Recensie Lisa, Harderwijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De Beffer

Vaste klant
102
05/01/22
58
4
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/harderwijk/2613690-lisa
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteravond bij Lisa geweest. Alles kon op de adv. Maar je raad het alweer. Totaal niks mogelijk. Het enigste mooie aan haar waren dr grote borsten. Via app kontakt verliep alles goed in het Engels. Maar daar eenmaal aangekomen was het enigste Engels No!!
 
Zelfde ervaring helaas alle handelingen zoals zoenen, pijpen zonder etc moest extra geld voor neergelegd worden.
Alleen ze bleef maar doordrammen dat ze mij zonder condoom in zich wou hebben.
Wat ik vreemd vond want ik had haar niet meer geld gegeven en het was mij opgevallen tijdens het uitkleden dat ze maandverband droeg. Dus dat zat mij niet helemaal lekker.
Ben in mijn condoom klaargekomen en ook toen daarna weer zei ze ''Next time no condom it is better''
Had daar geen goed gevoel over om eerlijk te zijn.
 
Zelfde ervaring helaas alle handelingen zoals zoenen, pijpen zonder etc moest extra geld voor neergelegd worden.
Alleen ze bleef maar doordrammen dat ze mij zonder condoom in zich wou hebben.
Wat ik vreemd vond want ik had haar niet meer geld gegeven en het was mij opgevallen tijdens het uitkleden dat ze maandverband droeg. Dus dat zat mij niet helemaal lekker.
Ben in mijn condoom klaargekomen en ook toen daarna weer zei ze ''Next time no condom it is better''
Had daar geen goed gevoel over om eerlijk te zijn.
zit ze in een hotel of een flat met meerdere mensen?
 
In een woonwijk rijtjeswoningen in de buurt van Harderwijk
En het was even zoeken want het zijn meerdere voordeuren en slechts 1 oprit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan