Recensie Liza, Maison-Deluxe 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
06/04/22
15
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
http://www.maison-deluxe.be/
Totale kosten (in euro)
160€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdagmiddag zonder afspraak naar Maison Deluxe gereden in Waarloos en gekozen voor
liza, een mooi meisje uit Brazilie met gitzwart haar en perfecte witte tanden.

Eerst een douche genomen en op het bed voor een massage met warme olie, heerlijk ontspannen!

Moest mij omdraaien en ze begon me te pijpen met condoom wat ze heerlijk zacht en sensueel deed en ik vingerde haar strak poesje!

Ik vroeg of ik haar mocht likken en dat vond ze ok, ze kwam met haar fijn poesje op mijn gezicht zitten en begon haar te beffen,
ze kwam zeer snel al schokkend klaar en genoot er van!

Daarna een drietal standjes waarbij ik in doggy goed mocht doorrammen met zicht op die heerlijke latina kont.

Denk dat ze zeker vijf maal is klaargekomen!

Ik vind dit ook persoonlijk belangrijk dat de dame ook kan genieten, goed voor mijn ego!😜

Een tweede keer klaarkomen maar zat er voor mij niet meer in, nog een douche en tevreden naar huis!
 
Liza heeft nooit bij die dames gestaan van Sofie en vriendinnen. Gebruikt ze nu dan een andere naam? Kan iemand een link van haar advertentie doorsturen?
En waar zit Leyanah dan nu? Ik wou wel eens bij haar langsgaan voor een body2body…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan