil aan terwijl ze aan het genieten is. Af en toe goed doorstoten en beetje dominant zijn geniet ze erg van dan kreunt ze lekker en komt ze snel klaar.
Lekker in verschillende standjes van haar lichaam mogen genieten, volgens mij genoot zij er ook erg van zij kwam namelijk meerdere malen squirtend klaar.
Lisa is zeker een aanrader
 
Zelf ook prima ervaring met Lisa gehad. Het is een dame voor voor mannen die wel van wat ouder houden (40-45) en ik ben er daar een van. Voor de rest prima half uur gehad met een dame die er zelf ook duidelijk zin in had en zou haar zo weer kiezen.
 
Weer bij lisa geweest nou t blijft heerlijk met haar en dat lichaam van haar blijft gewoon heerlijk om naar te kijken voor een vrouw van 40 is t gewoon wow ze heeft aan mij een nieuwe fan gekregen
 
Ben weer bij lisa geweest ze blijft gewoon super lief en weer heerlijk genoten ze is gewoon top in gfe ik kan niet anders zeggen ook hoe ze me aan kijkt tijdens de sex fantastisch ik zeg lisa weer tot snel!!!
 
Ik zie haar nu niet (meer) op de website staan, dus als ze al is teruggeweest moet dat wel van hele korte duur zijn geweest. Maar goed, het geeft toch nog hoop dat ze weer een keer terugkeert denk ik dan maar.
 
Ik zie haar nu niet (meer) op de website staan, dus als ze al is teruggeweest moet dat wel van hele korte duur zijn geweest. Maar goed, het geeft toch nog hoop dat ze weer een keer terugkeert denk ik dan maar.
Het bijhouden van de website is niet het sterkste punt van Dreamgirls. Lisa stond begin juni nog wel op de weekagenda. Van week kondigde men aan dat Nena weer terug is. Nena staat wel op de weekagenda, maar niet als dreamgirl op hun website. Als je iets wil afspreken met Lisa, is wellicht bellen met het huis het handigste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan