Recensie Lisa, Nijmegen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

9elfje

Wandelaar
28
09/01/22
12
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8455772-lisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Er zijn meerdere Lisa's in Nijmegen, maar vanochtend heb ik deze bezocht en heb haar (nog) niet kunnen vinden op dit forum:
Lisa is een lief klein Chinees meisje met stevige (nep) borsten cup C en een lekker kontje. Ze wat was te laat op haar werk, ik zag haar hard aan komen lopen, en ik moest 5 minuten wachten, maar wel haar 1e klant van de dag. :) De ontvangst was verder prima in een rijtjeshuis in goede omgeving, parkeren voor de deur. Helaas spreekt ze alleen haar moeders taal en dat is lastig, dus enige communicatie via de vertaal app.
De foto's zijn wel een aantal jaren oud, maar live ziet ze er best goed uit, leuk koppie met lang zwart haar. Ze deed haar best om het naar je zin te maken en nam ook zelf wat initiatief. Pijpen doet ze zc en voor de liefhebbers ook nzc (+ 50), maar geen anaal
Als ik weer in de buurt ga ik misschien weer langs, maar hangt ook af van mijn geiligheid.
 
Hoi maar verder wel een goede ervaring
Ziet ze er veel ouder uit dan op de foto's en doet ze wel wat ze allemaal adverteer
Doet ze ook tongzoenen
 
Er zijn meerdere Lisa's in Nijmegen, maar vanochtend heb ik deze bezocht en heb haar (nog) niet kunnen vinden op dit forum:
Lisa is een lief klein Chinees meisje met stevige (nep) borsten cup C en een lekker kontje. Ze wat was te laat op haar werk, ik zag haar hard aan komen lopen, en ik moest 5 minuten wachten, maar wel haar 1e klant van de dag. :) De ontvangst was verder prima in een rijtjeshuis in goede omgeving, parkeren voor de deur. Helaas spreekt ze alleen haar moeders taal en dat is lastig, dus enige communicatie via de vertaal app.
De foto's zijn wel een aantal jaren oud, maar live ziet ze er best goed uit, leuk koppie met lang zwart haar. Ze deed haar best om het naar je zin te maken en nam ook zelf wat initiatief. Pijpen doet ze zc en voor de liefhebbers ook nzc (+ 50), maar geen anaal
Als ik weer in de buurt ga ik misschien weer langs, maar hangt ook af van mijn geiligheid.
Mag ik vragen welke buurt?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan