Recensie Lisa (ladyboy), Katy Thai, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
789
12/10/22
1.362
9
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/erotische-massage/den-haag/9338156-lisa
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er zijn van die dingen die je eigenlijk niets lijken maar die je wel eens geprobeerd wil hebben en voor mij was dit er een van. Een ladyboy bezoeken.

Lisa is een knappe, vrouwelijke verschijning. Ik zou me zo kunnen vergissen als de kleren aan zijn. Atletisch gebouwd en vrij lang.
Ze werkt (naar eigen zeggen) maandag tot vrijdag en af en toe op een zaterdag.

Na het betalen van het basisdeel aan het huis (€ 95,-) bracht ze me naar een nette kamer met douche. Hier was het elkaar iets uitgebreider voorstellen en na een korte uitleg over de mogelijkheden aangeven wat je wil en het overige deel (€ 50,- in mijn geval) bijbetalen.
Omdat ik er zeker van ben dat ik op vrouwen val en eigenlijk niet goed wist hoe mijn lichaam op een TS ging reageren aangegeven geen seks te willen, maar wel de andere extra's. Wat er allemaal mogelijk was of bij in zat was me eigenlijk niet helemaal duidelijk en ik heb er ook niet naar gevraagd. In ieder geval zat helemaal naakt niet in de basis.
Geen anale sex was ze blij mee biedt ze zelf ook zo min mogelijk aan werd me verteld.

Na het douchen op het bed voor een heerlijke massage met aansluitend body2body en als kers op de taart gelijktijdig een prostaat en penis massage. Afsluitend samen gedoucht, de compleet geurloze olie moest er natuurlijk ook weer af.

Al met al een topervaring. De massage was erg goed, wel heb ik punten afgetrokken omdat ik het oprecht jammer vond dat mijn schouders werden overgeslagen en hoewel het echt genieten was ik niet kan ontkennen ook wel eens een betere massage gehad te hebben.

Kortom;
Zijn er betere masseuses, ja. Zijn er betere bedpartners, ongetwijfeld. Ga ik nog eens terug, zeker wel.
 
Er zijn van die dingen die je eigenlijk niets lijken maar die je wel eens geprobeerd wil hebben en voor mij was dit er een van. Een ladyboy bezoeken.

Lisa is een knappe, vrouwelijke verschijning. Ik zou me zo kunnen vergissen als de kleren aan zijn. Atletisch gebouwd en vrij lang.
Ze werkt (naar eigen zeggen) maandag tot vrijdag en af en toe op een zaterdag.

Na het betalen van het basisdeel aan het huis (€ 95,-) bracht ze me naar een nette kamer met douche. Hier was het elkaar iets uitgebreider voorstellen en na een korte uitleg over de mogelijkheden aangeven wat je wil en het overige deel (€ 50,- in mijn geval) bijbetalen.
Omdat ik er zeker van ben dat ik op vrouwen val en eigenlijk niet goed wist hoe mijn lichaam op een TS ging reageren aangegeven geen seks te willen, maar wel de andere extra's. Wat er allemaal mogelijk was of bij in zat was me eigenlijk niet helemaal duidelijk en ik heb er ook niet naar gevraagd. In ieder geval zat helemaal naakt niet in de basis.
Geen anale sex was ze blij mee biedt ze zelf ook zo min mogelijk aan werd me verteld.

Na het douchen op het bed voor een heerlijke massage met aansluitend body2body en als kers op de taart gelijktijdig een prostaat en penis massage. Afsluitend samen gedoucht, de compleet geurloze olie moest er natuurlijk ook weer af.

Al met al een topervaring. De massage was erg goed, wel heb ik punten afgetrokken omdat ik het oprecht jammer vond dat mijn schouders werden overgeslagen en hoewel het echt genieten was ik niet kan ontkennen ook wel eens een betere massage gehad te hebben.

Kortom;
Zijn er betere masseuses, ja. Zijn er betere bedpartners, ongetwijfeld. Ga ik nog eens terug, zeker wel.
Het is me eigenlijk niet helemaal duidelijk waar je nu € 50 extra voor betaald hebt. Het basistarief van € 95 is al behoorlijk prijzig. Zeker als ze niet geheel uit de kleren gaat. Beetje lastig ook met BTB.
Bij de meeste thai is wat jij beschrijft maar dan inclusief. Btb en dus geheel naakt goedkoper.
Please tell us.
 
Dat zou ik met plezier doen, maar ik weet het ook niet precies.
In ieder geval voor volledig naakt en overal aan mogen zitten. Vermoedelijk zal ook de prostaat-massage en misschien wel het samen douchen er onderdeel van geweest zijn.

Vooraf werden er mogelijke extra's genoemd en ik vroeg; "How much for everything except fucking?" Waarop zij zei, 50 Euro en ik zei "Okay".
Toen ik er heen ging had ik al de verwachting extra te moeten betalen en als het dan zover is geef ik daar verder niet zoveel om. Ik heb geen moeite met extra's betalen, als het maar van tevoren duidelijk is wat ik extra moet betalen en er niet allemaal onverwachte, onredelijke of tussentijdse kosten bij komen. Tijdens ben ik niet bezig met geld, maar met het naar mijn zin hebben.
Zeer waarschijnlijk was er dus (veel) meer mogelijk, maar ik heb het niet gedaan en er verder niet naar gevraagd.
Lisa is een leuk persoon en ik ben heel tevreden.
 
Omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet langer meer kon bedwingen, een afspraak met Lisa gemaakt. En daar heb ik geen spijt van gehad. Voordat de massage begon, vroeg ik haar of ze volledig naakt wilde en of ik haar mocht aanraken. Toen ik daarvoor extra betaald had en ging liggen, begon ze een aantal stevig massagetechnieken op me los te laten. Maar al snel stapte ze over op een ontspannen massage waar ze ook mijn ballen en penis bij betrok. De bilnaad werd daarbij niet overgeslagen, maar het sterretje werd onberoerd gelaten. Ze deed dit zo geraffineerd dat, ook al sloeg ze het sterretje over, ik enorm opgewonden raakte. Ik dacht dat daarmee het hoogtepunt van de massage wel bereikt zou zijn. Niet dus, het bleek slechts een opwarmertje te zijn voor wat ging volgen, haar BtB massage. Daarmee overtrof ze alles, ik heb nog nooit zo'n langdurige, intense en opwindende BtB gehad. Ze gebruikte haar hele lichaam, dus ook wat ze tussen haar benen heeft hangen. Ik had het niet meer. Omdat ik haar overal (met respect) mocht aanraken, maakte een hitsig dierlijke begeerte van mij meester. En ze ging maar door en door. Mijn paal stond op springen en mijn ballen klapten bijna uit elkaar doordat de zwemstaartjes daarbinnen als een razende te keer gingen. Toen ik het niet meer had, sjorde ze mijn staalharde paal net zo lang tot dat de zwemstaartjes naar buiten geëxplodeerd werden. Daarna ging ze onder de douche staan en toen ik een beetje was bijgekomen vroeg ze me of ik bij haar onder de douche wilde komen staan. Ze zeepte me met haar handen in, eerst de rug daarna de voorkant. Ze stond strak tegen me aan en ik moest me inhouden om niet opnieuw in een hitsige staat van opwinding te geraken toen ze mijn klokkenspel inzeepte. Lisa ziet er niet alleen woest aantrekkelijk uit, ze is ook heel erg aardig en lief.
 
Het is me eigenlijk niet helemaal duidelijk waar je nu € 50 extra voor betaald hebt. Het basistarief van € 95 is al behoorlijk prijzig.
Je betaalt nu eenmaal meer voor een massage door een ladyboy. Er zijn nu eenmaal veel meer vrouwelijke - dan ladyboy masseuses. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
 
Ik dacht dat daarmee het hoogtepunt van de massage wel bereikt zou zijn. Niet dus, het bleek slechts een opwarmertje te zijn voor wat ging volgen, haar BtB massage.
Het is alweer zo'n anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst een massage van Lisa heb gehad en ik was bijna vergeten hoe goed ze wel niet is. Komt ook omdat ik niet in Den Haag woon.

Ik denk dat ik haar heel binnenkort weer eens met een bezoekje ga vereren. Misschien vanavond nog ;)
 
Vind het wel jammer dat er extra betaald moet worden voor dat ze naakt is en body 2 body. Op de website wordt ook gewoon de indruk gewekt dat het bij de prijs van 95 euro zit.
 
Vind het wel jammer dat er extra betaald moet worden voor dat ze naakt is en body 2 body. Op de website wordt ook gewoon de indruk gewekt dat het bij de prijs van 95 euro zit.
Ik vond het ook apart. Ik wist het van te voren, dus ik heb er geen problemen mee. Het zou anders zijn geweest als ik het van te voren niet had geweten en ermee op de kamer verrast zou worden. Maar ze is het waard, ze doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken en ze is erg vriendelijk. Dan heb ik het er wel voor over, ik gun het haar. Ik weet trouwens niet of zij BtB ook doet zonder 50 euro extra. Ik zou geen massage van haar willen zonder BtB.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan