Recensie Lissy, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abc

Stamgast
251
02/12/21
427
20
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2381452-lissy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De advertentie van Lissy viel me meteen op door de foto. Ik had deze foto's namelijk al een keer eerder gezien bij een andere advertentie van een dame die ik eerder al een keer bezocht had, namelijk deze: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/8172685-eva De dame in de foto was niet de dame bij deze advertentie, dus ik dacht misschien heb ik haar (Lissy) dan nu te pakken.

Maar helaas, bij aankomst trof ik wederom een andere dame aan. Ik had geen zin om mijn telefoon erbij te pakken en het echt te controleren, maar de dame zelf zei dat ze echt de dame op de foto was. De dame die ik aantrof zag er slanker uit en met meer tattoo's. Maar goed, ik kwam van ver dus trok me er niet zoveel van aan.

Toen ik haar een bericht had gestuurd dat ik bij de deur was heeft ze me 20 minuten laten wachten, dat had ik nog nooit eerder meegemaakt maar goed ik was uiteindelijk binnen. Op de kamer had ik meteen gevraagd naar haar prijzen en aangegeven dat ik vooral op zoek was naar tongzoenen. '30 minuten, 100 euro' zoals ook in de advertentie stond. Ik heb toen voor de zekerheid gevraagd of tongzoenen daarbij inbegrepen zat, ook met gebaren om echt zeker te zijn. 'Ja' was het antwoord. Enkele seconden nadat ik het geld had overhandigd begon ze van:

'Tongzoenen kost wel extra.'
- 'Hoeveel?'
'50.'

Dat vond ik vreemd, maar ik dacht nou ok vooruit. Toen nogmaals gezegd dat ik dan ook écht tongzoenen dus met volle overgave en veel tong verwacht. Geld overhandigd.

Na het uitkleden heb ik dus gelijk voorzichtig geprobeerd te tongzoenen, want ik wil altijd gewoon direct gas erop op dat gebied. Nou u raadt het al: mevrouw hield haar lippen behoorlijk op elkaar en haar tong gespannen. Ik heb toen gezegd dat ik niet tevreden was. Weer een poging, ook niet goed. Ondertussen merk ik dat ze probeert over te gaan op het pijpen. 'Ik wil eerst zoenen' zeg ik. Dus weer proberen, weer slappe hap. Op dat moment heb ik gezegd van: 'weet je wat laat maar, je zoent gewoon niet.' en ben ik me weer gaan aankleden. Vervolgens probeert ze me over te halen om toch te blijven enzo en heb ik gezegd van: 'ok ik geef je nog 1 kans.' Dus weer proberen te tongzoenen, dit keer ging het al wat beter maar ze brak het gewoon de hele tijd af.

Toen was ik er gewoon écht klaar mee. Ik ben rustig gebleven maar heb wel duidelijk gezegd dat ik hier geen zin meer in heb en het zo niet meer van mij hoeft. Ik was echt megakwaad van binnen en ben mooi weggegaan. Na 10 minuten was ik dus weer buiten denk ik.

Vermijd deze dame (de advertentie bedoel ik vooral) dus maar gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan