Recensie Lisa/Jessy, Temse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-s

Vaste klant
Forumpionier
155
16/07/21
41
19
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-komaan-laat-je-lekker-gaan-in-temse.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

in 1 woord: verschrikkelijk

laat me beginnen, vriendelijke communicatie aan de telefoon en via sms, klonk goed
150 euro voor een uurtje, heel normaal tarief.

ontvangt in temse in een apt waar ook nog andere dame rondloopt.

eens je binnen bent ... een super zenuwachtige dame, kan niet stilstaan, zitten... snel snel kleren uit en pijpen... amper contact mogelijk...

ook is ze enorm vermagerd, alles hangt en is verrimpeld... dat zie je niet als je binnenkom, gezicht is nog çava.
Niets aan te doen, ze begint met massage (hard over je rug wrijven)
dan omdraaien en pijpen...
hevig om je snel te laten komen, eens dat gebeurd is moet je gaan douchen en is het eigenlijk gedaan...

150 euro weggesmeten, een absolute afrader.
 
Tnx voor review, ik twijfelde al lang om hier eens te gaan, had ze ook gebeld maar mijn zesde zintuig heeft mij tegen gehouden... Blijkbaar werkt mijn spider sense nog goed :) Zonde van je geld!
 

in 1 woord: verschrikkelijk

laat me beginnen, vriendelijke communicatie aan de telefoon en via sms, klonk goed
150 euro voor een uurtje, heel normaal tarief.

ontvangt in temse in een apt waar ook nog andere dame rondloopt.

eens je binnen bent ... een super zenuwachtige dame, kan niet stilstaan, zitten... snel snel kleren uit en pijpen... amper contact mogelijk...

ook is ze enorm vermagerd, alles hangt en is verrimpeld... dat zie je niet als je binnenkom, gezicht is nog çava.
Niets aan te doen, ze begint met massage (hard over je rug wrijven)
dan omdraaien en pijpen...
hevig om je snel te laten komen, eens dat gebeurd is moet je gaan douchen en is het eigenlijk gedaan...

150 euro weggesmeten, een absolute afrader.
Bedank voor je revieuw. 150€ bespaard...😉.
 
Allee, dan kan ze toch vlot communiceren?

'k Heb ze ooit eens gemaild met de vraag naar mogelijkheden en prijzen omdat dat toen niet duidelijk in haar advertentie stond.
Ze kwam niet al te snugger en helder van geest over.
Het heeft een 4-tal mailtjes geduurd voor ze met duidelijke prijzen en mogelijkheden antwoordde.

Soms vraagt ge u toch af hoe men aan klanten komt. Ze zetten hun prijs en/of mogelijkheden niet duidelijk in hun advertentie en als ge
er dan achter vraagt zijn het telkens vage antwoorden en worden ze zelfs kwaad als ge zegt dat ze niet duidelijk zijn.
 
Allee, dan kan ze toch vlot communiceren?

'k Heb ze ooit eens gemaild met de vraag naar mogelijkheden en prijzen omdat dat toen niet duidelijk in haar advertentie stond.
Ze kwam niet al te snugger en helder van geest over.
Het heeft een 4-tal mailtjes geduurd voor ze met duidelijke prijzen en mogelijkheden antwoordde.

Soms vraagt ge u toch af hoe men aan klanten komt. Ze zetten hun prijs en/of mogelijkheden niet duidelijk in hun advertentie en als ge
er dan achter vraagt zijn het telkens vage antwoorden en worden ze zelfs kwaad als ge zegt dat ze niet duidelijk zijn.
Vandaag bij een collega van haar op zelfde gekende adres geweest, en begon over die 'L' en blijkbaar zit die hele dagen te blowen of te snuiven en komt er geen kat meer langs voor haar en als er dan al iemand komt heeft ze stemmings wisselingen 🤷
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals je hierboven kan lezen was ik al eens van plan om Lisa te bezoeken na een aangenaam eerste telefonisch contact. De recensies hier hebben mij echter tegen gehouden. Daar een andere dame er mee gekapt is en de nood heel hoog was om nog eens deftig gerimd te worden ben ik terug op de advertentie van Lisa terecht gekomen omdat ze, helaas, één van de weinige Vlaamse dames is die dit aanbiedt. Ik besloot om mijn stoute schoenen aan te trekken, haar te bellen en te confronteren met de negatieve recensies.

Ook deze keer was ze zeer vriendelijk. Ze erkent in ieder geval dat ze vroeger problemen heeft gehad maar ook dat ze ruzie heeft met die Natacha die haar blijkbaar graag overal gaat zwart maken. Ik heb heel duidelijk gemaakt wat ik wou en ze beloofde dat het geen enkel probleem zou zijn. In het ergste geval ben ik een paar centen kwijt dus ik besloot het er gewoon op te wagen. Mannekes ik heb het mij echt niet beklaagd hoor. Ze ontvangt in een zeer proper duplex appartement. Lisa zelf vond ik ook een aangename verschijning, the mother next door. Absoluut niets mis mee. Wat betref het "doorhangen van alles" zoals hier beschreven: dat klopt niet. Lisa is geen 18 maar heeft wel een lichaam exact zoals je zou verwachten van een slanke dame van haar leeftijd.

Eens de kledij uit was liet ze er geen gras over groeien. Ik mocht op mijn knietjes plaatsnemen op het bed met mijn kontje goed omhoog gestoken "want zo voelde gij dat het beste". Vervolgens heeft ze mijn diep uitgelikt terwijl ze mij van achter aftrok. We hebben nog een paar andere standjes afgewerkt en toen ik vroeg waar ik mocht spuiten ging zij op de knietjes en mocht ik haar mondje volspuiten waarna ze alles doorslikte.

Herhaling voor mij zeker 100%.
 
Zoals je hierboven kan lezen was ik al eens van plan om Lisa te bezoeken na een aangenaam eerste telefonisch contact. De recensies hier hebben mij echter tegen gehouden. Daar een andere dame er mee gekapt is en de nood heel hoog was om nog eens deftig gerimd te worden ben ik terug op de advertentie van Lisa terecht gekomen omdat ze, helaas, één van de weinige Vlaamse dames is die dit aanbiedt. Ik besloot om mijn stoute schoenen aan te trekken, haar te bellen en te confronteren met de negatieve recensies.

Ook deze keer was ze zeer vriendelijk. Ze erkent in ieder geval dat ze vroeger problemen heeft gehad maar ook dat ze ruzie heeft met die Natacha die haar blijkbaar graag overal gaat zwart maken. Ik heb heel duidelijk gemaakt wat ik wou en ze beloofde dat het geen enkel probleem zou zijn. In het ergste geval ben ik een paar centen kwijt dus ik besloot het er gewoon op te wagen. Mannekes ik heb het mij echt niet beklaagd hoor. Ze ontvangt in een zeer proper duplex appartement. Lisa zelf vond ik ook een aangename verschijning, the mother next door. Absoluut niets mis mee. Wat betref het "doorhangen van alles" zoals hier beschreven: dat klopt niet. Lisa is geen 18 maar heeft wel een lichaam exact zoals je zou verwachten van een slanke dame van haar leeftijd.

Eens de kledij uit was liet ze er geen gras over groeien. Ik mocht op mijn knietjes plaatsnemen op het bed met mijn kontje goed omhoog gestoken "want zo voelde gij dat het beste". Vervolgens heeft ze mijn diep uitgelikt terwijl ze mij van achter aftrok. We hebben nog een paar andere standjes afgewerkt en toen ik vroeg waar ik mocht spuiten ging zij op de knietjes en mocht ik haar mondje volspuiten waarna ze alles doorslikte.

Herhaling voor mij zeker 100%.
Heeft ze jou ook gepijpt? en indien ja,hoe waren haar kunsten- met gevoel .oogcontact etc-. En is het echt alleen 50 euro voor 20 minuten ?? dan is ze de goedkoopste dvp tegenwoordig.
 
Iemand onlangs nog bij Lisa in Temse geweest ? Is het daar waar ze ontvangt makkelijk parkeren ?
Als haar pipjkunsten en het rimmen zo lekker zijn, zou ik daar graag ook eens van genieten . Aan te raden ?
 
Iemand slecht maken is natuurlijk gemakkelijk en ieder heeft zijn mening.
Ikzelf ben er 1x geweest en nooit meer al zou het gratis zijn. Toont totaal geen interesse, mocht amper iets doen, draaide zich me rug naar me toe en maar trekken en pijpen aan da spel... het kwam er op neer ik moest snel buiten zijn.. punt.. Op de foto's lijken de foto's goed maar idd de werkelijkheid is anders.
 
Iemand slecht maken is natuurlijk gemakkelijk en ieder heeft zijn mening.
Ikzelf ben er 1x geweest en nooit meer al zou het gratis zijn. Toont totaal geen interesse, mocht amper iets doen, draaide zich me rug naar me toe en maar trekken en pijpen aan da spel... het kwam er op neer ik moest snel buiten zijn.. punt.. Op de foto's lijken de foto's goed maar idd de werkelijkheid is anders.
Zelfde ervaring. Geen eurocent waard.
Geen sex gevoel vlug vlug vlug weg is haar moto.
 
Ben twee jaar geleden (op een andere plaats) bij haar geweest en had toen niet die bevindingen. Ergens wel een 'zakelijk kantje', maar goede pijpbeurt met alles erop en eraan. Jammer om te lezen dat ze zo achteruit gegaan is.
 
Kan zijn dat ze nu als Jessy verder gaat?
dat is inderdaad haar foto. haar prijzen zijn wel aanzienlijk hoger en haar mogelijkheden minder. Ik zag dat er daar plots ook een zekere Clara is opgedoken.
https://www.redlights.be/massage/erotische-massage-1177.html
Dezelfde klok als op de advertentie van Lisa/Jessy is ook op haar foto te zien. Verwarrend allemaal.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week haar nog eens bezocht voor een vlugge pijpbeurt. Op nieuwe locatie in Lokeren. Vlak aan de markt. Desondanks vrij makkelijk om wagen kwijt te geraken.

Ondanks alle negatieve reacties hier, is ze haar pijpkunsten toch nog niet verleerd.

PZC met CIM voor 60 euro, prijs/kwaliteit gezien zeker niet verkeerd. Kamer was wel slordig, nergens een stoel of kapstok voor kleren. Maar lang moesten die toch niet op de grond liggen.

Als de nood hoog is en ik toevallig in de buurt ben, sluit ik niet uit dat ik haar ooit nog eens een bezoekje breng.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan