Recensie Lisa, Zutendaal/Maaseik 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

eMtsuJ

Newbie
4
24/11/22
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwigheid-voor-de-eerste-keer-blonde-nymfomane-herk-de-stad.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag eens binnengewandeld bij Lisa in Zutendaal.
Ben hier terecht gekomen omwille van een last minute afzegging van een andere dame.
Vlotte communicatie via WhatsApp, aangegeven dat ik onervaren ben maar dit was geen probleem.

Eenmaal aangekomen al een beetje geschrokken van het verschil met wat er op de foto's te zien is qua gezicht, ze is duidelijk ouder dan wat ze aangeeft op RL.
Vriendelijk begroet met een zoen en kreeg dan instructies om mij uit te kleden, financien afgehandeld en dan is ze begonnen met PMC.
Ze heeft een zeer mooi lichaam, borsten zijn naturel maar haar billetjes zijn bewerkt vermoed ik.
Vingeren mocht ik niet doen, dan is zij vanboven komen zitten (heel mooi zicht op haar voorgevel en hier mocht ik wel mee spelen).
Na amper een paar minuten (aangezien er weinig leven in zat) aangegeven om een andere positie te doen, even doggy geprobeerd en haar een paar keer gevraagd om dit voor haar oke was (kon uit haar lichaamstaal niet opmaken of ze het zelf ook leuk vond).
Ze neemt totaal geen initiatief en geeft amper tot geen interactie (zelfs amper oogcontact).
Haar engels is zeer gebrekkig en dus ter plaatse moeilijk te communiceren.
Kamer is zeer klein en heel warm ondanks dat de verwarming niet aanstond.

Ben na amper 30minuten al terug buitengestapt zelfs zonder hoogtepunt!

Dit was mijn eerste ervaring bij een DVP maar deze zal mij nooit terug zien!
 
Dit was mijn eerste ervaring bij een DVP maar deze zal mij nooit terug zien!
Oh collega, blijven volharden hè, er komen vanaf nu enkel maar heerlijke ervaringen op je pad!
Ik herinner me nog mijn eerste stappen, zelfde voor gehad. Het wordt echt veel beter, en eens de smaak te pakken een heerlijke journey van lust en emoties.
Schrijf inderdaad ook je ervaringen, deel ze, lees ze, het spaart je een hoop centjes uit als je hier wat namen kiest met reviews van collega wandelaars!
Een goede tip is inderdaad eerst wat in privé huizen langsgaan en daar een keuze maken van het lekkere vlees dat je voorgeschoteld wordt. Na een tijdje zul je de vaste degelijke waarden herkennen en waarderen aan dvp's.
Smaken verschillen enorm, en wat je ook doet, mindset is everything!
Veel suc6 en genot gewenst.
Bedankt voor je review.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-hot-4.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Uurtje vantevoren kunnen afspreken, contact ging snel, op afgesproken tijd nog even buiten wachten, je denkt ze staat zich op te frissen, maar nee....deur open, vorige klant eruit, jij erin.

Hartelijke kus, gevolgd door hard/kil geld eisen, daarna alles uit en meteen van kiet. Afgesproken 69, tong, massage. Omdat ik vermoedde dat er nog geen febreze door de sleuf was gegaan, maar de 69 geskipt. Heeft een vlot tempo, snel afwerken en dan krijg je een tissue en gaat ze al verder op de gsm met de volgende. Dacht er komt nog wat, maar nee de broek ging weer aan.

Wel een hartelijke kus bij afscheid, maar toch binnen 20min buiten. Is een knappe meid, foto's kloppen wel. Herhalingsgevaar, alleen voor een vluggertje.
 
Uurtje vantevoren kunnen afspreken, contact ging snel, op afgesproken tijd nog even buiten wachten, je denkt ze staat zich op te frissen, maar nee....deur open, vorige klant eruit, jij erin.

Hartelijke kus, gevolgd door hard/kil geld eisen, daarna alles uit en meteen van kiet. Afgesproken 69, tong, massage. Omdat ik vermoedde dat er nog geen febreze door de sleuf was gegaan, maar de 69 geskipt. Heeft een vlot tempo, snel afwerken en dan krijg je een tissue en gaat ze al verder op de gsm met de volgende. Dacht er komt nog wat, maar nee de broek ging weer aan.

Wel een hartelijke kus bij afscheid, maar toch binnen 20min buiten. Is een knappe meid, foto's kloppen wel. Herhalingsgevaar, alleen voor een vluggertje.
130 euries voor 20 min.???
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan