Recensie Lisa, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SnooZe

Vaste klant
120
28/09/22
72
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-meisje-in-de-stad-14.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nooit gedacht dat ik een positieve recentie zou schrijven over een dame van het rondreizend chinees circus.

Foto's zijn 100% echt. Heeft perfecte borsten (voor mij althans), natuurlijk, heel zacht en mooie tepels. (En ze heeft graag dat je er aan zit)
Ze is slank en heeft mooie rondingen op de juiste plaatsen. Ik vond het echt een beauty! Geschoren poesje (schuurt wel een beetje) en een heerlijk zoet poesje dat graag gelikt wordt. Ook met de tong naarbinnen vond ze voelbaar lekker. (Kronkel kronkel). Over tong gesproken, ze kust beperkt dus geen TZ/GFE maar haar onderste lippen zijn toch lekkerder ;)

Zij zit graag on top en kan goed rijden, normaal hou ik het langer vol maar dit keer toen ik haar pracht lijfje en mooie borsten zag wiebelen werd het schot al gelost. Ze bleef nog een tijdje door rijden met het zakje vol wat best lekker was. (Meeste dames halen m er al uit voor je volledig leeg gespoten bent)


2 nadelen, ze spreekt zeer beperkt engels maar dat mocht de pret niet derven. En ze is er nog maar 2 dagen voor ze naar Duitsland trekt en waarschijnlijk niet meer terug naar België komt.

Ga aub nu nog als het nog kan, is echt de beste chinese dame die ik ooit al gehad heb! Zeer jammer dat ze niet wat langer blijft want herhalingsgevaar 100% voor mij
 
Als je interesse en ervaring hebt met de Chineese dames, dan weet je dat intiem zonder meestal bij de mogelijkheden staat; het is je persoonlijke keuze hoe daar mee om te gaan. Ik zou het alvast nooit aanraden!
Het is ook zo dat meer dan de helft fake profielen zijn en je beter niet eens de moeite doet om af te spreken. Zelfs al sturen ze een selfie is het niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat er een totaal andere dame open doet. Qua service is het meestal ook hit or miss, daarom dit forum om elkaar op de hoogte te brengen..
Als het een keertje echt goed is; de echte dame vanop de foto's én een goede service, dan mag dat ook eens gezegd worden?

Ik ben meer voor de positieve feedback dan azijnpisserij, maar iedereen heeft het recht om zijn mening te uiten hier uiteraard.
 
Echt de moeite waard om te gaan hoor!!. Foto's kloppen en zal 27 jaar zijn. Wat een overgave.
Ik geef toe dat ik door deze recensie ook grote moeite heb om toch maar niet af te spreken met haar. Mijn grote hoofd zegt dont do this !!! Maar mijn klein kopke heeft soms wel wat teveel invloed 😉
Maar ik ga het mij toch niet riskeren, ook al kan je kiezen met condoom, ik bef veel te graag 🙄
 
Euuuh ... in haar profiel misschien 🧐
Iemand beffen of zo die ook neuken zonder condoom doet, maakt dan geen verschil dat je haar neukt met hoor ...
Als het klopt, kan ja maar die stellen zelf hun advertentie niet op hoor ;-)
Maar als je beft of je laat je pijpen zonder neem je overal risico hoor los van of ze het doen zonder condoom.
Maar gelijk heb je, voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast.
 
Dame is intussen verhuisd naar Zuienkerke (West-Vlaanderen).

Ik lees nog dit in haar advertentie:

"Snelle bochten waar je dol op zult zijn."

Geen idee wat ze daarmee bedoelen :unsure:
 
de lisa in zuienkerke trekt totaal niet op de foto's (zelfs niet op de andere persoon die er zit) . stukje ouder, kleine borstjes, kans dat je in zuienkerke een gelijkenis van de foto en reallife tegenkomt is practisch nigil... de tijd voor de chinezen daar klopte profiel meestal wel.
 
de lisa in zuienkerke trekt totaal niet op de foto's (zelfs niet op de andere persoon die er zit) . stukje ouder, kleine borstjes, kans dat je in zuienkerke een gelijkenis van de foto en reallife tegenkomt is practisch nigil... de tijd voor de chinezen daar klopte profiel meestal wel.
Het is hier al zo vaak gemeld, het is pure lotto. Bijna altijd fake en quasi altijd Chinese oma's.
 
Ja zie dat Lisa nu een ander nummer heeft en in Zuienkerke staat geadverteerd. 100% fake dus want ze zei me dat ze naar Duitsland ging na enkele dagen Gent.
Maak steeds rechtsomkeer als het niet de juiste dame is!
 
Ja zie dat Lisa nu een ander nummer heeft en in Zuienkerke staat geadverteerd. 100% fake dus want ze zei me dat ze naar Duitsland ging na enkele dagen Gent.
Maak steeds rechtsomkeer als het niet de juiste dame is!
Foto's van Lisa worden dus ook misbruikt... Inderdaad, mijden die handel. Of rechtsomkeer maken...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan