Recensie Lisa, Utrecht Privé, Utrecht 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wasdebeer

Stamgast
Forumpionier
319
03/07/21
2.873
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/591599-lisa
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent bij Lisa geweest voor een leuke en fijne afspraak bij Utrecht Privé. Ze ziet er qua uiterlijk uit zoals ze op de foto's staat, al schat ik wel in dat deze foto's iets gedateerd (of bewerkt) zijn. Schat haar zelf rond de vijftig. Verder een aardige vrouw met een een open karakter en prima in de omgang en conversatie.

We begonnen in bad met het verkennen van elkaar en al vrij snel belanden we op bed. Zoenen was echter beperkt (geen idee of dit met corona te maken had) wat ik zelf wel jammer vond. Pijpen en intiem waren ok en uiteindelijk afgesloten met een matige en iets wat eentonige massage. Al met al prima voor één keer, maar helaas zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kwam er bij de auto achter dat de afspraak uiteindelijk een kwartier korter was dan vooraf afgesproken, wat jammer is gezien de vrij hoge prijs. Aan het gebruik van het bad zitten ook kosten, vond dit achteraf geen meerwaarde voor de prijs die ik er voor betaalde.
 
Ook ik heb kort geleden een uurtje met Lisa/Liza_NL doorgebracht. Was aangenaam gezelschap en ben zeker voldaan weer vertrokken. Foto's op de site komen aardig overeen en entourage van het huis is Okay. De wat knorrige gastheer mag van mij vervangen worden door een vriendelijker persoon.
 
Ook ik heb kort geleden een uurtje met Lisa/Liza_NL doorgebracht. Was aangenaam gezelschap en ben zeker voldaan weer vertrokken. Foto's op de site komen aardig overeen en entourage van het huis is Okay. De wat knorrige gastheer mag van mij vervangen worden door een vriendelijker persoon.
Dit is ook de reden dat ik er niet meer kom die gastheer en gastvrouw zijn totaal niet vriendelijk.
 
Heb Lisa voor Corona tijd perk bezocht, zeer vriendelijke dame die je naar je zin wil maken.
Heb een tijd in Milaan gewoond waardoor ik d'r niet kon opzoeken, sinds ik terug ben staat ze helaas niet meer op hun website.
Weet iemand of ze gestopt is of privé iets is begonnen?
 
De wat knorrige gastheer mag van mij vervangen worden door een vriendelijker persoon.
Haha dit klinkt herkenbaar, dan ben ik dus niet de enige. Ben lang geleden een keer bij Utrecht Privé binnen geweest het was echt m'n allereerste keer ik was toen nog maagd zelfs. Ik had geen idee hoe het in zijn werk ging en vroeg aan de gastheer van: kunt u mij voorstellen aan de dames?

- nee nee we zijn geen poppenkast, dit is heel denigrerend wat je nu doet
 
Heb Lisa voor Corona tijd perk bezocht, zeer vriendelijke dame die je naar je zin wil maken.
Heb een tijd in Milaan gewoond waardoor ik d'r niet kon opzoeken, sinds ik terug ben staat ze helaas niet meer op hun website.
Weet iemand of ze gestopt is of privé iets is begonnen?
Het is aanname maar denk dat ze gestopt is, adverteerd ook niet meer op kinky.

Over gastheer, alle keren dat ik er geweest ben trof ik vrouw aan welke best vriendelijk was.
 
Nou Lisa werkt nog wel in deze branche, bij toeval kwam ik haar vandaag in de middag tegen in hartje Amsterdam achter de raam vandaag op de korte Korsjespoortsteeg thv nummer 45 bij de middelste raam (bij de kerk die er staat in de straat). voor haar raam hangt wel een oranje sjaal met Holland erop.
Heb d'r alleen niet aangesproken op welke dagen ze werkt en wat haar werk tijden zijn.

Moet wel bekennen dat ik wat schrok van hoe ze nu eruit ziet ivm 3 jaar geleden, een stuk mager en ouder dat ze eruit ziet
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/591599-lisa
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
verbaasd dat ik nog of geen recensie kon/kan vinden van Lisa.
loopt nogal wat jaartjes mee.
leuke , lieve vriendelijke vrouw.
ze is gewoon lekker, en ook lekker gewoon , daarom denk ik niet opvallend.
ze doet wat ze beloofd en dat is goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan