WHEM Liv/Nova, sexjobs Vlijmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft ook een baan en kan niet altijd opnemen. Appen werkt het beste, maar korte termijn afspraken wil bij haar niet lukken. Je moet echt ver vantevoren plannen
Dat geloof ik graag en respecteer ik ook maar zeg dat dan gewoon. Laat dat dan even weten, is een kleine moeite. Niks laten horen vind ik gewoon asociaal en al is de dame in kwestie nog zo leuk, knap en geiler dan geil, niet even netjes communiceren is voor mij een no go. Heb er echt heen problemen mee om een date te plannen voor over bijv. 2 weken.
 
Recensies op andere sites geven aan dat je in het begin goed haar best deed maar de laatste paar geven aan dat ze het niet zo nauw neemt met de hygiene en er een routineklus van heeft gemaakt. Het lijkt er op dat ze niet zo veel zin meer in heeft dan as het begin en doet dus daarom ook niet echt de moeite om berichten te lezen.
 
Ik heb haar deze week ook geappt. Ze heeft het wel gelezen maar reageert dus ook niet. Ze kan toch op z,'n minst bericht sturen met de prijzen en wat er kan.
 
Tijdens een klus bij haar in de buurt van een week heb ik het 4 dagen op een rij geprobeerd bij deze dame (netjes 1 a 2 appjes, geen 20 om even duidelijk te zijn) . Op dag 4 kreeg ik eindelijk haar eindelijk telefonisch te pakken en haar reactie was uitermate onvriendelijk. Heb toen maar vriendelijk bedankt en ook aangegeven waarom. De reactie daarop was nog slechter, dus ik weet niet waarom deze dame een advertentie heeft, maar het is niet om een gezellige tijd te hebben als DVP....
 
Toen ze net hiermee begon tig keer een afspraak gemaakt die steeds op het laatst werd gecancelled. Altijd met een andere smoes. Werk, dochter op bezoek, buren etc. Uiteindelijk gelukt. De date zelf was niet voor herhaling vatbaar. Weinig enthousiasme en initiatief van haar. Wel zc geneukt. Dame heeft ook een topic op het hobbyforum.
Gezien de moeite die het kost en de tegenvallende date geen herkansing.
 
Meerdere keren bij haar geweest. Lekker wijf, mits je van redelijk wat vlees op de botten houdt. Tegenwoordig is het onmogelijk om af te spreken. Bijna nooit tijd, of op onmogelijke tijdstippen. Mocht het dan wel gelukt zijn on af te spreken dan zegt ze vlak vantevoren af. Zeer jammer, maar ik probeer het niet meer
 
Ik praat ook niet over haar nummer, maar nummers van mensen. Ja, mensen die ik ook ken. Waaronder zelfs mijn nummer is gedeeld met een dame. Ik reageerde op een student en een ander student met ook een adv reageerde.. paar weken later reageert zij ook met exact dezelfde openingstekst. De dames waar ik de linkjes van had gedeeld zijn naderhand allemaal verdwenen. Apart toch, als je niks te verbergen hebt?

Het zou kunnen dat Liv daar niet bij hoort, maar gezien de opstelling van de advertenties denk ik daar anders over.

Onzin nog nooit lastig gevallen door haar. Valse beschuldigingen is ook niet netjes.
 
Ben bij liv een paar keer geweest, ja als je een milf zoekt met vlees dan is ze mmmmm. Ook echt mijn type maar ze zegt nogal is af op het laatste moment….dat maakt het voor mij toch minder prettig. Haar hygiene is prima…kaal en fris…
 
Kom al een aantal jaar geregeld bij Nova / Liv. Afspraak maken gaat soms wat lastiger, maar vaak ook snel. Komt bij mij afspraken altijd na. Ontvangt aan huis in normale woonwijk met beneden van die kef hondjes, maar die blijven gelukkig beneden. Sex is op de slaapkamer in een groot bed. Nova draagt lingerie als je daar om gevraagd hebt en heeft er altijd zin in. Is zeker vol, maar de foto's geven een goed en reeel beeld. Pijpen zonder is heerlijk, sex doe ik altijd met. Verschillende standjes mogelijk en ze kreunt altijd lekker mee. Houdt van wat steviger en bijvoorbeeld een goede klets op de billen in doggy positie. Gezellige babbel voor en na, maar tijdens alleen maar geile praat.
Prima adres voor mij.
 
Kom al een aantal jaar geregeld bij Nova / Liv. Afspraak maken gaat soms wat lastiger, maar vaak ook snel. Komt bij mij afspraken altijd na. Ontvangt aan huis in normale woonwijk met beneden van die kef hondjes, maar die blijven gelukkig beneden. Sex is op de slaapkamer in een groot bed. Nova draagt lingerie als je daar om gevraagd hebt en heeft er altijd zin in. Is zeker vol, maar de foto's geven een goed en reeel beeld. Pijpen zonder is heerlijk, sex doe ik altijd met. Verschillende standjes mogelijk en ze kreunt altijd lekker mee. Houdt van wat steviger en bijvoorbeeld een goede klets op de billen in doggy positie. Gezellige babbel voor en na, maar tijdens alleen maar geile praat.
Prima adres voor mij.
Zijn alleen de hondjes in huis of zijn er nog meerdere mensen in huis?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan