Recensie Lita, Spink Thai massage, Evergem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mrswalcheren

Newbie
14
22/10/21
9
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was weer eens tijd voor een bezoekje aan Spink. De laatste keer was ik bij Nadia geweest. Ik was zeer tevreden over haar massage. Ik twijfelde maar maakte deze keer een afspraak met Lita. Ik was benIeuwd. Omdat ik een uur moet reizen is het altijd goed timen; dat lukte deze keer en 5 minuutje voor tijd draaide ik de parking oP bij Spink. Lita deed open en trok me mee naar boven. Na de Financien van 70 E vertrok zij weer. Het duurde meer dan 5 minuten en het enige was zij had gedaan is haar telefoon gehaald voor de muziek. Toen vertrok ze weer voor 5 min en kwam terug met de bekende teil. Na t wasje begon ze met de massage op mijn rug. Ik kan het geen massage noemen was meer een beetje wrijven en na 5 min was ze er meer klaar. Toen gooide ze haar mooie borsten in de strijd over mijn rug en veelvuldig over mijn hoofd. Ze heeft echt een mooie cup D en wellicht E; niet van de dokter.
Toen mocht ik omdraaien; ze masseerde niet maar raakte mijn vriend aan. Toen zei ze waarom betaal je niet meer. Ik wil je een BJ geven voor 50 e extra. Ik ga aan maar 30 E te hebben. Nou ja voor deze keer doe ik het voor 30 euro. Ze naam mijn vriend in de mond en na 2 likjes zei ze….wil je met mij spelen? Ik ben geil. Ze ging op haar. Rug liggen en mocht haar tepels kussen en beffen. Mocht alles met haar doen. En toen pakte ze een cd en hebben we het gedaan. Ik moet er nog van bijkomen. Wil je gewoon een massage dan Lita niet boeken…….wil je meer dan Lita wel boeken…..douchen samen doiet ze niet en ik stond na 40 min weer buiten. Het was leuk maar kies toch volgende keer voor een andere dame. HOE ZIJN JULLIE ERVARINGEN??
 
Het was weer eens tijd voor een bezoekje aan Spink. De laatste keer was ik bij Nadia geweest. Ik was zeer tevreden over haar massage. Ik twijfelde maar maakte deze keer een afspraak met Lita. Ik was benIeuwd. Omdat ik een uur moet reizen is het altijd goed timen; dat lukte deze keer en 5 minuutje voor tijd draaide ik de parking oP bij Spink. Lita deed open en trok me mee naar boven. Na de Financien van 70 E vertrok zij weer. Het duurde meer dan 5 minuten en het enige was zij had gedaan is haar telefoon gehaald voor de muziek. Toen vertrok ze weer voor 5 min en kwam terug met de bekende teil. Na t wasje begon ze met de massage op mijn rug. Ik kan het geen massage noemen was meer een beetje wrijven en na 5 min was ze er meer klaar. Toen gooide ze haar mooie borsten in de strijd over mijn rug en veelvuldig over mijn hoofd. Ze heeft echt een mooie cup D en wellicht E; niet van de dokter.
Toen mocht ik omdraaien; ze masseerde niet maar raakte mijn vriend aan. Toen zei ze waarom betaal je niet meer. Ik wil je een BJ geven voor 50 e extra. Ik ga aan maar 30 E te hebben. Nou ja voor deze keer doe ik het voor 30 euro. Ze naam mijn vriend in de mond en na 2 likjes zei ze….wil je met mij spelen? Ik ben geil. Ze ging op haar. Rug liggen en mocht haar tepels kussen en beffen. Mocht alles met haar doen. En toen pakte ze een cd en hebben we het gedaan. Ik moet er nog van bijkomen. Wil je gewoon een massage dan Lita niet boeken…….wil je meer dan Lita wel boeken…..douchen samen doiet ze niet en ik stond na 40 min weer buiten. Het was leuk maar kies toch volgende keer voor een andere dame. HOE ZIJN JULLIE ERVARINGEN??
not all thai massage lady will always shower together too! its depend on the girls if they want to do and not our job for 70€ for 1 hrs to shower you should to understand this too! And its erotic massage soft massage with teasing! If you want good and perfect go tranditanal massage! you pay 75 € and the girl is Not Naked and Not happy end by hand too!!
 
Het was weer eens tijd voor een bezoekje aan Spink. De laatste keer was ik bij Nadia geweest. Ik was zeer tevreden over haar massage. Ik twijfelde maar maakte deze keer een afspraak met Lita. Ik was benIeuwd. Omdat ik een uur moet reizen is het altijd goed timen; dat lukte deze keer en 5 minuutje voor tijd draaide ik de parking oP bij Spink. Lita deed open en trok me mee naar boven. Na de Financien van 70 E vertrok zij weer. Het duurde meer dan 5 minuten en het enige was zij had gedaan is haar telefoon gehaald voor de muziek. Toen vertrok ze weer voor 5 min en kwam terug met de bekende teil. Na t wasje begon ze met de massage op mijn rug. Ik kan het geen massage noemen was meer een beetje wrijven en na 5 min was ze er meer klaar. Toen gooide ze haar mooie borsten in de strijd over mijn rug en veelvuldig over mijn hoofd. Ze heeft echt een mooie cup D en wellicht E; niet van de dokter.
Toen mocht ik omdraaien; ze masseerde niet maar raakte mijn vriend aan. Toen zei ze waarom betaal je niet meer. Ik wil je een BJ geven voor 50 e extra. Ik ga aan maar 30 E te hebben. Nou ja voor deze keer doe ik het voor 30 euro. Ze naam mijn vriend in de mond en na 2 likjes zei ze….wil je met mij spelen? Ik ben geil. Ze ging op haar. Rug liggen en mocht haar tepels kussen en beffen. Mocht alles met haar doen. En toen pakte ze een cd en hebben we het gedaan. Ik moet er nog van bijkomen. Wil je gewoon een massage dan Lita niet boeken…….wil je meer dan Lita wel boeken…..douchen samen doiet ze niet en ik stond na 40 min weer buiten. Het was leuk maar kies toch volgende keer voor een andere dame. HOE ZIJN JULLIE ERVARINGEN??
Heb zelfde ervaring met Litta . Heeft hoegenaamd niets met massage te maken . Denk zelfs dat ze niet kan masseren . Dit is sex en niets anders . Ik vind dat spijtig een goede erotische massage teasing en happy end kan zo deugd doen . Ze vragen dan maar 70 maat het is wel de bedoeling dat je extras koopt . Vandaar geen bezoekjes meer naar Spink
 
Lita heeft hier al een draadje. Ik vind ze top!
Het gaat inderdaad over deze Litta:

 
not all thai massage lady will always shower together too! its depend on the girls if they want to do and not our job for 70€ for 1 hrs to shower you should to understand this too! And its erotic massage soft massage with teasing! If you want good and perfect go tranditanal massage! you pay 75 € and the girl is Not Naked and Not happy end by hand too!!
Thai girl where can massage with u
 
not all thai massage lady will always shower together too! its depend on the girls if they want to do and not our job for 70€ for 1 hrs to shower you should to understand this too! And its erotic massage soft massage with teasing! If you want good and perfect go tranditanal massage! you pay 75 € and the girl is Not Naked and Not happy end by hand too!!
Nowadays I pay Thai ladies always 150 €/hour for massage + "extra". I like to shower before I leave. If the lady likes to join me in the shower, great, if not, it is her choice. Most important is always that I had a great time and the lady as well.
 
Nowadays I pay Thai ladies always 150 €/hour for massage + "extra". I like to shower before I leave. If the lady likes to join me in the shower, great, if not, it's her choice. Most important is always that I had a great time and the lady as well.
Ofcause if you pay 150 the girl will be happy with big smile they will allow almost everything you asked with extra price, but nowadays some guy don't understand pay 70€ they think we are slave can do everything, sorry meneer if you want more, you must pay more ! our job is only end by hand and a little bit body touching for 70€! so you can complaing 150 € or 70 € its not the same quality anyway!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ofcause if you pay 150 the girl will be happy with big smile they will allow almost everything you asked with extra price ,, ,,,,,,but nowadays some guy don't understand pay 70€ they think we are slave can do everything ,,,,,,,,,,,,, sorry maneer if you want more ,, you must pay more ! our job is only end by hand and a little bit body touching for 70€! so you can complaing 150 € or 70 € its not the same quality anyway!
Most of the time, this is true. If you pay the lady 150 €/hour and treat her with respect and not as a slave, you will get a lot in return. We, the men who need the ladies so badly, should never forget that the ladies after all are human beings just like us, the customers.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens bij Lita gepasseerd. Is inderdaad een vollere dame maar zou haar zeker niet dik noemen. Maar ze is inderdaad wel geen 45 kg zoals sommige andere dames...
Vroeg of ik een hard- of soft massage wou. Gekozen voor een hard massage. Vroeg ook of ik het HP nu wou of pas nadien. Gekozen voor straks.
Massage zelf was niet repetitief dus redelijk wat variatie hierin. Wel gemerkt dat Lita redelijk energetisch was. Iets wat ze standaard is of een soort rolletje dat ze opzet? Je merkt wel, dat door dit communicatief gedrag, af en toe een knuffel dat ze iemand snel op z'n gemak kan zetten en ook wel de vraag snel komt voor extra's te doen. Het is namelijk moeilijker om aan zo iemand te weigeren doordat ze er echt volop in vliegt. Soit, enkel gekozen voor een BJ zonder condoom die ze ook met overgave en af en toe wat speeksel deed.
Tijdens de rugmassage, wat extra olie over mijn achterwerk en besteedde toch redelijk wat tijd om zo te teasen met haar vingers rond de balzak, af en toe aftrekken, af en toe het kontgaatje passeren enz.. Stond redelijk goed toen ik mij mocht omdraaien en begon vrij snel aan het afwerk en zuigwerk.
Zeker niet slecht. Uiteindelijk nog extra massage van het kontgaatje en terwijl zuigen en kwam al vrij snel tot een deugddoende zaadlozing.
Hierna nog massage borst/buikzone, armen, voeten en uiteindelijk na een goede douche Spink verlaten.

Heb het mij alleszins niet beklaagd en een van de betere ervaringen de voorbije periode in Spink.
 
Dame ontvangt nu in Brecht (Prov. Antwerpen):

Voor de liefhebbers, ze ontvangt opnieuw in haar oude stek:

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht in Deinze. Vooraf met haar via Whatsapp besproken dat ik kwam voor massage en blowjob zonder condoom. Bij aankomst onmiddellijk ontvangen door Lita. Lita is mooie dame met mooie grote borsten maar ook een buikje.
Maar voor mij toch een mooie vrouw.
Eerst wasje en dan begon ze aan de massage maar die viel enorm tegen. Ik noem het eerder gewrijf dan massage…
Na 10 minuten mocht ik me al omdraaien en begon ze aan de voorkant maar na één minuut was ze me al aan het pijpen.
Dat deed ze zeker niet slecht, zeer diep zelf maar ik kwam ook voor een massage. Ze vroeg me snel of ik niet meer wou maar ik zei dat geen extra geld bijhad. Geen probleem voor haar, date zou wat korter zijn maar dan mocht ik haar neuken en met haar kutje spelen.
Aangezien massage toch niets voorstelde ingegaan op haar aanbod. Haar dan 10 minuten gebeft en gevingerd en uiteindelijk al neukend klaargekomen.
Was niet slecht maar zeer professioneel en eigenlijk wou ik gewoon een goede massage.
Geen herhalingsgevaar voor mij en ik kan mijn zoektocht naar een goede masseuse voortzetten.
 
Deze dame onlangs bezocht in Deinze. Vooraf met haar via Whatsapp besproken dat ik kwam voor massage en blowjob zonder condoom. Bij aankomst onmiddellijk ontvangen door Lita. Lita is mooie dame met mooie grote borsten maar ook een buikje.
Maar voor mij toch een mooie vrouw.
Eerst wasje en dan begon ze aan de massage maar die viel enorm tegen. Ik noem het eerder gewrijf dan massage…
Na 10 minuten mocht ik me al omdraaien en begon ze aan de voorkant maar na één minuut was ze me al aan het pijpen.
Dat deed ze zeker niet slecht, zeer diep zelf maar ik kwam ook voor een massage. Ze vroeg me snel of ik niet meer wou maar ik zei dat geen extra geld bijhad. Geen probleem voor haar, date zou wat korter zijn maar dan mocht ik haar neuken en met haar kutje spelen.
Aangezien massage toch niets voorstelde ingegaan op haar aanbod. Haar dan 10 minuten gebeft en gevingerd en uiteindelijk al neukend klaargekomen.
Was niet slecht maar zeer professioneel en eigenlijk wou ik gewoon een goede massage.
Geen herhalingsgevaar voor mij en ik kan mijn zoektocht naar een goede masseuse voortzetten.
if you want a real good massage then you better look for tranditanal massage Not erotic massage ,! mostly erotic massage girl they can do soft teasing massage body to body that it ,, I suggest you tranditanal massage is what you loooking for mister
 
Terug
Bovenaan Onderaan