WHEM Lisa, Meppel

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3040
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3040

Guest
Heeft iemand ervaring met deze dame? Ik zie haar advertentie wel eens verschijnen alleen is het me nog niet gelukt contact met haar op te nemen omdat ze nooit opneemt of niet reageert op sms. Heb in het verleden wel eens iets van haar gelezen op andere websites. Was afwisselend positief en ben daarom toch zeer benieuwd!

 
Ben er een paar weken geleden maar zelf geweest en het viel me alleszins mee. Alles was met condoom ook pijpen wat iets minder is en ook zoent ze niet maar het is wel een heel aardige meid en ook oprecht geil. Herhalingsgevaar.... daar twijfel ik over omdat ze ondanks de inzet toch veel niet doet helaas.....
 
Is dat dezelfde als deze dame? Ander advertentie nummer, dat wel

ps. Meppel ligt toch echt in Drenthe
 
Is dat dezelfde als deze dame? Ander advertentie nummer, dat wel

ps. Meppel ligt toch echt in Drenthe
Als het echt om deze Lisa gaat dan is het een tmm. Heeft regio Zaandam ontvangen met niet al te beste recensies op Hkrs.
 
Nee de Lisa waar het om gaat is een stuk jonger een jaar of 10 jonger ongeveer en ontvangt als ik het goed begrepen heb alleen op woensdag of donderdag. Ben zeer benieuwd of er medewandelaars zijn die goede verhalen hebben?????
 
de bovenste Lisa is een andere dan de blonde,de lisa met de tekst hee heren is er alleen op woensdag en donderdag ze is heel aantrekkelijk met een super slank figuur en ruikt lekker fris overal,kwaliteit is heel goed en ze doet lekker mee enige nadeel vindt ik dat ze niet aan zoenen doet hoort toch wel een beetje bij een goede vrijpartij en ze heeft bijna geen borsten,maar wel heerlijk billen en ze is mooi strak ,ze doet alles wat in haar
advertentie staat,en je vertrekt zeker met een glimlach,ruim van te voren een sms sturen met wat info wie je bent en hoelaat en hoelang je wilt komen,of hoe !laat ze tijd heeft ,ze heeft het namelijk best druk,maar ze is zeker een aanrader als je van een slanke dame(studente) houd.
 
Dankjewel voor de uitvoerige uitleg! Het enige wat ik ooit gehoord had was dat ze alles met condoom doet en dat hield me een beetje tegen, omdat ik best ver weg woon van Meppel en zoenen hoeft voor mij niet altijd, maar soms vind ik het wel super lekker dus daar moet ik dan nog even over nadenken. Er staat ook dat ze anaal doet, maar is dat ook echt zo en zo ja is ze daar dan wel goed in?
 
Dankjewel en een borstvergroting zal haar wel heel mooi staan. Ben benieuwd want wil er ook graag zeker weer naartoe om haar hard te nemen want daar houdt ze van zowel anaal als vaginaal. Ze is zeker de beste! :love:
 
Is het ontvangst toevallig in een ........
Om onze hobby mogelijk te houden denk ik dat dit soort speculaties beter niet publiek op het forum kunnen. De dames willen hun plek niet publiek kenbaar maken en het is handig om dat zo te houden. Ik zou hier het PB mechanisme voor gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
De lokatie was het probleem niet, dit was wel de beste plek van alle plekken die ze eerder had. Mischien dat ze zich nog bedenkt maar ik verwacht haar de komende tijd helaas niet terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan