Recensie Lisa, Multimassage Almere. 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stud_61

Wandelaar
Forumpionier
28
04/07/21
4
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://multimassage-almere.nl/almere/vrouwen/14/Lisa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kwam speciaal voor Lisa, had gebeld en hoorde van de uitbater dat ze onderweg was. Toen ik arriveerde was ze er al. Ontvangst was vriendelijk en zakelijk. Natuurlijk het (verplichte?) voorstel rondje van de aanwezige dames. Bij m'n initiele plan gebleven.
Na een drankje, smalltalk en douchen aan het spel begonnen. Het was direct wel al duuidelijk dat er geen klik was maar ik dacht, hoopte dat het wel goed zou komen. Helaas dus niet, Lisa heeft gedaan wat ze moest doen. Het kwam op mij allemaal heel plichtmatig over.
Helemaal geen verwijten overigens dit kan gebeuren en ligt net zo goed aan mij. Lisa is een mooie vrouw en ik weet zeker dat er mannen zijn die er een heerlijk uur mee kunnen doorbrengen
 
De foto's op de website zijn niet van haar. De eerste foto is van Instagram-model Eri Anton:



De dame op de tweede foto is onbekend, maar die circuleert ook al bijna tien jaar op het internet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De foto's op de website zijn niet van haar. De eerste foto is van Instagram-model Eri Anton:



De dame op de tweede foto is onbekend, maar die circuleert ook al bijna tien jaar op het internet.
Tja, heel jammer. Foto is nu weggehaald en idd de foto die er nu nog staat is ook niet van haar. Meestal controleer ik de foto's voordat ik afspreek. In dit geval niet omdat ik dergelijke praktijken niet had verwacht bij dit bedrijf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, heel jammer. Foto is nu weggehaald en idd de foto die er nu nog staat is ook niet van haar. Meestal controleer ik de foto's voordat ik afspreek. In dit geval niet omdat ik dergelijke praktijken niet had verwacht bij dit bedrijf.
Ze is ook beslist niet de enige van wie de foto's van het internet geplukt zijn. Steekproefsgewijs reverse image search haalt meer naar boven. Leyla is een duidelijk voorbeeld.
 
Ik heb Erg grote twijfels of ik multimassage ga bezoeken.
Kijkje op Google reviews, veel accounts die maar één review hebben, toevallig van multimassage alleen en uiteraard positief.

Zelfs een vrouw die beweerd die met haar vriend is gegaan. Niet dat het onmogelijk is. Maar ook heeft diegene één review
 
Dag lieverds, wij hebben dit inderdaad ook ontdekt. De meiden sturen zelf foto's naar ons toe en wij zien niet altijd dat deze fake zijn. Gisteren zijn wij bezig geweest met het checken van al onze foto's en hebben wij het aangepast waar dat nodig was. In de toekomst zijn wij hier scherper op, want wij willen onze goede naam behouden en gasten tevreden houden. xxx
 
Dag lieverds, wij hebben dit inderdaad ook ontdekt. De meiden sturen zelf foto's naar ons toe en wij zien niet altijd dat deze fake zijn. Gisteren zijn wij bezig geweest met het checken van al onze foto's en hebben wij het aangepast waar dat nodig was. In de toekomst zijn wij hier scherper op, want wij willen onze goede naam behouden en gasten tevreden houden. xxx
dus jullie zien alleen fotos?
niet de dames in het echt?:rolleyes:
 
Dag lieverds, wij hebben dit inderdaad ook ontdekt. De meiden sturen zelf foto's naar ons toe en wij zien niet altijd dat deze fake zijn. Gisteren zijn wij bezig geweest met het checken van al onze foto's en hebben wij het aangepast waar dat nodig was. In de toekomst zijn wij hier scherper op, want wij willen onze goede naam behouden en gasten tevreden houden. xxx
Heb veel bullshit hier gelezen, maar dit verhaal komt met stip op #1 binnen!
 
dus jullie zien alleen fotos?
niet de dames in het echt?:rolleyes:
Dankjewel voor je reactie! Helaas hebben wij niet altijd in de gaten of de dames fake foto's aanleveren. Zodra wij hiervan op de hoogte zijn, spreken we ze hierop aan en kunnen zij hun eigen foto's aanleveren of er voor kiezen om een shoot te doen. Op locatie zien wij de dames in het echt, echter kunnen we niet elke fake foto onderscheiden van de dame in kwestie. Zoals te zien op de website zijn de issues opgelost omtrent de foto's. Ik zou zeggen neem een kijkje bij ons op de website!
 
Weten jullie dan bijvoorbeeld wel zeker dat ze oud genoeg zijn/ niet onder dwang werken enz.? Dit stinkt allemaal behoorlijk.
 
Bedankt voor je reactie! Wij kunnen voor 100% zekerheid zeggen dat de dames niet onder dwang werken, ze kunnen vrijwillig staan en gaan waar zij willen. (dus ook bij andere massagesalons). Daarnaast is elke dame verplicht om haar legitimatie bij zich te dragen tijdens dat zij aanwezig zijn in het pand. Voordat een dame bij ons kan werken, worden er formulieren ingevuld, moeten zij een BSN nummer hebben en 21 jaar of ouder zijn.

Een erg vervelende opmerking die je plaatst, gezien je niet weet wat er achter de schermen bij ons gebeurd :) We bestaan inmiddels langer dan 7 jaar en weten aan welke richtlijnen wij moeten voldoen. We krijgen dan ook regelmatig bezoek van de GGD en de gemeente om te kijken of alles in orde is, elk jaar is dit zo :)

We hopen je snel bij ons te zien voor een heerlijke erotische massage ;)
 
Is geen vervelende opmerking, als je je intake hebt zie je ook of het de dame is en of de foto's die ze aanlevert stroken met de werkelijkheid.
Als het daar klaarblijkelijk al mis gaat, zal er ook wel meer misgaan (misschien komt er wel een andere dame werken of zo) en ben ik bang dat jullie het niet onder controle hebben.
 
Is geen vervelende opmerking, als je je intake hebt zie je ook of het de dame is en of de foto's die ze aanlevert stroken met de werkelijkheid.
Als het daar klaarblijkelijk al mis gaat, zal er ook wel meer misgaan (misschien komt er wel een andere dame werken of zo) en ben ik bang dat jullie het niet onder controle hebben.
Zoals hierboven en in andere opmerkingen aangegeven, leek de dame in kwestie erg op de dame op de foto. Jammer dat je denkt dat er zo veel mis gaat terwijl dit totaal niet het geval is. Wij hebben nu op meerdere manieren uitgelegd hoe het bij ons werkt, jammer dat je je hier niet in kunt inleven. Nogmaals, om het allemaal zelf te ervaren, zou ik zeggen kom bij ons langs en geniet van een prachtige dame en je zult zelf ervaren dat alles up-to-date is, zowel de schoonmaak, als de dames als al het andere waar wij ons aan moeten houden als bedrijf zijnde. Zoals hierboven aangegeven, is het probleem van de foto's opgelost, ik denk dan ook dat het onderwerp afgesloten kan worden en we niet moeten vissen naar iets dat er niet is, waarvan wij met 100% zekerheid kunnen zeggen dat dit ook niet zal gebeuren.

Hopelijk zien we je snel bij Multimassage!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is geen vervelende opmerking, als je je intake hebt zie je ook of het de dame is en of de foto's die ze aanlevert stroken met de werkelijkheid.
Als het daar klaarblijkelijk al mis gaat, zal er ook wel meer misgaan (misschien komt er wel een andere dame werken of zo) en ben ik bang dat jullie het niet onder controle hebben.
Deze discussie en beschuldiging gaat echt veel te ver. De dames leveren vaak hun foto al aan voordat ze voor de eerste keer komen werken, vooral als het ervaren masseuses zijn. De klanten hebben dan al een indruk van haar en kunnen dan op hun 1e werkdag al een afspraak boeken. Veel dames zijn net als de klanten erg gesteld op hun privacy en zijn bang om herkend te worden door de foto's. Dit geld vooral voor de dames die al last hebben dat een ex-vriend, ex-collega, vriendin of familielid die weten of vermoedens hebben dat ze dit werk doen (vooral bij bepaalde culturen is dit ronduit gevaarlijk)en hun daarop proberen te betrappen (of ontmaskeren) door die foto's van de site via social media te delen. Daarom leveren ze een foto aan waarvan ze zelf denken dat ze daar wel op lijken, niet om hun klanten te bedonderen! Het is nog altijd zo dat de dame beslist welke foto er van haar op de site komt te staan. Ik weet niet in hoeverre LPS zelf met de tijd meegaat maar foto's worden tegenwoordig veel bewerkt met talloze soorten filters, dus een 100% echt lijkende foto zie je niet zoveel meer vooral tatoeages worden veelal weggewerkt omdat ze te herkenbaar zijn. En daar komt bij dat als een dame foto's heeft gemaakt terwijl ze net op zomervakantie is geweest en er lekker bruin uitziet misschien in de winter wel spierwit is, dat ze haar haren geverfd heeft van blond naar donker en dan lijken de foto's ook niet meer. Moeten ze dan elke keer als ze hun haar hebben gekleurd op vakantie zijn geweest een tatoeage hebben gezet of voor mijn part zwanger zijn geweest nieuwe foto's plaatsen? Het is toch geen autotrack? En dan even over Rosanne (Roxanne), deze dame ken ik nog van Massagesalon Groningen en Massagesalon Temptation in Deventer, J'aime La Vie in Zwolle, daar heette ze Milena, op dit moment werkt ze nog steeds in verschillende salons zoals Yu&Mi in Eindhoven (daar heet ze ook Roxanne), de foto's die ze daar heeft aangeleverd komen uit Club de Woeste Hoeve in Matsloot. De eerste foto van haar bij Multimassage is gemaakt bij Studio Monaco in Amstelveen (daar heette ze Bella), een leuke vakantiefoto en ook weer de foto's van de Woeste Hoeve. Dus helaas is Multimassage nog niet in de gelegenheid geweest om foto's van haar te maken. Maar omdat ze ook bij andere bedrijven vermeld staat wil niet zeggen dat het fake foto's zijn, zij werkt dan ook op andere locaties net zoals de foto's van Perla die foto komt nog van Hilversum Prive, de foto van Monica is van Club Dynamite, Ashley heeft deze foto's ook nog staan bij Amersfoort Prive onder de naam Estella ect. ect. Het voordeel dat de vrouwen dezelfde foto's in verschillende zaken gebruiken is dat je als klant zijnde haar direct weer herkent als ze van de een op andere dag ergens weggaat en ze daar niet willen of kunnen zeggen waar ze heen is gegaan; zo heb je haar zo weer gevonden. Om Multimassage op zo'n grove manier te beschuldigen dat ze "het niet onder controle hebben" wil zeggen dat je niet zoveel ervaring met deze branche hebt als je doet voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
@Strongman: dan adviseer ik je toch om dit hele verhaal nog eens kritisch na te lezen, dan zie je dat het flink rammelt.
Trouwens, als je zelf de privacy van de dames zo hoog hebt, moet je er hier niet een aantal voor de bus gooien met vroegere namen en (eerdere) werklokaties vind ik.
Verdere opmerkingen graag (maar liever niet) in een PM ipv hiero.
 
Terug
Bovenaan Onderaan