Recensie Litta, Spink Massage Evergem 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Secret

Vaste klant
201
30/08/21
69
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij litta geweest bij spink.
Toen ik binnenkwam had ze er zin in, iets teveel zelf. Ze begon direct aan mijn broek te prutsen voor uit te doen.
dan vroeg ze of ik zin had voor mij te douchen en ging ze mee.
beetje wrijven onder de douche zei ze al waarom betaal je niet voor alles? Ik ben geil…
Maar had niet meer geld bij, dus doe ik dit ook niet.
Dan qua massage beetje wrijven maar denk dat ze teveel zin had want ze begon direct in mijn oor te hijgen…
Ik zelf kreeg ook natuurlijk wel zin want ze heeft mooie borsten. Maar is wel niet de magerste.
dus na 15min vroeg ze al om mij om te draaien. En begon te te teasen door tussen haar borsten piemel te doen en heletijd te doen alsof ze er aan ging likken.
ze vroeg dan ook of ik zeker niet meer geld bij had, maar zoals gezegd had ik dit niet bij. En stelde ze voor om gratis blowjob te doen als ik volgende keer meer mee pak dan.
zo gezegd zo gedaan pakte ze hem wel zeer goed in haar mond en vroeg of ik mocht klaarkomen in haar mond en had ze geen probleem mee.
nadien nog een douche en was ik al klaar. Op zich veel te snel want was maar goeie 40min binnen. Ze zei nog dat ze volgende keer op mij wil rijden maar twijfel nog aan volgende keer… want op zich betaalde ik voor uurtje en heeft ze op 40min op zich ook extra verdiend. Maar oké ja ik zie nog wel als ik nog eens in de buurt ben.

Kussen deed ze niet maar ze daagde wel heletijd uit voor te kussen. Dus ze liep wel met goesting denk ik maar ik had geen zin voor extra te betalen. ?
 
Ah ze zijn precies opgeslagen daar... was ook niet eeuwig vol te houden zeker, die €70 per uur? Niet onverwacht, wel spijtig... Wat vroeg ze voor de volle ervaring? Nmc, tz, the works? En normaal ook pzc dus, maar die kreeg je al als freebie, zelfs cim ?
 
Heb niet gevraagd naar wat ze vroeg voor alles aangezien ik niets extra bij had. Maar denk dat ze daar vooral zit voor de extra's, want qua massage was het niet alles. Maar ik ga natuurlijk niet klagen aangezien ik in het mondje mocht spuiten ?
 
Ik ben deze meid vandaag weest bezoeken. Om eerlijk te zijn, bij het binnenkomen vroeg ze hoelang ik bleef en toen ik zei 1 uur, zei ze onmiddellijk 80€ aub. Ik haalde geld uit mijn zak en toonde bewust meer dan 80. Ik gaf 80 en ze zei niks. Toen ze terug kwam zette ze zich speels naast mij op bed en begon te teasen. Ik nam haar ook bij haar borsten en streelde haar poesje, waar ze eens om lachte. Toen zei ik kom massage en ging liggen. Ik koos voor zacht en ik moet eerlijk zeggen het was goed gegeven met héél veel teasen tussendoor. Om de haverklap zat ze met haar hand mijn piemel te nemen langs achter door met de nodige Olala's en Oh baby. Ik liet ze doen en lachte eens. Na 20 minuten moest ik mij draaien en zijn we beginnen zoentjes geven, aan haar poesje voelen, zij mijn piemel in haar hand en pas toen vroeg ze als we gingen spelen met elkaar of gewoon verder doen met massage. Ik koos voor extra, betaalde 70 extra en van dan kwam ze pas echt tot leven. We hebben een goede 40 minuten het leuk gemaakt voor elkaar. Ze kan super pijpen vind ik en verder geniet ze ook van een goede befbeurt. Na het klaarkomen is ze gewoon blijven spelen en plagen tot de tijd goed rond was. Als ik mijn kleren aanhad en buiten wandelde was ik iets meer dan een uur binnen. Dus zeker super service, die verdient om nog eens terug te gaan. Ze is daar blijkbaar maandag begonnen. Het was mijn eerste bezoek daar, maar er komen er nog. Daar ben ik nu zeker van. Toen ik binnen kwam en naar boven ging zag ik in de gang Champain, een knipoogje van haar en een lief lachje deed me heel even twijfelen. Later wil ik die ook zeker eens bezoeken.
 
Toch wel vreemd dat ze eerst lange tijd bij Dokkeaw in Zwevegem heeft gewerkt en sinds ze daar weg is zowat heel België is rondgetrokken en elke week in een ander salon heeft gewerkt.
 
Het doel van die dames is nu eenmaal om geld te verdienen. In het ene salon komt er ook meer volk dan in het andere. Het is toch normaal dat ze niet blijven waar ze bijna niks verdienen? Daar heb ik geen probleem mee, zolang de service maar goed is.
 
Dat is waar, maar denk als je ook gwn geld wil verdienen met seks moet je privé ontvangst doen of in club waar echt bedoeling is voor seks. Niet echt thai massage huis. Alij denk ik. Denk dat ze meer geld kunnen ontvangen in privé
 
Ben nogmaals deze lieve dame gaan bezoeken. Eerder om voor mijzelf een bevestiging te krijgen dat het echt goed was, dan dat ik verwachtingen had. Ik moet zeggen, ik heb al wat Thaise dames gehad, maar het is de eerste keer dat ik zo'n klik heb met iemand. Van zodra ze mij zag, straalde ze, vlug naar boven, waarbij ze reeds teasde langs de trap. Zij direct op en ze trok me bij mijn handen bij haar. Keuze gemaakt voor een uurtje en full option genomen. Ze deed speels mijn broek uit terwijl ze nog op bed zat en nam al onmiddellijk mijn penis in haar mond. Eventjes natuurlijk. Dan was ze even weg, en dan een heerlijk tijd samen. Spelen, plagen, leuke babbel. Alles wat het aangenaam maakt. Ze wou mij absoluut eerst een beetje pijpen en eerlijk, ze deed het zo goed dat ik haar vroeg om te stoppen. Daarna een beetje massage en na een paar standjes vroeg ze, terwijl ze boven op mij zat om in haar mond klaar te komen. Blijkbaar had ze daar veel plezier van, want ze was "verry happy" met mijn bezoekje. Ze vroeg om nog samen te douchen, maar dat heb ik overgeslagen. Wie weet volgende keer, niet alles in één keer ontdekken hé. Top dame als je het mij vraagt. :)
 
Ondertussen al terug een paar maal bij deze knappe meid geweest. Ik heb er een goede klik mee en daarom ga je terug natuurlijk. Ik betaal haar dan ook onmiddellijk 150€ en dan kan "het spel" beginnen. Haar massage is goed. Ze vraagt ook wat je leuk vind. Ondertussen weet ze dat al. :) De laatste 2 maal bleef de massage uit en was het van in het begin teasen en knuffelen. Mekaar plagen en betasten. Een zalige pijpbeurt (wat ze diep doet) en een goede afwerking met zij bovenop mij. Ze durft ook al veel te vragen als je ze beter kent. Ze wou eens zien hoe ik klaarkwam en proeven, wat ik haar ook liet doen. Pijpen tot het laatste en dan moest ze hem zien spuiten. Op het einde nam ze hem nog in haar mond en likte alles af. Zalig haar zo bezig te zien. Ze zei zelf ook dat ze zoiets niet doet met iemand die ze bijna nooit ziet. Wat ik begrijp. We eindigen nu steeds met een douche samen. Daarbij waren we ons eens zo aan het amuseren dat een collega die in een kamer ernaast zat, kwam roepen om stiller te zijn. We moesten natuurlijk nog meer lachen. Ze zei me dat de andere aan het pijpen was en de klant zich niet kon concentreren... Ze ging gehurkt zitten en pijpte me weer stijf en ging lekker door. Ze keek omhoog en zei, nu ben ik stil zie. Daarna afgedroogd en terug naar de kamer om aan te kleden. Alhoewel ik er daar al 3 andere gezien heb nu, en ze mooi vind, hou ik het toch bij haar, gewoon omdat het zo goed klikt. Is een persoonlijke keuze natuurlijk. ☺️
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Lita.
Vrolijke, goedlachse en speelse spring-in-t-veld.
Eerst 70 betaald maar later ingegaan op haar voorstel voor full option.
Ze begon met massage op de rug, b2b met paar speelse "accidentjes". Dan massage vooraan met haar grote, best stevige borsten over alle juiste plaatsen.
Full option was pzc, beffen (wat ze duidelijk dik ok vond) en standjes. Ze pikt snel op wat goed aanvoelde.
Even pauzeren met echt grappige babbel, dan meer lekkere b2b, pzc.
Afsluiten met heerlijke en relaterende massage.
Heb genoten van het uurtje: gelachen, intens en eindigen met ontspanning … zeker niet slecht!
 
Blijven proberen hé. De baas neemt daar altijd op en als hij even met iets bezig is, neemt één van de meisjes op. Nog nooit geweest dat de telefoon niet wordt opgenomen. Keep trying man.
 
Tweetal weken terug langs geweest bij Litta. Vriendelijke dame, recht door zee. Begonnen met een wasje. Dan massage, goed en ontspannend. Veel geteas. Dan omdraaien. Handwerk top en veel uitdagen. Toen kwam de vraag of ik meer wou. Enkel voor pijpbeurt gegaan. Haar wel lekker gebeft. Toen heeft ze me gepijpt. Was behoorlijk kort, want uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken. Daarna nog een ontspannende massage. Herhalingsgevaar is groot. Kleine dame, iets zwaarder gebouwd, grote tieten en heel sexy tattoos
 
Tweetal weken terug langs geweest bij Litta. Vriendelijke dame, recht door zee. Begonnen met een wasje. Dan massage, goed en ontspannend. Veel geteas. Dan omdraaien. Handwerk top en veel uitdagen. Toen kwam de vraag of ik meer wou. Enkel voor pijpbeurt gegaan. Haar wel lekker gebeft. Toen heeft ze me gepijpt. Was behoorlijk kort, want uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken. Daarna nog een ontspannende massage. Herhalingsgevaar is groot. Kleine dame, iets zwaarder gebouwd, grote tieten en heel sexy tattoos
En wat heeft dat dan mogen kosten, als je enkel voor een pijpbeurt gaat?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Ben al een paar keer bij Litta geweest. Leuke grappige meid die wel kan verwennen. Pzc geen probleem en ze maakt er echt wel haar werk van. Verschillende standjes en ze kan het wel passioneel spelen.
Voor herhaling vatbaar.
 
Vorige week voor de vijfde maal bij Litta geweest . Vroeger ging ik bij verschillende thaische dames . Maar geef mij maar Litta . Ze is top . Als ze jou een beetje kent kan echt alles en niets is haar teveel .
 
Ik heb deze dame een tijdje terug ook eens bezocht. Haar service is inderdaad top. Ze doet inderdaad wat ze belooft (PZC, NMC). Ze doet bijna alle normale zaken met veel overgave. Ze laat zich graag en uitgebreid beffen en geeft de indruk daarvan ook écht te genieten. Toengzoenen doet ze helaas niet echt, toch niet met mij. Ze raakt wel je lippen aan, maar als je denkt nu komt het, dan komt er niks. Leuk als teaser, maar niet zo leuk als ze telkens weer terugktrekt. Qua uiterlijk vind ik ze toch ook wat tegenvallen. Het moeten voor mij geen slanke jonge popjes zijn, een lieve smoel heeft ze wel, maar Lita is toch wel wat aan de obese kant. Ze is ook rijkelijk voorzien van tattoos, voor mij hoeft dat niet, maar dat is persoonlijk... Samengevat: zeker niet slecht, maar niet 100 % mijn smaak, dus niet echt herhalingsgevaar.
 
Ik heb deze dame een tijdje terug ook eens bezocht. Haar service is inderdaad top. Ze doet inderdaad wat ze belooft (PZC, NMC). Ze doet bijna alle normale zaken met veel overgave. Ze laat zich graag en uitgebreid beffen en geeft de indruk daarvan ook écht te genieten. Toengzoenen doet ze helaas niet echt, toch niet met mij. Ze raakt wel je lippen aan, maar als je denkt nu komt het, dan komt er niks. Leuk als teaser, maar niet zo leuk als ze telkens weer terugktrekt. Qua uiterlijk vind ik ze toch ook wat tegenvallen. Het moeten voor mij geen slanke jonge popjes zijn, een lieve smoel heeft ze wel, maar Lita is toch wel wat aan de obese kant. Ze is ook rijkelijk voorzien van tattoos, voor mij hoeft dat niet, maar dat is persoonlijk... Samengevat: zeker niet slecht, maar niet 100 % mijn smaak, dus niet echt herhalingsgevaar.
Versta je volledig. Ze geeft leuke pretoogjes maar qua lichaam staat ze mij ook niet aan.
 
Lichaamsbouw is natuurlijk een persoonlijke smaak. Zelf hou ik ook niet van "obese" dames, zoals collega Jaydeepee het zo verwoordt, maar persoonlijk vind ik Litta nog kunnen. Wat mij in haar aantrekt is dat ze een speelvogel is, als ze ziet en voelt dat je daar op ingaat en haar ook "plaagt". Voor mij zijn haar borsten dan op het randje. Ik hou meer van kleinere met een tepeltje op die altijd klaar is om stijf te staan. :) Zo zie je maar, is ieder zijn smaak hé. Maar over haar prestaties zijn we het eens. Leuk!
 
Ja hadden ze maar meer zo dames bij spink, zou ik veel meer gaan. Eens bij Coco geweest en was super mooie, maar was een IJskonijn. Emmy ook niet mijn type. Mss die Kim? Maar geen ervaring mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan