WHEM Litte Vlaams-Brabant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inmiddels contact, lijkt erop alsof het beeld klopt. Lijkt mij een leuke dame en ik ga volgende maand zeker eens afspreken en hier verslag uitbrengen.

Maar in de tussentijd natuurlijk benieuwd naar de andere ervaringen!
 
Ze zit zowat hele dagen ingelogd op de Redlights chat. Dat belooft meestal niet veel goeds...

Ook is er iets vreemds aan de foto's maar kan niet zo direct zeggen wat, enkel een gevoel.

Benieuwd...
 
is een topmeid. Is een keer bij mij geweest en een keer op hotel mee afgesproken. Pijpt als de beste, zoent als de beste en je mag nog klaarkomen in haar mond ook. Helaas tegenwoordig weinig tot geen reactie meer op berichten..
 
Over haar job niks op aan te merken, zou zelf zeggen dat ze die 300 350 waard is maar je moet haar meerdere uurtjes boeken wil je het volle potentieel eruit halen.
 
Laatst bewerkt:
Zie mijn bericht van 14 mei. Nooit tot een afspraak gekomen.

Begon met verhoogd tarief, maar ik wilde het wel proberen. Communicatie echter vaag en afspraak werd nooit concreet. Vaak lang wachten op reactie (terwijl ze in tussentijd gewoon online was met grote regelmaat) en nooit een concreet ja op mijn voorgestelde dagen/tijden.

Tsja, als het al zo begint haak ik af. En zeker voor €350.
 
Zie mijn bericht van 14 mei. Nooit tot een afspraak gekomen.

Begon met verhoogd tarief, maar ik wilde het wel proberen. Communicatie echter vaag en afspraak werd nooit concreet. Vaak lang wachten op reactie (terwijl ze in tussentijd gewoon online was met grote regelmaat) en nooit een concreet ja op mijn voorgestelde dagen/tijden.

Tsja, als het al zo begint haak ik af. En zeker voor €350.
Oei jammer te horen. Dat is uiteraard niet ok.
 
is een topmeid. Is een keer bij mij geweest en een keer op hotel mee afgesproken. Pijpt als de beste, zoent als de beste en je mag nog klaarkomen in haar mond ook. Helaas tegenwoordig weinig tot geen reactie meer op berichten..
Ik wil graag mijn mening herzien

Veel te duur en eens ze je nummer heeft, begint ze je ook al lastig te vallen en meermaals om geld te vragen en je krijgt er niets voor terug... wegblijven van deze dame is de boodschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan