Recensie Lisa, Merelbeke 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hawkie

Newbie
13
10/12/21
9
2
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/relax-en-eromassage.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/relax-en-eromassage.html
Ik had eens nood aan verwend te worden dus leek een thaise massage met manueel hoogtepunt het perfecte geschenk voor mezelf.
Dame was zeer beleefd via sms en afspraak snel geregeld.
Zeer vriendelijke ontvangst in een mooie, warme en aangename kamer. Rustige muziek en geurkaarsen.
Dame is zeer mooi, slank met iets te grote borsten om natuurlijk te zijn.
Eerst verplichte douche. Badkamer zeer proper.
Dan het bed op. Mondmasker mocht af, zij hield het hare op (toonde wel even haar gezicht).
Massage stelt niet veel voor : eerst de benen, dan de rug(kont werd overgeslaan). Na de handenmassage volgde de body-to-body massage van de rug. Deze duurde 3 minuten. Dan terug de benen met de handen. Vervolgens de olie wat wegwrijven met een handdoek.
De armen en handen werden gemasseerd. Dan terug de benen!!! Ik begon het al serieus op mijn zenuwen te krijgen. Nog geen enkel getease ondervonden.
Terug de benen drooggewreven met de handdoek en omdraaien. Nu gaat het beginnen!!! of toch niet. De benen nog eens gemasseerd en de penis werd al eens meegewreven.
Dan komt ze plots tussen de benen zitten en trekt aan de lul om zo snel mogelijk te komen. Geen opbouw, geen penismassage geen body-to-body van de voorkant.
Zeer mooie en vriendelijke meid maar de service trekt op niets.
Na massage terug douche genomen want gebruikt veel olie.
Had bij het binnenkomen € 10,- teveel gegeven omdat ik niet kon passen. Bij het aankleden lag er keurig € 10,- wisselgeld bij mijn kleren.
 
Qua looks lijkt ze wel sprekend op de lisa van dokkeaw thai massage. Zou het ? En heb qua ervaring hetzelfde meegemaakt. Zie eens je prive bericht.

Op: heb je iets gemerkt aan haar bovenarmen of schouders, leek dat iets te breed voor een dame ? En kon ze nederlands spreken ? En werkt ze effectief in merelbeke of ist eeklo ?
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/relax-en-eromassage.html
Ik had eens nood aan verwend te worden dus leek een thaise massage met manueel hoogtepunt het perfecte geschenk voor mezelf.
Dame was zeer beleefd via sms en afspraak snel geregeld.
Zeer vriendelijke ontvangst in een mooie, warme en aangename kamer. Rustige muziek en geurkaarsen.
Dame is zeer mooi, slank met iets te grote borsten om natuurlijk te zijn.
Eerst verplichte douche. Badkamer zeer proper.
Dan het bed op. Mondmasker mocht af, zij hield het hare op (toonde wel even haar gezicht).
Massage stelt niet veel voor : eerst de benen, dan de rug(kont werd overgeslaan). Na de handenmassage volgde de body-to-body massage van de rug. Deze duurde 3 minuten. Dan terug de benen met de handen. Vervolgens de olie wat wegwrijven met een handdoek.
De armen en handen werden gemasseerd. Dan terug de benen!!! Ik begon het al serieus op mijn zenuwen te krijgen. Nog geen enkel getease ondervonden.
Terug de benen drooggewreven met de handdoek en omdraaien. Nu gaat het beginnen!!! of toch niet. De benen nog eens gemasseerd en de penis werd al eens meegewreven.
Dan komt ze plots tussen de benen zitten en trekt aan de lul om zo snel mogelijk te komen. Geen opbouw, geen penismassage geen body-to-body van de voorkant.
Zeer mooie en vriendelijke meid maar de service trekt op niets.
Na massage terug douche genomen want gebruikt veel olie.
Had bij het binnenkomen € 10,- teveel gegeven omdat ik niet kon passen. Bij het aankleden lag er keurig € 10,- wisselgeld bij mijn kleren.
Lisa in Merelbeke heb ik één keer bezocht. Een mooie verschijning, voor de rest waardeloos. Voor het minste vraagt ze extra geld, maar dat zegt ze niet op voorhand. 200 € voor een uur met "extra", dat blijkt dan pmc te zijn. PZC is nog eens 50 €, wil je neuken dat is nog eens 100€ erbij. Zelfs een zoentje kon er niet af, ok dat was misschien omdat mijn ongenoegen had laten blijken. Voor mij absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Een jonge Thaise meid die woekerprijzen vraagt voor wat niet veel voorsteld, behalve haar mooi gezichtje.

Er zijn wel andere die wel dubbel waard zijn dan deze.

Ze schrijft: "I don't reply on stupid questions!"
Wel ik zeg: "if you go to her, you are stupid, haha!"
 
Een jonge Thaise meid die woekerprijzen vraagt voor wat niet veel voorsteld, behalve haar mooi gezichtje.

Er zijn wel andere die wel dubbel waard zijn dan deze.

Ze schrijft: "I don't reply on stupid questions!"
Wel ik zeg: "if you go to her, you are stupid, haha!"
Ik kan dit volledig beamen. Eén keer geweest, absoluut geen herhalingsgevaar. Te mijden!
 
Is dit de thaise lisa met de tattoo op haar linker been?

Die jonge dame deed ik een paar jaar geleden al eens en de recenties doen me wel aan haar denken. Inderdaad een mooie verschijning. Lief, goed nederlands, helemaal geen slechte massage. Echter alles extra is bijbetalen.
Nu was dat het wel waart toen. Maar ben wel ver buiten mijn gewoonlijke budget gegaan. Hierdoor keerde ik nooit terug.
 
10/10 voor de massage,
ik heb nog nooit zo'n goed massage gehad in mijn leven.
Ze is zeer professioneel en ze spreekt vlot Nederlands.
Jammer dat ze geen extra's doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan