Recensie Liza, Amstelveen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
418
19/12/21
432
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1430141-liza
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Liza geweest . Zij is pas net in Nederland. Mooie verschijning , heerlijk figuur . Knap koppie . Na eerst nog beetje aftasten begon zij mij heerlijk te pijpen . Lekker met veel spuug en ook beetje aftrekken. Heerlijk moest mijn best doen al niet klaar te komen ( cim/cif is eur 20 extra) . Daarna condoom erop en begon zij mij te berijden . Vervolgens missionaris. En terwijl ik haar aankeek werd ze zelfs beetje verlegen. Toen doggy . Lekkere billen . Afgemaakt zijwaarts . Steeds harder en harder en ook zij kreunde steeds harder . Uiteindelijk heerlijk klaargekomen . Nog een tijd zo blijven . Het ijs was ook gebroken want wij hebben nog heerlijk liggen knuffelen en napraten . Schatje Liza en ik kom zeker terug. Thank you darling.
 
Heb haar gister berichtje gestuurd via whatsapp, en je kan het al raden, wel onine komen, maar reageren ho maar, jammer voor mij een NO GOo_O
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met de communicatie; bij mij wel reactie ("busy") en ze staat ook niet open om een concrete afspraak voor de volgende dag in te plannen (hoe makkelijker kan ik het voor haar maken?) want ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik als ongewenste klant was verklaard.

Ik vermoed dat dezelfde booker/planner de afspraken inplant net als bij Lilly/Anna's die nu vertrokken zijn. Is een nieuwe organisator in Amstelveen.

Ik zet haar op de play hard to get lijstje en focus voorlopig maar op anderen. Succes toegewenst voor de volhouders.
 
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met de communicatie; bij mij wel reactie ("busy") en ze staat ook niet open om een concrete afspraak voor de volgende dag in te plannen (hoe makkelijker kan ik het voor haar maken?) want ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik als ongewenste klant was verklaard.

Ik vermoed dat dezelfde booker/planner de afspraken inplant net als bij Lilly/Anna's die nu vertrokken zijn. Is een nieuwe organisator in Amstelveen.

Ik zet haar op de play hard to get lijstje en focus voorlopig maar op anderen. Succes toegewenst voor de volhouders.
Vervelend om te horen . Ik kreeg niet het idee dat er een booker tussen zat maar kan . Ik heb wel een foto meegestuurd. Helpt wel met nieuwe dames .zij gaf wel aan max 3/4 afspraken te doen op een dag .
 
Ik vond haar maar mwoaah, kwam bij mij niet de gemaakte afspraken na. Kon wel duidelijk zien dat ze heel moe was. Misschien dat @Rudolfo haar zo hard genomen heeft, dat ze geen energie meer had 🤣

Is wel de meid van de foto, maar die zijn wel heel glamoureus genomen.

Ik zal niet zo snel nog een x gaan iig.
Welke afspraken had je met haar (booker?) gemaakt die ze niet nakwam?
 
Ook geweest, afspraak maken ging overigens makkelijk eerlijk gezegd.
Maar viel niet mee. Bij het openen van de deur zijn meteen wel wat 'filtertjes' verdwenen. Wat resteert is een lief maar doorsnee dame. Overigens niet heel veel ouder in dit geval. Maakt wat uitgebluste indruk en wat beloofd is wordt nipt nagekomen. Pijpt wel heel lekker. En ook gelachen, maar daar kom ik niet in eerste instantie voor.
Zag ook pas later dat de eerste recensieschrijver op kinky 50 recensies heeft staan die vrijwel allemaal juichend zijn. Voor sommigen is een blote vrouw an sich al reden voor extase ;)
Ik ga niet nog eens iig
 
Ook geweest, afspraak maken ging overigens makkelijk eerlijk gezegd.
Maar viel niet mee. Bij het openen van de deur zijn meteen wel wat 'filtertjes' verdwenen. Wat resteert is een lief maar doorsnee dame. Overigens niet heel veel ouder in dit geval. Maakt wat uitgebluste indruk en wat beloofd is wordt nipt nagekomen. Pijpt wel heel lekker. En ook gelachen, maar daar kom ik niet in eerste instantie voor.
Zag ook pas later dat de eerste recensieschrijver op kinky 50 recensies heeft staan die vrijwel allemaal juichend zijn. Voor sommigen is een blote vrouw an sich al reden voor extase ;)
Ik ga niet nog eens iig
Ieder zijn eigen ervaring . En zeker zijn niet al mijn ervaringen juichend . Ook ik heb een paar slechte maar die boden geen mogelijkheid op kinky om recensies te plaatsen . Maar meeste ervaringen zijn zeer positief ( en vaak met dezelfde dames ) . Ik had met Liza een uitstekende ervaring .
 
Welke afspraken had je met haar (booker?) gemaakt die ze niet nakwam?
Ik denk niet dat er een booker tussen zit.

Ze beloofte een GFE met tongzoenen. Maar dit deed ze niet, misschien omdat ik een baard heb. Geen beffen. Ze zou mooie lingerie aandoen, maar had alleen een saaie string aan. Was eigenlijk best pijpen, neuken klaar. Voor de rest leuke meid, maar zoals hierboven gezegd moet je wel de filters en make up wegdenken.
 
Zag ook pas later dat de eerste recensieschrijver op kinky 50 recensies heeft staan die vrijwel allemaal juichend zijn. Voor sommigen is een blote vrouw an sich al reden voor extase ;)

Liever iemand die positieve recensies plaatst en een beeld voor anderen probeert te schetsen, dan mensen die alleen heel veel vragen en achteraf niets delen. Ik waardeer de @Rudolfo recensies wel, want volgens mij opereren wij een beetje in hetzelfde gebied.
 
Ieder zijn eigen ervaring . En zeker zijn niet al mijn ervaringen juichend . Ook ik heb een paar slechte maar die boden geen mogelijkheid op kinky om recensies te plaatsen . Maar meeste ervaringen zijn zeer positief ( en vaak met dezelfde dames ) . Ik had met Liza een uitstekende ervaring .
Je hebt gelijk. Maar zag 50 recensies met allemaal 5 sterren. Ook bij dames waar ik nooit naartoe zou gaan. Ik zag dat echter pas te laat.
Maar je hebt helemaal gelijk, ieder zijn eigen ervaring. Denk wel dat ons verwachtingspatroon iets anders is. Maar sorry als het lullig klonk naar jou. Alleen maar goed dat je je ervaringen deelt!
 
Herken ook wel wat van de opmerkingen over liza . Zij moest bij mij ook een beetje op gang komen . Ben benieuwd of ik bij de tweede nog net zo positief ben . Vind haar wel schattig . En leuk om vaak nieuwe dames te proberen.
 
Begin nu wel te twijfelen of ik echt moet gaan 🙈
Zijn haar borsten kloppent volgens foto?
En hoe zijn haar pijp skills?
Vandaag voor de 2e keer geweest. Zij is bij mij erg lief . Pijpen doet zij prima . Heb haar ook mogen likken . Bijna gelukt om haar klaar te laten komen . Daarna heeft zij mij nog verder gepijpt en afgetrokken. Ik was wat moe maar ze wilde niet stoppen voordat ik kwam . En dat lukte ook. Liza is aardig maar het vuur , tongzoenen doet ze niet echt , ontbreekt voor een echte top ervaring. Weet ook niet of ik haar nog een keer zou bezoeken. Heb betere ervaring en gehad .
 
Ook recent geweest. Voor een uur betaald maar al na 40 min buiten. Ze is wel lief en zelfs zonder make-up een knappe verschijning. Ze komt uit de Oekraine en is hier door de oorlog naar toe gevlucht. Ze doet dit puur uit nood om in haar levensonderhoud te voorzien en dat van haar kindje. Allerzins begrijpelijk. Ze doet wel wat ze afspreekt. Pijpt lekker en ook neuken is fijn. Tongzoenen is matig. Leuke meid, maar niet actief genoeg voor een uur. Meer voor een half uur.
 
Ook recent geweest. Voor een uur betaald maar al na 40 min buiten. Ze is wel lief en zelfs zonder make-up een knappe verschijning. Ze komt uit de Oekraine en is hier door de oorlog naar toe gevlucht. Ze doet dit puur uit nood om in haar levensonderhoud te voorzien en dat van haar kindje. Allerzins begrijpelijk. Ze doet wel wat ze afspreekt. Pijpt lekker en ook neuken is fijn. Tongzoenen is matig. Leuke meid, maar niet actief genoeg voor een uur. Meer voor een half uur.
Ik krijg wel het idee dat het Oekraïne/vluchtelingen/onderhoud familie verhaal een beetje vaak commercieel ingezet wordt.

En dan deze zomer weer even terug naar Oekraïne voor familie bezoek? Want dat gebeurt aan de lopende band met de dames uit Oekraïne waar ik ben geweest.
 
Niet gek laten maken door zielige verhalen....hoeren zijn er in alle tijden in vredestijd en oorlogstijd....als het geen oorlog is komen de Oekraïense dames met of zonder kindje ook naar hier om geld te verdienen....ze zijn ook de beste...goed pijpen rimmen en neuken alsof ze het op school leren....
 
Ook recent geweest. Voor een uur betaald maar al na 40 min buiten. Ze is wel lief en zelfs zonder make-up een knappe verschijning. Ze komt uit de Oekraine en is hier door de oorlog naar toe gevlucht. Ze doet dit puur uit nood om in haar levensonderhoud te voorzien en dat van haar kindje. Allerzins begrijpelijk. Ze doet wel wat ze afspreekt. Pijpt lekker en ook neuken is fijn. Tongzoenen is matig. Leuke meid, maar niet actief genoeg voor een uur. Meer voor een half uur.
Ja dat gevoel had ik laatste keer ook .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1430141-liza
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar in Amstelveen ontmoet.

Ze is de dame van de foto's, maar die zijn erg bewerkt. Qua looks is het een normale meid. Girl-next-door-type.

Qua inzet maakte ze dat overigens meer dan goed. Denk dat we een goede klik hadden. Tongzoenen was vol overgave. Beffen genoot ze enorm van en ze pijpte mij echt heerlijk klaar. De tweede ronde intiem gedaan.

Dan de minpunten. Ze was mijn kledingsverzoek vergeten en ze kwam ontzettend moe over. Dat werd bij vorige reviews ook genoemd. Daardoor was ik binnen ongeveer 50 minuten buiten.

Herhalingsgevaar zit er voor mij wel in door de klik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan