Algemeen Liza's dream, Sterrebeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben gisteren met Luana geweest. Beetje Rubens type … maar wat een hete milf. Tongzoenen, beffen, m'n kont vingeren, ect. Ze zien mij er zeker trrug.
 
Mijn tweede bezoek aan dit salon. Deze keer met Luna. Een mooie vrouw. 40j, 1,7 m voor 65kg. Mooi snoetje. Natuurlijke C-cup. Sessie van 60/120 … limiet iets te lang. Beste pijpbeurt sinds lang. Laat zich beffen. Vingeren en DFK niet mogelijk.Ook hier zorgt ze voor mijn kleine gaatje. Goede sessie, Ze blijft tot eind volgende week en komt in januari terug… om daarna definitief terug te keren naar Brazilië.



Vraagjr: toen ik binnenkwam stelde een blonde dame (40+) de beschikbare meiden voor. Doet deze MILF ook kameren? Haar naam?
 
Mijn tweede bezoek aan dit salon. Deze keer met Luna. Een mooie vrouw. 40j, 1,7 m voor 65kg. Mooi snoetje. Natuurlijke C-cup. Sessie van 60/120 … limiet iets te lang. Beste pijpbeurt sinds lang. Laat zich beffen. Vingeren en DFK niet mogelijk.Ook hier zorgt ze voor mijn kleine gaatje. Goede sessie, Ze blijft tot eind volgende week en komt in januari terug… om daarna definitief terug te keren naar Brazilië.



Vraagjr: toen ik binnenkwam stelde een blonde dame (40+) de beschikbare meiden voor. Doet deze MILF ook kameren? Haar naam?
Waarschijnlijk Liza zelf, ja die is ook soms van dienst. Lekkere MILF, zeker weten.
 
Is douchen mogelijk?
Absoluut
Mijn tweede bezoek aan dit salon. Deze keer met Luna. Een mooie vrouw. 40j, 1,7 m voor 65kg. Mooi snoetje. Natuurlijke C-cup. Sessie van 60/120 … limiet iets te lang. Beste pijpbeurt sinds lang. Laat zich beffen. Vingeren en DFK niet mogelijk.Ook hier zorgt ze voor mijn kleine gaatje. Goede sessie, Ze blijft tot eind volgende week en komt in januari terug… om daarna definitief terug te keren naar Brazilië.



Vraagjr: toen ik binnenkwam stelde een blonde dame (40+) de beschikbare meiden voor. Doet deze MILF ook kameren? Haar naam?
had je gevraagd om het kleine gaatje te verwennen of deed ze het spontaan?
 
Derde bezoek aan dit huis. Ik wilde eigenlijk met Liza, maar gezien ze Liz en Liza hetzelfde uitspreken … dan maar opnieuw met Luana. Leuke sessie waarbij ze na het beffen zelf met de vinger klaarkwam. Blijft een hete leuke meid, maar volgende keer een andere. Ik heb trouwens de indruk dat afpraak maken niet betekent dat de dame echt beschikbaar zal zijn.
Luana is inderdaad een lekkere milf. Ze weet je kompleet gek te maken. Niet te stoppen lekkere hete dame. Ben er zelf ook al een paar keer bij geweest. En steeds eens iets anders gaan proberen maar uiteindelijk toch vaak terug bij haar. Liz is ook een leuke ervaring. En ze doet de tijd volledig uit, geen snel klaar en buiten 😉
 
Derde bezoek aan dit huis. Ik wilde eigenlijk met Liza, maar gezien ze Liz en Liza hetzelfde uitspreken … dan maar opnieuw met Luana. Leuke sessie waarbij ze na het beffen zelf met de vinger klaarkwam. Blijft een hete leuke meid, maar volgende keer een andere. Ik heb trouwens de indruk dat afpraak maken niet betekent dat de dame echt beschikbaar zal zijn.
Beetje te mollig lijkt me, niet? Gaat eerder naar dik op vind ik? En ze adverteert met 60kg voor 1m73, daar mogen denk ik 15 a 20 kg bij zeker?
 
Beetje te mollig lijkt me, niet? Gaat eerder naar dik op vind ik? En ze adverteert met 60kg voor 1m73, daar mogen denk ik 15 a 20 kg bij zeker?
Valt echt mee vind ik. Er mag wat vlees aan zijn. Maar hun service maakt heel veel goed. Maar als je vergelijkbare service vindt hoor ik het graag. Is goed om ervaringen te delen ;-)
 
Ergens een linkje naar die Eva, liefst met enkele fotootjes?
Ik heb het wel voor jonge grietjes...

Trouwens, als je grens op 35 ligt, neuk je mssn geen dames die je kleindochter hadden kunnen zijn, maar toch een flink aantal would-be dochters... ik zeg het maar eventjes. Niet naar kijken, gewoon genieten.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan